35

142 6 2
                                    

Christopher Hell Pov.

-Te mai intreb odata, sefule. Esti sigur ca asta este o idee buna? Ma intreaba Mark in timp ce privesc complexul de apartamente in care sta acel Dante.

-Nu cred ca esti in pozitia de a-mi critica judecata. Ii spun mergand spre cladire.

Acesta ma urmareste alaturi de gasca lui de care este de nedespartit si urcam cu liftul pana la etajul lui Dante Smith. Ne-am interesat in care apartament sta si Luis loveste imediat usa cu piciorul, daramand-o. Restul baietilor il urmeaza verificand apartamentul de diferite pericole, iar Dante vine in living la bustul gol, o pereche de pantaloni de trening si un prosop cu care isi usuca parul.

-Voi cine naiba sunteti? Intreaba el, aruncand prosopul pe coltul fotoliului.

-Uite-l pe Dante Smith, omul care i-a frant inima iubitei sale. Spun eu intrand calm in apartament.

-Cine sunteti? Repeta el intrebarea analizandu-ne pe fiecare in parte.

Ii arunc un zambet diavolesc si ma asez pe un coltar fara sa fiu invitat.

-Nu cred ca am nevoie de introduceri. Amandoi stim cine ce este sau cine este.

-Deci, in cele din urma Eden s-a decis sa va trimita la mine pentru a se razbuna, nu?

Nu pot sa nu ma incord la auzul vorbelor lui. Chiar atat de idiot este sa creada ca Eden s-ar razbuna pentru ceva?

-Credeam ca o cunosti destul de bine pe Eden…

-O cunosc.

-Sunt sigur…Atunci, banuiesc, ca stii faptul ca ea nu cauta niciodata razbunare. Adica, sa fim seriosi, eu sunt exemplul in viata. Dupa cate i-am facut ma asteptam sa ma dea in gat. Dar n-a facut-o.

-Tot nu inteleg de ce sunteti aici.

-Ai ranit-o pe Eden. Nu vreau sa ma intelegi gresit. Stiam ca o vei face intr-o buna zi, dar nu ma asteptam sa o tradezi asa.

-Voi vorbi cu ea si ii voi explica situatia. Nu inteleg de ce iti spun tie asta…

Ii fac semn lui Mark din cap, iar acesta alaturi de grupul lui incep sa sparga lucruri prin apartament. Trebuie sa recunosc ca Dante asta nu se sperie usor. Nici macar nu tresare sau clipeste. E de parca ar fi egal cu mine in ceea ce inseamna stapan pe sine.

-Nu sunt sigur ca vei mai vorbi cu ea…Ii spun, apoi ma ridic de pe coltar.

-Eu cred. Ma iubeste.

-Aham…Daca tu spui…

Baietii ies din apartament inaintea mea dupa ce s-au asigurat ca an trimis un mesaj, si urmez sa fac acelasi lucru.

-O iubesti.

Ma opresc langa usa de la intrare si imi intorc capul spre Dante.

-Ce ai spus?

-O iubesti, nu-i asa?

Pufnesc amuzat, apoi ma incrunt.

-Nu cred ca suntem atat de apropiati incat sa ne impletim coditele unul altuia…

Ies din apartament inainte ca acesta sa mai spuna ceva. O iubesc? O iubesc pe Eden? Ce prostie…Nu are cum sa o iubesc. As stii asta. Doar a vrut sa ma vada frustrat.

Trebuie sa o tin pe Eden departe de un astfel de barbat. Nu spun ca nu merita un barbat bun, dar Dante pare genul de barbat care explodeaza usor. 

-Care este urmatoarea oprire? Ma aduce la realitate vocea lui Mark si privesc pe geam.

-La Marvey. Trebuie sa imi dea detalii despre interogatoriul lui Eden.

Mark porneste masina imediat si se indreapta spre cealalta parte a orasului.

-Ii vei spune vreodata lui Eden ca il cunosti pe unchiul ei?

-Bineinteles…Merita sa stie adevarul. Nu pot fi si eu barbatul care o minte si ii ascunde lucruri.

Restul drumului il parcurgem in tacere, dar asta doar pentru ca Mark nu indrazneste sa imi puna intrebarea care il arde pe interior. Voi avea sansa cu Eden? Sincer, nu as stii ce sa ii raspund. Eden a trecut printr-o dezamagire. Are inima franta, la fel si increderea. Trebuie sa isi dea seama ce va face in privinta relatiei ei cu Dante. Pana atunci…Eu sunt multumit ca ma considera un prieten. Voi continua sa am grija de ea chiar si din umbra.

Intru in barul de langa blocul in care locuieste Marvey si il caut cu privirea. Mark cu gasca lui sunt deja la bar si isi comanda cate o bautura, in timp ce eu ma indrept spre coltul cel mai retras al barului observandu-l pe Marvey in aceeasi tinuta de motociclist. Nu inteleg de ce a abordat acest stil de imbracaminte avand in vedere ca are peste 50 de ani, dar nu ma prea intereseaza. Se mentine bine pentru varsta lui. Adica…ar putea cuceri inima unei domnisoare in cateva clipe daca si-ar propune.

-A durat ceva pana sa vii…Imi spune band din sticla de bere pe care o are la masa.

Ma asez in fata lui pe un scaun si imi rezem bastonul de marginea mesei.

-Despre ce a fost vorba in interogatoriul lui Eden? Il intreb fara alte politeturi.

Nu sunt genul care sa poarte o convorbire fara sens. Imi place sa trec mereu la subiect.

-In mare parte a fost despre tine. Voiau neaparat sa afle unde stai. Partea la care ei nu s-au gandit a fost ca nepoata mea este foarte inteligenta si a facut in asa fel in care sorții sa fie de partea ei.

-Mda…Pare genul ei.

-Dar…E prea desteapta pentru binele ei. Scorpionii au oameni si in SEAL. Il au pana si pe Genaral. Treaba e nasoala. Eden le-a vazut tatuajul si mi-a spus imediat.

-O sa ma ocup de asta. Pana atunci…incearca sa afli cum au racolat persoane atat de importante cei de la Scorpioni.

Ma ridic de la masa si imi apuc bastonul intentionand sa plec.

-Ce ii vei spune?

Stiu ca se refera la Eden. S-a ajuns in asa fel incat toata lumea se gandeste la Eden. Si asta doar din cauza ca este mai inteligenta decat restul lumii.

-Adevarul.

Imi fac loc printre oamenii din bar si ies afara. Nu ii mai chem pe baieti pentru ca stiu ca au si ei nevoie de putina pauza. Urc in masina si merg direct spre casa. Trebuie sa ma gandesc la o formulare potrivita pe care sa i-o pot prezenta lui Eden.

HIMUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum