Kaspian
Istuskelen huppu päässä terveyskeskuksen aulassa
ja odottelen pääsyä terapeutin luokse. Olen käynyt täällä jo muutaman viikon verran vaikka en haluisi mutta vanhempien mieliksi vain esitän.En saa olla juuri missään rauhassa kun vanhemmat kyyläävät perääni. Suuri ihme on se, että päästävät minut lähtemään rippileirille. Aleksi-isi kyllä vähän vastusti sitä mutta lopulta suostui.
Nostan katseen puhelimestani ja nään hyvin tutun nuoren miehen ilmottautumispisteellä. Vatsassani alkaa heti lepattelemaan perhoset mutta myös viha. Miten hän ikinä kehtasi tehdä minulle niin?
En ikinä olisi uskonut Danielista, että hän pettäisi. Olinko tosiaan niin tyhmä, että en tajunnut kuinka hän vehtasi kahden välillä? Ehkä nämä perhoset ja muut tunteet kertovat, että välitän tuosta.
Daniel kävelee oudosti ja jää seisoskelemaan yhden penkin eteen. Katselen häntä hetken aikaa kun yksi poika kävelee hänen luokseen ja he suutelevat eikä mitenkääm varovasti vaan antaumuksella.
Kuulen kun nimeäni huudetaan ja nousen nopeasti ylös sekä toivon todella, että Daniel ei nähny minua tai kuullut nimeäni. Istudun terapeutin huoneessa olevan pyöreän pöydän äärelle.
——
Kävelen terapeutin huoneesta ulos ja kädessäni on lappu missä lukee seuraava aika. Iskä laittoi viestiä ja sanoi, että hänellä menee vielä hetki ennen kuin hän on perillä. Käyn odotellessa vessassa.Avaan vessan oven ja huomaan heti, että toinen wc koppi on varattu. Tunnen jo painetta rakossani kun minulla on kauhea vessahätä. Suljen wc kopin oven ja alan avata collegehousujeni narua.
Huokaisen helpotuksesta kun saan viimein rakkoni tyhjennettyä. Vedän vessan ja jätän collegehousuni narut auki sillä kipsin takia en saa niitä solmittua ja siirryn sitten kopin toiselle puolelle.
Pesen käsiäni ja nostan katseeni peiliin kun toisen wc kopin ovi aukeaa. Pala juuttuu kurkkuun ja tuo hyvinkin tuttu poika katsoo minua. Pelkoni todella kävi toteen ja kohtasin tuon pettäjän.
Suljen hanan ja käännyn. Daniel nököttää edessäni ja hänen katseensa porautuu sieluun asti. Ette usko mutta minun tekisi mieli haukkua hänet pystyyn ja potkaista vielä munille mutta en tee sitä.
Perhoset alkavat jälleen lepatella vatsassani. En voi vastustaa tuota poikaa. Otan muutaman askeleen ja nojaan lavuaariin. Daniel tarttuu minua olkapäistä kiinni ja suutelee minua hellästi.
——
Kauhea ahdistus valtaa mieleni kun Daniel tarttuu minua olkapäistä kiinni mutta samaan aikaa minä tunnen rakkautta ja hellyyttä tuota kohtaan vaikka hän teki minulle todella paskasti.Viha alkaa kuitenkin pursuamaan sisälläni ja minä en voi hallita tunteitani. Tönäisen Danielin minun kimpusta pois ja silmäni kostuvat. Ihminen keneen minä luotin ja rakastin teki paskasti.
Tuijotan itkuisilla silmilläni Danielia, joka katselee minua takaisin mutta en osaa lukea tuon ajatuksia tällä hetkellä. Kyyneliä alkaa valua poskia pitkin ja huomaan kuinka Daniel vakavoituu.
Älä edes ole pahoillasi pettämisestä. En pysty antaa sitä ikinä anteeksi. Kun katselen Danielia niin vasta nyt tajuan, että minulla on edelleen tunteita häntä kohtaan. En voi sille mitään.
Vessan ovi aukeaa ja tuo samainen poika, joka tuon kanssa oli aulassa astuu sisään. "Rakas, saitko nyt viimein kustua?" tuo poika kysäisee ja katsoo tuota poikaa, joka seisoo edessäni vaikeana.
Tuntuu pahalta kun joku muu sanoo Danielille, että rakas. Tuo poika kääntyy katsomaan minua ja otan heti jalat alleni. Ryntään terveysasemalta itkuisena ulos ja menen autoon. Onneksi isä tuli jo.
——
YOU ARE READING
Family Life (2) || Aleksi x Joel
FanfictionBändin jäähyväiskeikan suunnittelu pitää vanhemmat kiireisenä ja sen vuoksi he viettävät todella paljon aikaa studion pimeydessä. Kiireiden helpotettua elämä asettuu taas aloilleen mutta pojan suhdekiemuroista syntyy iso kohu koulussa ja poika päätt...