Max még akkor is fogta a kezem, amikor kivezetett a tömegből, ami a baleset miatt gyűlt össze a pálya körül. Ő magabiztosan szorította a kezem és szinte már erőszakkal kulcsolta össze az ujjainkat, miközben én meg alig szorítottam a kezéhez az én kezemet, és minél lassabbra fogtam a tempóm. Amikor Charles kiemelt az autóból, akkor nem éreztem úgy, hogy valamim fájna. Viszont mostanra, hogy eltelt egy kis idő úgy éreztem, hogy a kulcscsontom leakar szakadni, és nem kellett odanéznem a fájó pontomra így is éreztem, hogy valami nem stimmel.
- Nem volt semmi, amit leműveltél ma. – jegyezte meg Max és rámnézett. Szinte egy lépéssel előttem járt és elég furcsán nézhettünk ki ahogy még mindig fogta a kezem. És ez neki is leesett, hogy mennyire bénán nézhetünk ki, ahogy húz maga után mint egy kiskutyát. Lassított a léptein, majd végre elengedte a kezem, és nagy meglepetésemre átkarolt a vállamnál fogva. Eddig is reszkettem, de ezután a tette után csoda volt, hogy az izmai még működtek. – Nem láttam az egészet, de a vége rohadt brutál volt! Csoda, hogy nem égtél meg, vagy valami. – az első balesetem volt ez. Az első balesetem amit átvészeltem. Az első balesetem amit Charlesszal együtt éltem át.
Igazából fel sem fogtam, hogy mi a fene is történt, sőt őszintén sokkal jobban bántott ami a baleset után történt, mikor is Charles kiemelt az autóból, majd szemtől szembe álhattam vele. Én bocsánatot akartam kérni tőle mindenért, és erre mit kaptam tőle cserébe?
Gyáva vagy.
Ebbe a világba akartál tartozni, hát megkaptad!
Valójában egy senki vagy, aki képes eltaposni a barátait a hírnév miatt.
Őket választottad helyettem.
És még csak nem is utálhattam őt az miatt mert a szemembe mondta az igazságot. Tényleg én akartam ezt az egészet. Én akartam ide tartozni.
Potyogni kezdtek a könnyeim. Ha akartam volna sem tudtam volna visszatartani. Tényleg elértem azt amit akartam. Megvalósítottam az álmomat, miközben önző módon minden mást eldobtam az életemből.
- Jaj, Kicsi Lány, ne sírj. Még a legjobbakkal is megesik az ilyen baleset. – Max megsimogatta a vállam, én pedig könnyes szemekkel néztem rá először a kezére, majd az arcára. Hihetetlen, hogy Ő van itt mellettem. Ő, aki elméletileg ki nem állhat. – Hidd el a következő már nem fog ennyire megviselni. Most is csak megijedtél. – mosolyodott el. Következő? Óh, biztos, hogy nem fog még egyszer megtörténni. Nem fogom engedni, hogy megtörténjen. – Az ilyen balesetek azért történnek, hogy tanuljunk belőle, és hogy tudjunk változtatni a hibáinkon. – nézett maga elé, én pedig csodálkozva pislogtam rá.
- Mikor lettél Te ilyen normális velem, Verstappen? – kérdeztem gyanakodva. Örültem volna neki ha nem megy olyan gyors tempóban, ugyanis a kulcscsontomból kiáradó fájdalom kezdett minél jobban szétterjedni a mellkasomba.
- Mikor ma azt hittem, hogy bennégsz a kocsiban. Elég szar érzés lett volna úgy eltemetni, hogy közben utáljuk egymást, nem igaz? – nem győzött meg a válaszával. Ne már, Ő Max Verstappen volt, aki egész életében utált. Pár óra alatt valaki nem kedvel meg valakit csak úgy hirtelen. Még jó, hogy gyanakodva pislogtam rá.
- Talán jobb lett volna ha bennégek. – hajtottam le a fejem, és megint potyogni kezdtek a könnyeim. Verstappen hirtelen megtorpant, majd felém fordult – Horner kifog nyírni! – oh, bele sem mertem gondolni abba, hogy mit fogok kapni ez után. Balesetem volt, kicsúsztam és nem tudtam folytatni a futamot, ami azt jelentette, hogy nem lettem első. Nemhogy első, de még csak a pódiumra sem álltam fel. Ez a megállapodásunkba nem volt benne. Mégis, hogy fogom neki megmagyarázni ezt az egészet? Vagy talán semmit nem fog mondani? Hisz Verstappennek igaza volt, ez még a legjobbakkal is előfordulhat. De akkor nekem miért van olyan érzésem, hogy velem nem szabadott volna megesnie? Én soha nem gondoltam rá arra, hogy egyszer ilyen megtörténhet velem a futam alatt. Túl jónak képzeltem magam, aki csak rekordokat tud dönteni. Csalódást okoztam saját magamnak. – Lehet, hogy az embereknek igazuk volt abban, hogy egy lány nem való pilótának. Fogadni mernék, hogyha Te ilyen helyzetbe keverted volna magad, jól kijöttél volna belőle, baleset nélkül.
ESTÁS LEYENDO
Rómeó és Júlia Forma 1 módra | CL16 | BEFEJEZETT
FanficMindenkibe bele szerethetett volna. Mindenkibe, kivéve a bátyja legjobb barátjába nem.