Daniel
Katselen edessäni seisovaa Kaspiania, joka on niin itkuisen näköinen, että minun tekisi mieli rutistaa hänet oikein kunnolla itseäni vasten. Puren huulen sisäpintaa ja yritän tukahduttaa tunteeni.
Vessan ovi aukeaa sekä minun epäonnekseni sisään astelee Robin. "Rakas, saitko nyt viimein kustua?" hän kysyy ja huomaan kuinka Kaspian katsoo ensin Robinia ja sen jälkeen vielä minua.
Huomaan heti, että Kaspian kokee tilanteen hyvin epämiellyttävänä. Nopeasti hän katoaakin vessasta ja ovi pamahtaa tuon perässä kiinni. Robin katsoo taakseen ja sen jälkeen kysyvästi minua.
Tilanne on outo ja nään kyllä, että Robin odottelee jotain selitystä asiaan. "Mua sattuu vatsaan" sanon ja kiedo käteni vain vatsani ympärille ja esitän, että minua sattuu. Täydellinen hätävalhe.
Robin kävelee lähemmäs minua ja vaikuttaa hyvin mietteliäältä. "Au.." inahdan muka kivusta ja Robin kietoo kätensä ympärilleni mitään sanomatta. Hän on minua hieman lyhyempi.
Huokaisen helpotuksesta ja tunnen kun syke alkaa vihdoin tasaantumaan. "Voi rakas" Robin mutisee rintaani vasten ja samalla silittää tuskaisen hikistä selkääni. Ehkä minä selvisin tästä.
——
Robin pakotti minut tulemaan terveyskeskukseen kun en ole saanut kustua meidän seksin jälkeen ja hänen mielestä se on epänormaalia. Siitä en tiedä mutta tämä tilanne on epänormaali.Hän on juuri irroittamassa otettaan minusta mutta pelastan tilanteen jälleen inahtamalla kivusta ja tuo ei irrotakkaan otettaan. Tämä oli huono idea koska Robin saattaa pakottaa uudelleen lääkäriin.
Yritän miettiä keinoja, että miten tästä tilanteesta pääsisi eroon mutta en keksi mitään. "Haluun nyt kotiin" mutisen sekä Robin irroittaa otteensa. Hän nyökkää hyväksyvästi ehdotukselleni.
Kävelen vessasta ulos ja toivon, että kukaan ei vain kiinnittänyt huomiota siihen kuinka kauan aikaa ja vaivaa siellä kului. Robin ottaa minua kädestä kii ja kävelemme terveyskeskuksen ovista ulos.
Tiedän itsekin, että olen kusessa ja valehtelu ei ole oikein mutta sillä hetkellä en keksinyt muutakaan vaihtoehtoa päästä tilanteesta pois. Helvetti minun kanssa. Pakko vetää vain roolia.
Kävelemme Robinin perheen kodin pihaan ja tuon isän auto ei ole pihassa eli ketään ei ole kotona tai ainakin luulen niin. Robinin pikkuveli ehkä saattaa olla mutta sekään ei ole varmaa.
——
Makoilen Robinin sängyllä ja tuijotan vain kattoa. Pitäisikö minun kertoa hänelle, että mikä tilanne siellä vessassa oli ja kuka se poika oli? Tiedän, että
se kiinnostaa Robinia. Ihan varmasti.Robin kävelee kaksi kahvikuppia kädessään takasin luokseni. Haistan tuoreen kahvin tuoksun ja minun tee mieli sitä yhtään. Minulla on paha olo ja haluan vain Kaspianin itselleni takaisin.
Meidän piti mennä minun luokse mutta isä taatusti on kotona eikä hän pidä siitä, että olen homo joten en halunnut, että menemme sinne. Täällä me oltiin ihan alunperin. Hyvän seksin merkeissä.
En edes tiedä, että mikä tämä meidän juttu on tai siis tavallaan tiedän mutta sitten kuitenkaan en ja kyllä meillä on hempeily nimet. Seksi meillä onkin aivan erinomaista. Siitä ei voi valittaa.
Helvetti sentään, että mikä soppa. "Rakas?" Robin sanoo ja mutisen vain jotain epämääräistä. "Ketäs
se poika oli?" tuo kysyy ja jähmetyn täysin. Ei ei ei älä kysy tuota. Mitä tuohon muka voi vastaa?Mietin päässäni eri vaihtoehtoja, että miten kerron asian hänelle. "Mua oksettaa" mutisen ja käännyn kyljelleni. Sanat vain lipesivät suustani. Robin vain katsoo minua mutta tulee viereeni.
——
O-ou!🫣
ESTÁS LEYENDO
Family Life (2) || Aleksi x Joel
FanficBändin jäähyväiskeikan suunnittelu pitää vanhemmat kiireisenä ja sen vuoksi he viettävät todella paljon aikaa studion pimeydessä. Kiireiden helpotettua elämä asettuu taas aloilleen mutta pojan suhdekiemuroista syntyy iso kohu koulussa ja poika päätt...