סופיה (2)

3.9K 132 26
                                    

ששמעתי את ג'יימס אומר "סגור" ידעתי שאני עומדת לסבול.
הוא שונא אותי. לא שאני מבינה למה.
אבל הוא פשוט לא סובל אותי.
אני יודעת שהוא מהמאפיה בשיקגו, אני בדקתי על זה בגוגל.
הוא אח של רוז, האישה של אח של מיה. דומיניק, נראה לי.. מיה דיברה איתי עליו כמה פעמים.
הוא אמור להיות הקונסיליירי של איידן ויש להם סיכסוך ענקי עם המאפיה הרוסית והמקסיקנית.
התכוונתי להסתובב ולעלות בחזרה לחדר שלי, אבל הדלת נפתחה וג'יימס עמד שם.
"לא לימדו אותך לא לצוטט לשיחות, חתלתולה?"
"אל תיקרא לי ככה."
"אני אקרא לך איך שאני רוצה חתלתולה קטנה," הוא העביר את שיערי אל מאחוריי אוזני.
חתיכת מניאק.
בחנתי אותו והוא חייך אליי. "שלוש עשרה אלף דולר ליום? אתה עושה ממני הרבה כסף," שאני אדאג לבזבז את כולו.
"תעלי למעלה, חתלתולה. אני בא עוד רגע," הנהנתי ועליתי למעלה.

הוא נכנס לחדר לאחר כמה דקות והתיישב על קצה המיטה.
הוא ליטף את רגלי וחייך. "יש לך רגל יפה."
"אתה אידיוט."
"תודה, חתלתולה."
"תפסיק לקרוא לי ככה!" נהמתי. "למה?"
"כי אני רוצה שתפסיק." הוא חייך אליי. "לא יקרה." לחש.
הוא העביר את ידו לאורך רגלי ומשך אותי כך שאני יושבת מעליו.
עומד לו.. אלוהים.
הבטן שלי התכווצה בציפייה וגניחה שקטה נפלטה מפי. "זה נעים לך?"
"כן." לחשתי והמשכתי להתחכך בו. "זה מרגיש ממש טוב, ג'יימס."
"את יכולה להמשיך, אבל את צריכה לספר לי מה קרה שם. אני רוצה לדעת הכל. הכל על ג'קסון, על ריי.. הכל, סופיה." הנהנתי.
"תשאל אותי שאלות, בבקשה."
"בסדר. מתי ג'קסון התחיל להתעלל בך?"
"לפני שנה וקצת."
"מה הוא היה עושה לך?"
"הוא.. הוא היה מתעצבן וחונק אותי או מצליף בי עם החגורה שלו, הוא היה מכריח אותי לצפות בו מזיין נשים אחרות ושהיה מזיין אותי הוא היה עושה את זה באכזריות.." שמתי לב לזה שהוא הידק את לסתו. "הוא היה חותך אותי עם זכוכיות, או שובר כוס על הידיים שלי.. אני.." לא יכולה לדבר על זה יותר? כן. לגמרי. "הבנתי," ג'יימס אמר, הזעם נוטף מקולו. "לכי לישון, סופיה."
"תישאר איתי.. בבקשה, ג'יימס." הוא הנהן ונישק את ראשי.
נשכבנו על המיטה והוא חיבק אותי ועצמתי את עיניי.
התחושה שלו מחבק אותי נעימה כל כך.. יש לו ריח טוב מאוד, ריח של בושם גברי עם מעט אלכוהול וסיגריות.
"יש לך ריח טוב."
"תודה, חתלתולה קטנה,"
"אתה קורא לי ככה בשביל לעצבן אותי?"
"כן." אמר ונישק את ראשי. "רק בשביל זה.. אם לא הייתי רוצה לעצבן אותך הייתי קורא לך יהלום."
"יהלום?"
"כן." מלמל וליטף את שיערי. "אני אוהב שיער מתולתל," לחש לי. "תודה."
"לא. את לא נתת לי לסיים את המשפט. התכוונתי להגיד שאני אוהב שיער מתולתל, אבל עלייך זה נראה נורא." הרמתי אליו את מבטי הזועם והוא צחק. "לכי לישון. לילה טוב, חתלתולה."
"לילה טוב, ג'יימס."

התעוררתי בבוקר, ג'יימס חיבק אותי מאחור ושפתיו היו צמודות לצווארי. הוא לא נישק אותי או משהו, הן פשוט נחו שם.
עיניו היו עצומות.
הוא ישן.
הורדתי את ידו ממני וקמתי מהמיטה.
הוא תפס את ידי. "את לא יכולה לצאת מהחדר הזה בלעדיי, חתלתולה קטנה."
"אני רק הולכת לצחצח שיניים,"
"בסדר." לחש בקול צרוד. "תעשי את זה מהר,"
"למה?"
"אני רוצה.. אני לא חייב לך הסברים, סופיה. פשוט תעשי את זה מהר."
"אתה רוצה להשתין? אתה יודע שיש עוד שירותים בבית נכון?"
"סופיה." הוא הזהיר בשיניים חשוקות, הנהנתי ומיהרתי לשירותים.
צחצחתי שיניים ובחנתי את עצמי במראה.
את לא שם יותר, סוף. חשבתי לעצמי.
סידרתי את שיערי ויצאתי משם.
הוא היה בלי חולצה ונעץ בי מבט מלא בתאווה.
אני יודעת שעומד לו וברור לי שהוא לא רצה להשתין, אלא לאונן.
התקרבתי אליו וליטפתי את השרירים שלו באצבעותיי. "די," נהם והוריד את ידיי. "את בלתי נסבלת."
הכנסתי את ידי למכנסיים שלו ותפסתי את זקפתו בידי. "אני שונא אותך." נהם.
"אני גם לא אוהבת אותך, ג'יימס." נהמתי בחזרה ושפשפתי את הזקפה שלו.
"את לא צריכה לעשות את זה,"
"אני רוצה, זה בסדר."
"אני השומר שלך."
"לא אכפתי לי." לחשתי והמשכתי לשפשף את הזקפה הענקית שלו. "אני רוצה שתגמור."
"אני לא אוהב את זה, יהלום." הרמתי את מבטי אליו וחייכתי אליו. "אתה כן."
הוא נהם שלחצתי מעט והמשכתי לשפשף אותו. "מהר יותר, חתלתולה."
"חשבתי שאתה שונא אותי ואתה לא רוצה את זה."
"סופיה."
"לא.. זאת אומרת, אם אתה שונא אותי.." הוצאתי את ידיי מהמכנסיים שלו והלכתי אחורה.
"סופיה, תחזרי לכאן."
"לא." לחשתי וירדתי למטה.
הוא ירד אחריי בזעם. "סופיה, תחזרי לכאן, תשפש-" אית'ן נעמד מולנו ובחן אותו. "הכל בסדר?" שאל. "כן." ג'יימס ענה. "האמת שלא.. הוא אידיוט ומעצבן," המשכתי ללכת אבל אית'ן עצר אותי שליפף את ידו סביב מותני ומשך אותי אליו. "אל תיגע בי." אמרתי. הוא לא ניתק את מגעו. "תעזוב אותי! אל תיגע בי! תתרחק-" ג'יימס משך אותי אליו ואית'ן נעץ בו מבט זועם. "אם היא ביקשה שתעזוב אותה ושלא תיגע בה, אתה תקשיב לה ותעשה את זה, לא אכפת לי מי אתה בשבילה או בשבילי או בשביל מיה. אני מובן?!"
"כן," אית'ן לחש בקור רוח. "לכי למטבח, יהלום, אני עוד מעט בא." לחש לאוזני. הנהנתי והלכתי למטבח.

His diamond [3]Where stories live. Discover now