26

130 7 2
                                    

Christopher Pov.

Stau in biroul meu de cand Eden a decis ca nu mai vrea sa aiba de-a face cu mine. A venit sa ma ajute sa il distrug oe Jerry, dar nu stiu in ce punct totul a luat-o la vale si s-a speriat. Nu a avut curajul sa imi spuna in fata sa nu o mai caut ci a vorbit cu Mark. Nici nu mai tin minte numarul noptilor in care nu am dormit, stiu doar ca trebuie sa vorbesc cu ea despre tot ce a fost si ce va fi, dar nu stiu de unde sa incep.

-Era foarte usor daca imi spuneai despre Layla.

Imi intorc capul spre geamul din biroul meu si o vad pe Eden imbracata intr-o rochie lunga, alba, privind spre dulapul in care am ascuns toate amintirile cu logodnica mea.

-Eden…

Cum poate sa fie adevarat? Cand a intrat in biroul meu? Imi strang ochii in incercarea de a face imaginea din fata mea sa dispara.

Asta nu este real. E doar o inchipuire de a mea.

-Mi-am incalcat invataturile pentru tine, dar tu nu ai facut nimic. Continua fantoma Edenei sa vorbeasca cu mine.

O aud apropiindu-se si imi deschid ochii privind-o. In realitate ea e mai frumoasa, dar se pare ca imaginatia mea nu poate cuprinde toata frumusetea ei.

-Nu voiam sa te intristez cu povestea vietii mele. Ii raspund, chiar daca stiu ca vorbesc singur.

Aceasta imi arunca un zambet larg, apoi isi aseaza o palma peste obrazul meu, mangaindu-ma.

-Mereu ai fost un prostut, Chris. Tu stii povestea vietii mele. Era dreptul meu sa aleg daca ma intristez sau te sustin.

Revino-ti, idiotule…Nu e reala.

-Imi pare rau…

Expresia ei faciala se schimba brusc, si acum ma priveste serios. Ma face sa ma invart cu scaunul rotativ doar ca sa o vad ca sta in fata biroului meu, de data asta. Analizeaza atent toate dosarele deschise de pe biroul meu, dar eu nu pot sa-mi mut privirea de pe creatia imaginatiei mele.

-La ce lucrezi acum?

Ochii mei fug repede pe dosarele de pe birou, apoi la ea, care ma priveste fix, de dupa ochelarii ei rotunzi.

-La casino…

Aceasta aproba din cap apoi vine langa mine si ma prinde de mana.

-Casino-ul va ramane tot acolo si maine. Tu, in schimb, dle Hell, ai nevoie de un somn lung. Spune si ma trage dupa ea.

Nu ma pot opune. Demult, creierul meu a incetat sa mai creada ca asta este doar o inchipuire a mea.

-Unde mergem? Intreb in timp ce trecem pe langa Mark si gasca lui.

Ii vad aruncandu-mi priviri ciudate, dar nu-mi pasa.

Sunt cu Eden acum. Ar trebui sa stie si ei pana acum ca lui Eden nu ii plac privirile insistente.

-In dormitorul tau.

-Dar nu stii unde e dormitorul meu.

-Asa e. Dar tu stii. Imi spune zambind si doar aprob din cap urmand-o ca un caine ratacit.

Ajungem in dormitorul meu si ma ajuta sa scap de costum, ramanand doar in boxeri, apoi ma impinge usor in pat. Degetele ei imi mangaie din nou fata, iar pleoapele mele se ingreuneaza.

-Nu ma parasi si tu…Spun, inainte sa imi inchid ochii.

-Voi fi aici si cand te vei trezi. Imi raspunde, iar eu ca o persoana cu probleme, o cred.

Chiar daca stiu ca totul a fost doar imaginatia mea.

HIMUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum