- Adelinnel, egyszerűen katasztrófa együtt dolgozni! Tessék, kimondtam...- Oliver hangja ezúttal még erélyesebben csendült fel a csapatrádióban mint eddig szokott. És most ezt direkt úgy jelentette ki, hogy mindenki hallja őt, aki rávan csatlakozva a rádióra. Gondolta, jó ha mindenki tudja, hogy milyen véleménnyel van rólam. – Állandóan a saját feje után megy! Hiába beszélek neki, hogy mit csináljon nem azt teszi...- zsinórban ez a negyedik futam a szezonban. És minden bizonnyal a harmadik futamom lesz ahol megint sikeresen az első helyen fogok végezni. Az első futamom örök emlék marad a számomra, hiszen a második lettem, és az sem magam miatt. Igaza volt Hornernek jobban fókuszálnom kell. És gondoskodott is róla, hogy fókuszáljak. Hiába nem volt futam, vagy időmérő, én naponta a pályákon voltam és csak mentem és mentem. Hornernél nem volt olyan, hogy szabadidő, és ennek mostanra meg is volt a látszata. Leköröztem Verstappent. És nem csak szánalomból engedett nyerni, hanem egyszerűen esélye nem volt az első helyre. Az a hír járta, hogy a szezonban én voltam a leggyorsabb pilóta, és ha így folytatom senkinek nem is lesz esélye utolérni. - ...és folyton csacsog mindenféle baromságról...nem figyel rám. Nem tudok mit kezdeni vele! Nem akarom ezt tovább csinálni vele, mert kikészít. Komolyan amióta vele dolgozom, elkezdtem őszülni. Pedig én vörös hajú vagyok, a vörös hajúak pedig ritkán őszülnek. – a csacsogás és a későn indulás a rajvonalról a védjegyemmé vált. Direkt soha nem rajtolok el időben, így rendszerint az első körben az utolsók között totyogok. Tudom, hogy ettől mindenkinél kiverem a biztosítékot, ugyanis pánikolni kezdenek, hogy nem lesz meg a pódium. Főleg Horner dühöng, hogy beleköpök a levesébe. Aztán az első kör után jön a varázslat. Az utolsóból hirtelen az első leszek. Sok pilóta az sem veszi észre, amikor kitérem őket, mivel olyan nagy sebességgel teszem mindezt. A csacsogásommal meg csak Olivert szeretem cukkolni, mivel tudom, hogy mennyire idegesítőnek tart engem.
- Akkor nekem hála bekerülsz a történelembe, Oliver – lassan az első kör végére értem. A tizenhetedik voltam a jelenlegi álláspont szerint. Horner természetesen ilyenkor nem szólt a rádióba, mivel valahol a sarokban dühöngött, miközben Verstappen meg elő haladt magabiztosan, gondolván, hogy ma végre megint visszaállhat a pódium élére. – Te lesz az első vörös hajú, aki megőszült. Hála nekem! Majd kérlek ne felejts el megemlíteni az életedről szóló könyvekben, hiszen én tettelek híressé.
- Persze, majd megemlítelek. Mégpedig abban a fejezetben, ahol arról fogok mesélni, hogy ki volt az az eszetlen liba aki kikészített – zsörtölődött tovább, majd egy percre elcsendesült, majd egy perc múlva megszólalt. – Érdekel, hogy hogyan állsz?
- Nem nagyon...-feleltem.
- ...szégyenletes tizennyolcadik helyre csúszol vissza, és lassan Yuki is megelőz, de persze ez téged úgysem érdekel...- Yuki akkor kezdi végre összeszedni magát.
- Legyek olyan jószívű, hogy megengedjem neki, hogy kielőzzön? Biztos nagyon örülne neki...- mosolyogtam, és tényleg átfutott az agyamon.
- Adeline, megtennéd, hogy nem teszed a csapatomat teljesen vicc tárgyáva? – és Horner is megérkezett a vonalba – Amíg Te ott hátul a senkikkel bohóckodsz, addig Leclerc a negyedik helyre tornázta fel magát! – már a negyedik helyre? Nem vicceltek, amikor azt mondták, hogy Charles ebben a szezonban tényleg odateszi magát. Hisz ma csak a tizedik helyről indult, és senki nem jósolt jó futamot neki mára. – Szedd össze magad, mert ha legalább az éjjeleidet akarod szabaddá tenni magadnak az elkövetkező két hétben, akkor nyerned kell! Ha nem fogsz a pódiumon állni ma, teszek róla, hogy még aludni se legyen időd! – nem normális dolog egy pilótát túlhajszolni. A legtöbb csapatfőnök ügyelt is arra, hogy a pilótáik legyenek kipihenve, jusson idejük a magánéletükre. Nos Horner velem nem így gondolkodott. Szerinte nekem az volt a jó, ha semmi szabadot nem adott, mert így hogy állandóan edzésben tartott sokkal gyorsabb voltam. Lényegében semmi szabad, és akkor garantált pódium.
CZYTASZ
Rómeó és Júlia Forma 1 módra | CL16 | BEFEJEZETT
FanfictionMindenkibe bele szerethetett volna. Mindenkibe, kivéve a bátyja legjobb barátjába nem.