26.

124 19 4
                                    

Kaspian

Rippileiri on puolessa välissä ja en edes muista, että koska minulla olisi viimeksi ollut näin hauskaa sekä aidosti ollut iloinen. Paljon saanut uusia kavereita ja minua vähän harmittaa, että kohta tämä on ohi.

On joukossa myös yksi hieman erityinen mutta siitä nyt ei sen enempää. Paljon kuuli ihmisten puheita ja varoituksia kuinka rippileiri on kauhea mutta minun kokemus on ihan päinvastainen.

Olen jopa unohtanut kaikki ikävät asiat mitä minulle on viime aikoina tapahtunut. Paitsi se yksi tietty asia ja sitä ei ikinä voi unohtaa. Asia on edennyt poliisille ja toivon, että tekijät saavat kärsiä.

Olen kärsinyt heidän takia todella paljon, että nyt on minun aika pitää hauskaa vai mitä? Adele sekä Malla tietävät asioistani ja he ovat välillä ehkä vähän liikaa huolehtineet, että minulla on kaikki hyvin.

Toiset huolehtijat ovat kotona sekä eivät meinanneet päästää minua lähtemään tänne mutta kun isit kuuli kuinka kivaa minulla on niin eivät enää ollut ihan nii huolissaan mitä aluksi olivat olleet.

Mutta ikävä asia on tapahtumassa leirin jälkeen ja se on papan hautajaiset. Ei me koskaan oltu läheisiä tai ainakaan yhtä läheisiä kun mummin kanssa mutta ei hautajaiset siltikään mikään kiva asia ole.

——

Joitakin varmaan kiinnostaa se yksi henkilö, joka on ollut elämässäni kauan mutta en tiedä hänestä yhtää mitään sillä kun julkaisin instagram storyyn kuvia ja siinä oli tämä yksi erityinen niin hän esti.

Snapchatissa hän oli myös estänyt mutta se nyt ei ole minun syy. En ole pettänyt ketään. Olen vain kerran nähnyt hänet ja silloin hänellä meni huonosti. Välillä on aikoja kun kaipaan häntä mutta..

En minä voi antaa anteeksi hänen tekoa vaikka ehkä olisin halunnut ja kaivannut häntä niin en vaan voi.. Se ei ollut millään tapaa minun syy. Se ei kuitenkaan poista sitä, että en välittäisi hänestä.

On lapsellista estää mutta ehkä se oli hänelle vaikeaa nähdä jonkun toisen kanssa. En tiedä, että mitä tuon päässä liikkuu ja ylipäätään, että miten nyt menee ja onko hän päässyt yli. Luulen, että ei kyllä ole.

——

Mutta vieläkin iloisempia asioita on tapahtumassa ja olen super innoissani sekä otettu tästä kunniasta! En aluksi uskonut todeksi mutta minusta tulee Tommin ja Olivian nuorimmaisen lapsen kummisetä.

Ehdin sopivasti käymään rippileirin ennen ristiäisiä. Lähdemme rippijuhlieni ja hautajaisten jälkeen vielä Ouluun. Minun serkun rippijuhlat on loppu kesästä. Sen jälkeen ei ole enää mitään juhlia.

Paitsi ennen koulun alkua on viimeinkin minun isien bändin jäähyväiskeikka. He on suunnitelleet sitä tosi kauan ja kaikkea siistiä on tiedossa. Lomailua siis on vanhemmilla tiedossa. Ainakin jonkin verran.

Sitten kun on joululoma niin lähdemme koko perhe lappiin ja ollaan siellä melkein koko loma. Aleksi-isi meinaa jatkaa oman musiikin tekoa ja iskä puolestaa meinaa tehdä jotain aivan uutta.

Muista bändin jätkistä en tiedä, että mitä he aikovat mutta luulen, että Tommi palaa hoitajan työhön. Se kun on hänen juttunsa ja pitää siitä. Tietysti hänellä on myös oma perheensä hoidettavana.

Molemmat vanhemmat ovat helpottuneita kun bändi lopettaa sillä he kokevat huonoa omaatuntoa siitä et välillä olleet paljon pois kotoa. Ei sitä hyvitellä tarvi sillä he ovat rakkaita vanhempiamme.

——
Tähän väliin rakkaan Kaspun kuulumisia.❤️

Family Life (2) || Aleksi x JoelWhere stories live. Discover now