"אפשר משהו אחר?" שאלתי את ג'יימס בשקט. "למה את לוחשת?" הוא שאל בקול שקט בחזרה וחייכתי. "אפשר משהו אחר?" שאלתי עוד פעם והוא צחק. "לא, יהלום, תאכלי את זה."
"אבל.. אבל זה יותר מדי,"
"זה לא. זו צלחת שמלאה באוכל שאת הכי אוהבת וזה פחות ממה שאת רגילה לאכול." הנדתי בראשי.
"אני לא יכולה לאכול את כל זה,"
"אני לא מבקש שתאכלי הכל, אני מבקש שתאכלי מה שאת מסוגלת, בסדר?" הנהנתי והוא נישק אותי.
"ג'יימס?"
"כן יהלום שלי?"
"אם אני אוכל.. אתה תיקח אותי לאגם מישיגן?" שאלתי. "מה את רוצה מאגם מישיגן לעזאזל?"
"אתה תיקח אותי לשם."
"לא. אבל אני אקח אותך לאגם טוב יותר, בסדר?" בחנתי אותו והנהנתי בהיסוס. "סופיה, אם תקיאי אני אזיין אותך חזק כל כך שלא תוכלי ללכת שבוע. את לא תצאי מהבית. אני אנעל אותן כאן." הצמדתי את רגליי זו לזו והנדתי בראשי. "אתה לא מבין שזה לא בשליטתי?"
"סופיה, זה כן בשליטתך. תכניסי למוח שלך שהאידיוט הזה שיקר לך! שאת האישה הכי יפה ביקום ותפסיקי עם זה." התכווצתי והוא נאנח. "פשוט תאכלי, פיה," התחלתי לאכול והוא חייך אליי.
זה הרגיש כל כך רע.
את שמנה, סופיה, אל תאכלי את זה.
את יכולה לשרוד בלי לאכול.
למה את אוכלת, חתיכת שמנה?
הקולות הידהדו בראשי חזק כל כך שהייתי חייבת לרוץ לשירותים ולהקיא אבל ג'יימס תפס אותי לפני ומנע ממני את זה.
"תעזוב אותי! תעזוב אותי! אני לא יכולה.. אסור לי לאכול." הוא הרים אותי עליו ושם אותי על הכיסא.
הוא קשר אותי כך שלא יכולתי לקום. "די!" צרחתי. "תפסיק! בבקשה!"
"סופיה!" הוא נהם והשפלתי את מבטי. "אני רוצה שתאכלי. ואם את לא רוצה שאני אאכיל אותך מהפה שלי, כדאי שתפסיקי להתנגד. מה את רוצה לאכול?" בהיתי במפשעה שלו. "את רוצה את הזין שלי בפה שלך, יהלום?" הנהנתי בקושי ובלעתי את רוקי. "כ..ן, בבקשה, ג'יימס."
"את מבטיחה לאכול אחרי זה?"
"אני לא יכולה להבטיח את זה, אתה ראית שניסיתי. זה הקולות בראש, זה לא קשור אליי." הוא הנהן ושחרר את ידיי - רק אותן - בשביל שאוציא את איברו.
פתחתי את הרוכסן והכפתור והוצאתי את הזקפה שלו.
"את כל כך סקסית שאת קשורה ככה, יהלום שלי."᯽
בזמן האחרון הצלחתי לאכול, לא הרבה אבל כן אכלתי.
ג'יימס איתי כל היום.
הוא צמוד אליי ולמען האמת זה די מעצבן.
אחרי כל מה שקרה עם טראוויס חזרתי לפחד ממגע של אנשים בחזרה, כך שרק עם ג'יימס זה בסדר.
"את לא רואה את הסרט הזה עוד פעם,"
"אתה מעדיף שאראה סרטים רומנטים וקיטשים?" הוא צחק והעביר את ידו בשיערו.
הוא התיישב לידי. "חשבתי שזה מה שבנות בדרך כלל רואות."
"אז טוב שאני לא 'בנות', כי אני שונאת סרטים רומנטיים."
"בסדר, אז אני יכול לשים משהו לא רומנטי?" הנהנתי ונתתי לו את השלט.
הוא כיבה את הטלוויזיה והרים אותי עליו.
התחככתי בו והוא גנח. "פאק, יהלום קטן, את לא מבינה מה את עושה לי."
"אתה יכול לזיין אותי?" שאלתי והוצאתי את הזקפה שלו מהמכנסיים. "את.. פאק, סופיה," הוא גנח שהורדתי את הבגדים שלי והחלקתי אותו לתוכי.
"זה.. קצת.. קצת כואב," לחשתי לו. "כן, אני יודע, את ממש מיהרת." הוא נישק את צווארי והוריד את החזייה שלי.
הוא הכניס את הפטמה שלי לפיו וגנחתי. "ג'יימס, זה.. תמשיך," הוא מצץ את הפטמה שלי ועשה דברים מדהימים עם לשונו בזמן שאני רוכבת עליו.
הוא עושה את זה מושלם, אכפת לו מאיך שאני מרגישה ואכפת לו שיהיה לי כיף וטוב, ולעזאזל, הוא ממלא את כולי וגורם לי פשוט תחושה טובה בטירוף שאני רוכבת עליו, הוא העביר את פיו לפטמה השנייה שלי ולחש משהו באיטלקית, אבל לא הצלחתי לשמוע או להבין שום דבר ממה שאמר.
תפסתי בשיערו ורכבתי עליו כמו משוגעת, כבר לא היה לי אכפת מכלום, פשוט הייתי חייבת לגמור.
הוא הוריד את ידו ושפשף את הדגדגן שלי וגמרתי בצעקה.
צעקתי את שמו שעונג מציף אותי ללא סוף.
לעזאזל, זה מרגיש טוב כל כך.
הוא הפך אותנו כך שהוא מעליי והיה צריך רק כמה דחיפות בשביל שיתפוצץ בתוך הכוס שלי.
"פאק.." הוא מלמל ונישק אותי. "את יפה בטירוף שאת גומרת, את נראית כמו פאקינג מלאכית, יהלום שלי."
הוא נשכב על הספה לידי והרים אותי מעליו וליטף את הגב שלי. "יהלום קטן?"
"כן, ג'יימס?"
"את האישה הכי יפה בעולם הזה, ויש לך את המבט המושלם שאת גומרת." צחקתי ונישקתי אותו. "מה אנחנו?" שאלתי אותו. "מה את רוצה שנהיה?"
"לא יודעת.. אתה חושב שאנחנו נחשבים זוג, או שסתם יזיזים."
"את רוצה שנהיה זוג, נהיה זוג, את רוצה שנהיה יזיזים, נהיה יזיזים. אנחנו נהיה מה שאת רוצה שנהיה, אבל קחי בחשבון שמול אנשים אנחנו לא אוהבים אחד את השני. מול אנשים את שונאת אותי ואני שונא אותך."
"אבל אני רוצה שנהיה ביחד, ג'יימס.. לא רק בנינו,"
"אנחנו חייבים, יהלום קטן שלי. אנחנו חייבים. אם אית'ן יגלה על זה, הוא יקח אותך ממני, אנחנו לא רוצים שזה יקרה, נכון?" הנהנתי ונישקתי אותו.יצאתי מהמקלחת לבושה בחולצה גדולה של ג'יימס והלכתי לסלון, הוא לא היה שם, אבל הוא היה במרפסת עם איידן והם עישנו סיגריה.
התקרבתי לשם. "בסופו של דבר התינוקת תצטרך לחזור לקנדה, אל תיקשר אליה יותר מדי, ג'יימס."
"אני לא אקשר, אין לי שום סיבה להיקשר אליה."
"כן? זיון זה לא סיבה להיקשר אליה?" ג'יימס נשף את העשן והתעלם מהשאלה של איידן.
"היא יכולה לחזור לקנדה מתי שאית'ן ירצה, הזיונים האלו הן למטרות עונג בלבד. אין לי שום עניין בסופיה. למען האמת, אית'ן אמר לי לדאוג שהיא תרגיש בנוח עם הגוף שלה.. זיינתי אותה בשביל שתחשוב שהיא יפה, לא מעבר. זאת אומרת, אני מזיין רק נשים יפות." שפתיי החלו לרעוד. קולו כל כך יציב שאני בכלל לא בטוחה שהוא משקר.
דמעות דקרו את עיניי ובלעתי את רוקי.
הוא הסתובב, כאילו הרגיש שאני שם ובהה בעיניי.
ברחתי לחדר שלי ונעלתי את הדלת.
הורדתי את החולצה שלו וקרעתי אותה.
"סופיה," הוא נכנס לחדר שלי וסגר את הדלת. "לא, זה בסדר. זה פשוט כואב לדעת ש-"
"אני לא התכוונתי למה שאמרתי לו, יהלום שלי."
"לא היה נשמע שלא התכוונת לזה,"
"אבל אני כן. ואני מצטער אם לא הבנת את זה," הוא התקרב אליי וחיבק אותי. "זאת אומרת, תסתכלי על עצמך, סופיה, את האישה הכי יפה בכל העולם הזה. וחוץ מזה, אמרתי שאני מזיין רק נשים יפות ואת האישה היחידה שאני מזיין.. זה אומר שאת יפהפייה." הוא נישק אותי. "אני מצטער אם פגעתי בך, אבל אני לא התכוונתי לזה." הנהנתי. "אנחנו טסים עוד כמה ימים לניו-יורק," הוא לחש והעביר את שיערי אל מאחוריי אוזני.
בחנתי אותו והנהנתי.
הוא נשק לשפתיי פעם נוספת ואיידן פתח את הדלת.
"אני שונאת אותך, ג'יימס. עוף מכאן!" דחפתי אותו החוצה.
הוא נשך את שפתיו ובחן אותי ביחד עם איידן.
איידן בוחן אותי כי הוא רוצה לזיין אותי, ג'יימס מסתכל עליי מאותה הסיבה, אבל זה מבט אחר, כי הוא יודע שהוא יקבל את זה.
YOU ARE READING
His diamond [3]
Romanceהספר השלישי בסדרה 'הבנות שלהם'💗 הם שלחו אותה אלינו בשביל שנשמור עליה. היה לה מסוכן יותר מדי בקנדה.. עכשיו אני השומר שלה. אני לא מחבב אותה במיוחד, וגם היא לא אותי. כל קשר שיש לנו זה לסיפוק בלבד. זה לא קשר רומנטי, רק סקס. אבל היא שלי. היא שייכת לי ו...