Unde naiba putea sa dispara Dante atat de repede? Tot ce fac de zece minute este sa ma plimb pe holurile spitalului in cautarea lui. Oftez enervata si ies afara din spital, doar ca sa il vad pe Dante stand pe o banca cu fata in maini.
Doamne Dumnezeule…Doar nu plange, nu? Nu?
Alerg spre el si ii iau mainile in palmele mele asezandu-ma langa el. Acesta isi lasa usor capul pe spate expirand adanc apoi ma priveste. Ma doare pe mine sa vad cata durere ascunde in interiorul sau.
-Dante, esti bine?
Stiu. E cea mai tampita intrebare, dar nu stiu ce e cu el.
-Mda…Am avut nevoie de un moment cu mine insumi. Imaginea pe care am avut-o cu tine si copilul in brate…m-a emotionat putin. Doamne…Wcum vei crede ca sunt slab de inger din moment ce m-am emotionat doar din atat.
-Dante…Esti un barbat minunat. Sincer, ar trebui sa te intreb ce vezi la mine. Ai putea avea orice femeie, dar tu te-ai oprit la mine. Nu esti slab de inger. Esti un barbat care simte. Nu multi au curajul sa fie vulnerabili.
-Multumesc, micuto.
Ramanem pe banca inca cateva minute stand in liniste, privind cerul instelat.
Trebuie sa-i spun. Pune atatea sentimente in relatia asta, iar eu simt ca tot ce fac este sa-l mint si sa il ranesc.
-Trebuie sa iti spun ceva, Dante.
Niciunul dintre noi nu ne mutam privirile de la cer. Cel mai probabil de teama. Teama de a nu ne pierde unul pe celalalt.
-Am vandut droguri pentru mafie. Spun, si cu coada ochiului il vad pe Dante privindu-ma dar mi-e prea rusine sa dau ochii cu el. Am facut asta timp de un an pana am fost rapita si torturata.
Fara sa vreau, cateva lacrimi imi cad pe obraz, iar Dante imi mangaie podul palmei cu degetul mare incurajandu-ma in tacere sa continui.
-M-am oprit din a vinde nu din cauza ca am fost torturata. Puteam trece peste toata faza cu tortura. M-am oprit pentru ca am lipsit de la cursuri o saptamana. Eu nu am lipsit niciodata oricat de rau m-as fi simtit.
-Eden…
-Nu, Dante. Asculta-ma. As minti daca as spune ca nu mi-a placut. Mi-a placut foarte mult. Toata adrenalina cauzata de ideea ca as putea fi prinsa…A fost fenomenal. Mi-am facut primii mei prieteni. Chiar daca sunt niste soldati ai mafiei.
-Cum ai ajuns, in primul rand, sa faci asta? Ma intreaba el cu grija, iar eu imi fac curaj sa-l privesc.
-O cutie de lapte la ora nepotrivita m-a bagat in afacerea asta. Datorita acelei escapade pana la magazin am fost martora la o crima, iar dupa un an de la asta, am inceput sa vand.
-Doamne, Eden…Spune el si imi aseaza capul pe umarul sau.
-Vezi, Dante…Nu sunt asa inocenta pe cat ai crezut tu. Ti-am spus secretul meu cel mai mare, iar daca nu mai vrei sa fi cu mine, sa stii ca inteleg. Nici eu nu as putea fi cu mine.
Dante se ridica repede de pe banca incruntat, iar eu ma gasesc tremurand.
-Ce naiba, Eden? Atat de putin in seamna relatia asta pentru tine? Atat de putin insemn eu pentru tine? Vrei sa ma parasesti imediat?
-Ce? Nu. Nicidecum. Ai ajuns sa insemni foarte mult pentru mine incat mi-e frica.
-De ce ti-e frica?
-Ca dupa ce iti vei termina treaba aici vei pleca si vei uita de mine.
Acesta se aseaza pe vine in fata mea si imi ia fata in palme.
-Esti prima printre cei de la universitate, dar de fapt esti atat de prostuta. Ti-am spus ca vreau sa incerc relatia asta, nu?
Aprob din cap pentru ca nu stiu cum suna vocea mea acum dupa ce am plans.
-Vreau sa fiu cu tine orice ar fi. Nu-mi pasa ca a-i vandut droguri. Nu-mi pasa ca te-ai aliat cu mafia. Imi pasa doar de ceea ce crezi despre noi. Vrei sa fi iubita mea? Spune-mi ce vrei.
Ce vreau? In acest moment sau pe viitor? Oricat stau sa ma gandesc raspunsul e acelasi. Dante.
-Te vreau. Cu totul.
Acesta inspira surprins apoi ochii lui stralucesc plini de dragoste pentru mine. Se intinde putin spre mine, dar de data asta eu sunt cea care isi uneste buzele cu ale lui. Sarutul este unul desprins din filmele romantice. Lent. Tandru. Plin de dorinta. Acel gen de dorinta care te impinge sa scapi de hainele de pe tine si sa faceti dragoste pana dimineata.
Il aud gemand in sarut, iar acel sunet imi trimite fiori de placere prin tot corpul pana acoli jos. El este cel care pune capat sarutului si eu abia acum imi dau seama ca aveam nevoie disperata de aer. Amandoi suntem un dezastru. Respiratiile noastre greoaie pot fi auzite de la departare, iar in privirea lui este foc.
-Trebuie sa te gust, iubito. Am nevoie sa te simt dandu-ti drumul pe limba mea. Imi spune cu vocea ragusita, iar eu rosesc.
Dar oricat as fi de rusinata in acest moment, o sa-l las sa imi faca ce vrea pentru ca sunt curioasa. Dar si pentru ca am mare nevoie de o eliberare. Tensiunea sexuala care este prezenta mereu intre noi isi spune cuvantul.
CITEȘTI
HIM
RomanceEden Sinclair- dupa cum ii este si numele, ea este un inger cazut printre muritori. Un inger intr-un trup de femeie. Este orfana, dar asta nu i-a schimbat comportamentul si atitudinea fata de oameni. Nu are niciun prieten. Este tacuta. La facultate...