סיימתי להכין ארוחת צהריים והרגשתי שמישהו נצמד אליי מאחוריי. "ג'יימס," נאנחתי. "מה הכנת?"
"משהו טעים," היא בחן אותי ומבטי לאט ירד לשפתיו.
אני מתגעגעת לתחושה של השפתיים שלו על שלי.
"יותר טעים מהשפתיים שלך?" שאל בקול צרוד ובחן אותי. "אתה יכול לבדוק," לחשתי. הוא בחן אותי בבלבול. "את בטוחה?"
"פשוט תעשה את זה, ג'יימס.. אני ממש צריכה שתעשה את זה," הנהנתי והוא קירב את שפתיי לשלי. הוא הצמיד בין שפתינו והחדיר את לשונו לפי, הוא עשה את זה כל כך עדין.. אני אוהבת אותו כל כך.
הוא ליקק את לשוני בתאווה וגנחתי לפיו.
"כן," הוא לחש ומצחו נלחץ על מצחי.
"אני בטוח בתשעים ותשעה אחוזים שהשפתיים שלך יותר טעימות מכל מה שהכנת לאכול אי פעם,"
"למה רק בתשעים ותשעה אחוזים?"
"כי הכוס שלך טעים יותר," צחקתי וגלגלתי עיניים. "אתה חרמן בטירוף."
"גם את," לחש וחייכתי אליו.
הוא ירד קצת למטה ונישק את בטני.
"היא תהיה יפה כמוך, וזה יצור לנו המון בעיות."
"בעיות כמו מה?"
"בעיות כמו, אבא שלה יכנס לכלא בגלל שרצח מישהו שניסה להתחיל איתה." גיחכתי והוא העביר תלתל שלי אל מאחוריי אוזני. "את אפילו לא מבינה כמה התגעגעתי לטעם שלך, כמה התגעגעתי לתחושה הנעימה של השפתיים שלך." הנהנתי והצמדתי את שפתינו לעוד נשיקה.
"את יודעת, הרופאה אמרה שמותר לנו לקיים יחסי מין."
"מתי שאלת אותה?" שאלתי ובחנתי אותו. "שאלתי. זה באמת משנה מתי?"
הנדתי בראשי.
"אז אני באמת חושב שכדאי שאזיין אותך." הוא לחש. "כי הביצים שלי יתפוצצו בקרוב אם לא אעשה את זה,"
הורדתי לו את החולצה ובחנתי את השרירים והצלקות שלו.
לא ראיתי אותו בלי חולצה מאז אותו יום.. לא התקלחנו ביחד, לא ישנו ביחד.. לא התנשקנו, או שכבנו, והוא נראה כל כך מושך וסקסי.
הוא הרבה יותר שרירי מהפעם האחרונה שראיתי אותו וזה פאקינג גורם לי להשתגע.
הכוס שלי פועם ונוטף, אני חייבת אותו.. אני צריכה אותו בתוכי.
הוא הרים אותי עליו ולקח אותי לספה.
"מר הייל?"
"הממ?" שאל.
הזקפה שלו כל כך פאקינג עצומה, רק מלחשוב על זה הבטן שלי מתכווצת. אני יודעת שהוא היה בתוכי כבר הרבה פעמים, אבל.. אני לא עשיתי את זה המון זמן.
"תהיה עדין,"
"אני תמיד עדין," לחש ונישק את צווארי.
הוא הוריד את השמלה שלי ואת החזייה ובחן את השדיים שלי.
הוא הכניס פטמה אחת לפיו.
זה הרגיש טוב כל כך שהחום של הפה שלו עטף את הפטמה שלי וגרם לי לצמרמורת.
גופי רעד והוא גיחך. "כמה את רוצה את זה, יהלום קטן שלי?"
"הרבה.. בבקשה, מר הייל."
"לעזאזל, פיה, יש לך מושג כמה אני אוהב שאת קוראת לי ככה?" הנדתי בראשי והוא מצץ את הפטמה שלי יותר חזק.
גרם לי לגנוח.
ואז הוא הוריד את ידו למכנס שלי. "על מה מתערבים שמהרגע שאני מכניס אלייך אצבעות, לא יעבור יותר מדקה עד שתצרחי את שמי ותגמרי?"
"זה לא יקרה," לחשתי. "אני לא גומרת בכזו קלות."
"את כן."
"אני לא, ג'יימס." נהמתי.
הוא קרע ממני את התחתונים והכניס אליי אצבע.
יבבתי ונשכתי את שפתיי.
"אם את גומרת, מה מגיע לי?"
"אני.. אני אעשה מה שת..רצה ואקרא לך מר הייל במשך כל היום."
"יומיים." הנהנתי. "ואם זה.. זה הפוך, ואני לא גומרת.. אתה נוגע בעצמך מולי."
"בסדר." לחש. "אבל לא נראה לי שזה יקרה."
הוא בחן אותי והכניס את הפטמה הזקורה שלי לפיו.
מצץ וינק אותה בזמן ששפשף את הדגדגן שלי, יללתי והוא המשיך.
"ג'יימס." גנחתי. "בבקשה,"
זה כבר מעבר להתערבות, אני כבר חייבת לגמור.
הרמתי את אגני בשביל ליצור חיכוך טוב יותר עם אצבעותיו.
הוא לחץ על הדגדגן שלי ובחן אותי. "תגמרי, יהלום קטן." הוא לחש.
לעזאזל איתו, למה הקול שלו כל כך סמכותי ומושך?
התפרקתי סביב האצבעות שלו ואצבעותיי ננעצו עמוק בגבו, זעקתי את שמו והוא חייך.
"חתלתולה טובה שלי," הוא לחש ונישק אותי. "את יודעת, אם היית מחזיקה עוד שתי שניות הייתי עושה את מה שביקשת. את זו שהיית מנצחת בהתערבות. אני הייתי משפשף את הזין שלי באגרוף שלי עד שאני אגמור על הגוף המתוק שלך."
"לך תזדיין,"
"לך תזדיין, מר הייל." הוא לחש לאוזני ונישק אותי שם. "בגלל שאני ממש נחמד, אני רוצה שאת תבחרי מה נעשה, עכשיו. בשאר הזמן שנשאר מהיומיים אני אבחר."
"יומיים?" שאלתי בבלבול ובחנתי אותו. "כן. את הסכמת."
"לא. אני הסכמתי לקרוא לך מר הייל במשך יומיים, לא לעשות מה שאתה רוצה במשך יומיים."
"אז היית צריכה להיות ברורה יותר, את כבר אמרת כן."
"את רוצה שאגע בעצמי? את רוצה שאזיין אותך? מה את רוצה, יהלום קטן שלי?"
"תנשק אותי."
"לנשק אותך?" הנהנתי. "אני רק רוצה שתנשק אותי, מר הייל."
"את בטוחה? את לא רוצה בזה-"
"אתה רוצה לגעת בעצמך שאני מולך גם ככה, אז.. כן."
"איך את יודעת מה אני רוצה?" משכתי בכתפיי והוא נישק אותי.
זו הייתה נשיקה שטוחה והוא חייך וליטף את הלחי שלי. עיניו נצצו שהוא הסתכל ובחן אותי.
"שאמרתי שתנשק אותי, התכוונתי יותר מנשיקה שטוחה."
"אל תדאגי, יהלום קטן, אני אנשק אותך כל כך הרבה פעמים, שבסופו של דבר תשכחי את השם שלך." הוא נישק אותי עוד נשיקה שטוחה. "אני אנשק אותך כל כך הרבה פעמים עד שאת לא תרגישי את השפתיים שלך," עוד נשיקה. "עד שיהיה ברור שאת רק שלי עוד פעם." אמר ג'יימס והצמיד את שפתינו, טרף את שפתיי ומצץ את לשוני בתאווה מסחררת שגרמה לכל הגוף שלי לרעוד, איברי כל כך רטוב שזה מצחיק. הוצאתי מפי רעשים שלא ידעתי שקיימים והגניחות שלי רק הלכו והתחזקו.
הוא הפך אותנו ובחן אותי.
"שבי לי על הפרצוף, סופיה שלי." בחנתי אותו ונשכתי את שפתיי. "מה אם אני לא רוצה?"
"את לא?" השפלתי את מבטי והוא נאנח. "סופיה, אני לא אכריח אותך אם לא תרצי." הנהנתי והוא נישק אותי. "את יודעת שאני אוהב אותך, נכון?"
"כן."
"יופי, אז ממה את דואגת? אני מבטיח לא לפגוע אן לעשות משהו שלא תרצי, בסדר?" הנהנתי והוא נישק את בטני.מיה ענתה לי ויכולתי לשמוע אותה צוחקת, בטח ממשהו שאלה אמרה. "היי, סוף. מה קורה?"
"בסדר," אמרתי. "מה איתך?"
"היא מאושרת," שמעתי את אית'ן. "ואני אוהב את זה," הוא כנראה נישק אותה, כי זה מתאים להם ואז היא שאלה, "זה בן או בת?"
"זו בת." אמרתי. "באמת?! אוו, זה כל כך מגניב, את תוכלי לאסוף לה את השיער בקוקיות וצמות ותוכלי להלביש אותה בוורוד-"
"אז אני מבינה שלכם יש בן," אמרתי. "כן!" היא ענתה בהתרגשות. "אית'ן די!" היא נהמה.
ג'יימס נכנס לחדר ובחן אותי. "אית' ומיה." לחשתי והוא התקרב אליי ונשכב לידי.
"זה גם מגניב, אני אלמד אותו להתנהג לבנות כמו שצריך ולא לחטוף ולהתעלל בהן." מיה אמרה ואית'ן נאנח. "כן, את תלמדי אותו לעשות את שאר הדברים שעשיתי. כמו לעמוד בהבטחות שלו, לשמור עליה גם אם אסור לו, לדעת שמותר להוריד מהכבוד שלך אם זה בשביל להגן על הבחורה שלך." ג'יימס בחן אותי, הפריד בין שפתיי - שרק עכשיו הבנתי שאני נושכת ומקלפת אותן - ואז נישק אותי.
"מה קרה?" הוא שאל בשקט ובחן אותי. "אני-"
"סוף?"
כן, מיה?"
"יש לך רעיונות לשמות?"
"לבנות או לבנים?" שאלתי וג'יימס משך את השמלה שלי למטה. "לבנים," היא אמרה בזמן שג'יימס הכניס את הפטמה הזקורה שלי לפיו. "בנים.. אמ.. ל..לוקה, טוני, לוקאס, אנזו. ו.. ו-" שמתי על השתק והפכתי אותנו, כך שאני יושבת על בטנו. "רוצה שאני ארכב עליך?"
"את יודעת שכן,"
"אז תפסיק!" נהמתי והורדתי מהשתק. "אספן, ריו, אדוארד.. יש עוד, להמשיך?"
"לא.. זה בסדר, תודה, סוף."
"בבקשה, מיה.. אני צריכה לנתק,"
"בסדר, ביי סוף."
"ביי," מלמלתי וניתקתי.
"אתה פאקינג אידיוט! למה אתה עושה את זה?"
"כי אני רוצה." הוא לחש. קולו צרוד וסקסי והעובדה שהוא בלי חולצה מטריפה אותי יותר.
"אז זה אומר שאם אתה רוצה אתה יכול גם להיכנס למיטה שלי, שאני ישנה, לסמם אותי ולאנוס אותי?!"
"כן. אז טוב שאני לא רוצה את זה." הידקתי את לסתי וקמתי מהמיטה בזעם. "איך אתה-"
"אני צוחק, יהלום קטן.. אני לא חשבתי על זה בכלל, אני חושב רק על דברים שיביאו לך עונג. את באמת חושבת ש-"
"ג'יימס, זה לא משהו שאפשר לצחוק איתי עליו. זה מפחיד.. ממש מפחיד, ו..לעזאזל.. אני שונאת אותך."
"זה מדליק אותי, סופיה. אני אוהב שאת אומרת את זה, במיוחד שאני יודע שאת לגמרי משקרת ולא מתכוונת לאף מילה." הוא לחש לשפתיי וליטף אותן בעזרת שפתיו בחנתי אותו, הוא לא עשה כלום או לחץ עליי וזה מרגיע אותי קצת.
"אני אוהב אותך." הוא לחש ואז התכופף ונישק את בטני. "ואותה," הוא הרים את מבטו אליי. "ואני לא אפגע בך, סופיה. אף פעם." הנהנתי והוא חייך ונישק את בטני פעם נוספת. "אפשר לנשק אותך עכשיו?"
"לא."
"לא?" הנדתי בראשי והוא צחק. "למה לא?"
"כי אני רוצה לרדת לך," הוא בחן אותי והניד בראשו. "את לא מקבלת את מה שאת רוצה, סופיה."
"יש לי תחושה שאני כן," לחשתי ושפשפתי בעדינות את הזקפה שלו. "פאק.. את חתלתולה רעה היום? כי אם כן, את תשלמי על זה,"
"אתה רוצה להראות לי איך את אשלם על זה?"
"בשמחה," לחש וחיוך נפרש על פיו.--
חשוב לי לציין שהפרקים האלו לא היו המשבר, המשבר יהיה ארוך יותר.
ממליצה לבדוק טריגרים בפרק הבא, שהעליתי כבר💗
YOU ARE READING
His diamond [3]
Romanceהספר השלישי בסדרה 'הבנות שלהם'💗 הם שלחו אותה אלינו בשביל שנשמור עליה. היה לה מסוכן יותר מדי בקנדה.. עכשיו אני השומר שלה. אני לא מחבב אותה במיוחד, וגם היא לא אותי. כל קשר שיש לנו זה לסיפוק בלבד. זה לא קשר רומנטי, רק סקס. אבל היא שלי. היא שייכת לי ו...