ג'יימס (19)

3.4K 128 13
                                    

היא מושלמת.
היא פאקינג יפהפייה.
העברתי את ידי בשיערה המתולתל ונשקתי למצחה.
עיניה החומות בוהות בי, נוצצות וגדולות ומלאות דמעות.
"לאן אתה הולך?"
"אני צריך לעבוד עם איידן, יהלום שלי.. אנחנו במשרד שלי."
"אל תשאיר אותי לבד, בבקשה," לחשה.
"יהלום, אני חייב לעבוד, יש המון בעיות עם הרוסים.. אני מצטער,"
"אני יכולה לבוא איתך? אני אשים אוזניות.. אני לא אקשיב לכלום ואני אהיה בקצה השני של החדר. בבקשה," הנהנתי והרמתי אותה עליי.
"רגע, אני צריכה להביא אוזניות."
"את לא, זה בסדר. לא נראה לי שאת בוגדת בנו,"
נכנסנו למפקדה והושבתי אותה בכיסא שקרוב אליי.
איידן ישב מולה ושתה וויסקי.
"למה היא כאן?" הוא שאל באיטלקית והיא נעצה בו מבט, היא מבינה מה אנחנו אומרים, אבל כשהיא רכבה עליי ואמרתי לה שאני אוהב אותה בטירוף, היא לא שמעה. זאת אומרת, אולי היא כן אבל לא הייתה מרוכזת מספיק בשביל להבין.. לא הייתי מסוגל להגיד את זה באנגלית, וטוב שהיא לא שמעה את זה, לעזאזל.
אם היא הייתה שומעת את זה, אני לא בטוח איך היא הייתה מגיבה.
"כי היא פחדה להישאר לבד בחדר," עניתי ומזגתי לי וויסקי גם.
התיישבתי בראש השולחן, בין שניהם ולגמתי מהוויסקי.
סופיה בחנה את הכוס וליקקה את שפתיה.
מזגתי מעט וויסקי לכוס נוספת והבאתי לה.
היא חייכה אליי ועיניה הבזיקו.
היא חרמנית בטירוף, וזין על זה, כי גם אני, וזה מציק לי בטירוף.
היא באמת האישה הכי יפה שאני מכיר, היא נראית מושלם. פשוט יפהפייה.. יפהפייה כל כך שזה פאקינג מפחיד.
אני רוצה אותה, כל חלק בה, לנשק ולמצוץ ולהשאיר סימן בשביל שכולם ידעו שהיא שלי.
היא הסמיקה ששמה לב לכך שאני מסתכל עליה וחייכתי, הפניתי את מבטי בחזרה אל איידן שהרים את גבותיו וגיחך. "חשבתי ש-"
"לך תזדיין, איידן." נהמתי בשיניים חשוקות. "אפשר להתחיל לעבוד?" שאלתי והוא הנהן.

מתישהו בזמן שאני ואיידן עבדנו סופיה כבר התעייפה ונרדמה על הספה שבקצה המשרד.
אחרי שהוא הלך נשארתי לשבת שם ולבהות בה.
היא האישה הכי חמודה ויפה ומתוקה שאני מכיר.
אני לא הודה בזה מולה, אבל אני אוהב אותה, אני אוהב כל חלק בגוף שלה, את האישיות שלה.. לעזאזל, אני פשוט מאוהב בזה שהיא יודעת לעמוד על שלה. אני מאוהב בחיוך היפה הזה שלה ובתלתלים המבולגנים שלה.
היא האישה שלי.
היא האישה הכי יפה בעולם הזה.
קמתי מהכיסא והרמתי אותה עליי.
"הממ?" היא שאלה ופקחה בעדינות את עיניה. "תחזרי לישון, יהלום שלי, אני רק לוקח אותך למיטה."
"שלי או שלך?"
"של שנינו." אמרתי.
פתחתי את הדלת של החדר שלי והשכבתי אותה על המיטה.
חיבקתי אותה והצמדתי אותה אליי.
הזקפה שלי מתחככת בתחת שלה. "זיינו אותך פעם מאחור, יהלום?"
"לא.." מלמלה והמשיכה להתחכך בי. "היית רוצה?"
"שאתה תעשה את זה? אני לא יודעת, ג'יימס."
"את מעדיפה שמישהו אחר יעשה את זה?"
"אני מעדיפה שמישהו עם זין קטן יותר יעשה את זה," מלמלה והסתובבה אליי. "אני אדאג שזה לא יכאב."
"זה לא שזה 'לא יכאב' אתה פשוט תיקרע אותי לשניים." נישקתי אותה והיא חייכה. "אפשר לדבר על זה מחר? אני פשוט די עייפה," היא פיהקה וצחקתי. "לילה טוב, יהלום קטן שלי."

His diamond [3]Where stories live. Discover now