4.

207 26 7
                                    

Julia

"Onhan kaikki nyt varmasti hyvin? Soitathan sä sitten isille jos tulee jotain?" isi kyselee kun minä lähden Aten luokse muutamaksi yöksi. Sovittuna tämä yökyläily oli jo aikoja sitten mutta ehkä tuo huolehtivainen isi ajattelee, että pakenen.

"Joo isi, mä soitan jos tulee jotain" vastaan tuolle ainakin kymmenennen kerran. Isi rutistaa minut vielä halaukseen ennen kuin lähden. Atte odottaa minua autossa. Hän sai ajokortin muutama päivä sitten. Uskon, että hän on hyvä kuski.

Astun ovesta ulos ja kävelen mustan auton luokse. Avaan repsikan puolen oven sekä istahdan autoon
ja lasken repun jalkojeni väliin lattialle. Atte vetää minut hellään suudelmaan ja tietysti vastaan tuon rakkaan poikaystäväni suudelmaan.

"Mulla oli niin kova ikävä" sanon kun irrottaudun suudelmasta vaikka olisin voinut jatkaa sitä vaikka loputtomiin. Minua se ei olisi haitannut mut auton ajoa se olisi häirinnyt. "Mullakin sua" tuo sanoo ja hymyilee suloisesti. Punastun hieman.

"Sulla on mun huppari" Atte sanoo naurahtaen ja katsoo minua vihreillä silmillänsä. Näytän hänelle vain kieltä ja laitan turvavyön kiinni. Tietysti minä olen käynyt ryöstöretkellä hänen vaatekaapillansa. Se meinaan kuuluu tähän asiaan.

Silloin kun en ole Aten kanssa niin minulla ainakin on hänen hupparinsa. Myönnettäköön, että joskus minä olen nukkunut hänen huppari päälläni koska siinä on hänen tuoksunsa. Välillä ikävä on kova ja meinaa tulla itku. Rakastan tuota.

——
Istumme autossa mäkkärin autokaistalla ja kohta meidän ruokien pitäisi tulla. Atte pitää kädestäni kiinni ja näpyttelee toisella kädellään viestiä tuon isälle. Tuo huokaisee syvään ja laskee puhelimen käsistänsä. "Kaikki ok kulta?" kysyn.

"Tietysti" Atte vastaa ja väläyttää hammashymyn sekä ottaa ruoat vastaan. Otan tuon paperipussin omaan syliini, että Aten on helpompi ajaa. Meillä
on viikonloppuna puolivuotispäivä ja Atte kertoi, että hän on suunnitellut meille jotain.

"Kulta, ootko sä ihan fine?" Atte kysyy ja yllätyn täysin kun hän kysyy moisen kysymyksen. Ei me juteltu ollenkaan siitä, että minun pappa kuoli ja
jos tarkkoja ollaan niin en kutsunut häntä minun papaksi. Ei me oltu niin läheisiä.

"Kyllä mä oon mutta isi ei oo vaikka se ei sitä ees näytä meille muille" kerron ja katselen maisemia jotka vaihtuvat pelloista asutusalueeksi. Kohta me olemme Kabasten luona. "Voi rakas" tuo sanoo ja nopeasti silittää reittäni.

Nousen autosta ylös kun vihdoin saavuttiin perille
ja pääsemme syömään sekä pääsen poikaystäväni lämpimään haliin. Atte lukitsee auton ovet ja sen jälkeen nappaa minut kainaloonsa. "Muru" sanon
ja mutristan huuliani kun katson tuota

"Mun muru" Atte sanoo ja vilkaisee minua hymy huulillansa. Hän kaivaa avaimet taskustaan sekä avaa oven. "Naiset ensin" Atte sanoo virnistäen ja päästää minut ensimmäisenä sisään. Koko talo on aivan hiljainen joten muut eivät ole kotona.

——
"Suu auki" Atte sanoo naurahtaen ja alkaa syöttää hänen omia ranskalaisiansa minulle vaikka jäljellä on vielä omiakin. "Hölmö oot" sanon huvittuneena ja vastavuoroisesti alan syöttämään omia ranujani tuolle komealle blondille pojalle.

Olen hautautunut Aten hupparin syvyyksiin ja tuo silittelee kylkeäni samalla kun hän mussuttaa ihan antaumuksella omaa hampurilaistansa. Söin oman ruokani jo sillä minulla ei ollut kova nälkä edes niin tyydyin vain nugettiateriaan.

"Muru" sanon ja käännän katseeni tuohon poikaan, joka mussuttaa viimeistä hampurilaistansa. Atte ei ehdi vastata mitään kun hän röyhtäisee iljettävästi.
"Oot sika" sanon muka vihaisena sekä siirrän oman katseeni takaisin televisioon.

"Voi mun muru" Atte alkaa lässyttämään ja kietoo kätensä ympärilleni. Väkisinkin alan hymyilemään
ja myhäilen tyytyväisenä. Käännän katseen takaisin tuohon vihreä silmäiseen poikaan ja tuijottelemme toisiamme vain silmiin. Minun rakas.

Atte vetää minut enemmän itseään vasten ja alkaa intohimoisesti suutelemaan ja hiljalleen tuo etenee kaulalleni mutta en anna hänen tehdä fritsua. Ovi käy ja kuulemme pienen rykäisyn olohuoneen oven suulta. Se on Aten isä ja hänen pikkusisko.

Atte huokaisee syvään ja päästää jopa otteensa irti minusta. Kurtistan kulmiani hämmentyneenä sekä mietin, että oliko tuo muka nyt niin paha? Ehkä se oli vain Aten mielestä kiusallista. "Julia on täällä!" Alexa huutaa innoissaan ja tulee luoksemme.

——
"Mee napero muualle" Atte sanoo huokaisten ja vie meidän mäkkäri roskat. Hymyilen tuolle pienelle ja suloiselle tytölle. Alexa on vielä pieni eikä ymmärrä aivan kaikkea. Kuulen kun Aten isä huokaisee ja sit menee poikansa perässä keittiöön.

Hetken kuluttua kuuluu kun molemmat korottavat ääntänsä ja huomaan kuinka Atte livahtaa nopeasti portaisiin. Alexa alkaa itkemään metelistä ja Anton hakee tytön syliinsä. Nappaan olohuoneen pöydältä minun ja Aten puhelimet sekä lähden ylös.

Mitään sanomatta avaan Aten huoneen oven ja tuo makoilee sängyllänsä tuijottaen kattoa. Suljen oven perässäni ja lasken puhelimet yöpöydälle. "Rakas" sanon ja istahdan sängylle. Huomaan tuon vetiset silmät ja Atte levittää kätensä.

Makoilen poikaystäväni päällä ja kuuntelen hänen tasaista sydämen lyöntiä. Atte on kietonut kätensä ympärilleni ja on ollut aivan hiljaa koko ajan enkä ole edes yrittänyt keskustella mistään. Hän kaipaa nyt vain läheisyyttä ja sitä myös saa.

Vesisade hakkaa ikkunalautaan ja tuuli riepottelee pihapiirin puita sekä pensaita. Piirtelen sydämiä ja kiemuroita hänen rintakehällensä. Atte alkaa ihan pienesti hymyilemään. Kyllähän tuo mökötti hyvän ajan mutta ymmärrän häntä.

Kävin alakerrassa hakemassa vettä meille kun Atte
ei halunnut kohdata isäänsä. Anton ja Madison oli olohuoneessa katselemassa televisiota. Palaan nyt takaisin yläkertaan ja paidaton Atte etsii sekaisesta vaatekaapistansa jotakin.

——
Voi Atte❤️‍🩹

Lisää näitä söpöläisiä?😍

Family Life (2) || Aleksi x JoelWhere stories live. Discover now