26. Adeline eltűnése

1.4K 91 70
                                    

Külső szemlélő

Adeline Gasly volt az első női pilóta a forma egy történetében, és egyben ő az első pilóta, aki nem ül autóba futamkezdéskor, és nélküle kezdődik el a verseny. A futam csak miatta kezdődött késéssel, ugyanis várták hátha felbukkan, de a lánynak még egy órával később is hűlt helye volt. A csapatfőnöke Christian Horner nem kívánt megszólalni az egész futam alatt. Vajon mi történhetett vele? Lehetséges, hogy az utolsó pillanatban megjelenik és az eltűnése is csak egyfajta stratégia? Utolsóból lesz első, ami a stratégiája?

Adeline azonban az utolsó pillanatban sem tűnt fel.

Az autója még mindig a garázsban állt érintetlenül. A versenyruhája pedig az öltözője előtt hevert a padlón. Az egész eltűnésében az volt a leghihetetlenebb, hogy pár szerelő a futam előtt pár perccel még látták a lányt a boxban, de utána nyoma veszett.

Pierre amint meghalotta a csapatrádióban, hogy mi történt rögtön félbeakarta hagyni a futamot, és kiakart szállni az autóból. Képtelen volt tovább versenyezni, mikor a gondolatai csak a húga körül forogtak. Könyörgött, hogy állhasson ki és indulhasson megkeresni, de a csapata hajthatatlan volt. Muszáj volt az autóban maradnia, miközben nagyon jól tudta, hogy valami nagyon nincs rendben. Ismerte Adelinet, így tudta nagyon jól, hogy a húga nem szívódna csak úgy fel. Ráadásul nem egy futam előtt, hiszen Addy mostanában csak a forma egyért él. Beakarta bizonyítani a világnak, hogy egy nőnek igenis van helye a száguldó cirkuszban. Talán már túlságosan is túltolta a dolgot. Ezért is érezte azt Pierre, hogy a húga nem ok nélkül lépett le. Mi van akkor ha valami baja történt? A Red Bull pedig miért viselkedik úgy mintha minden a legnagyobb rendben volna? Pierre megkérte a rádiósát, hogy közöljön mindent amit a húgáról hall, de semmi hírt nem kapott. Úgy érezte, hogy élete leghosszabb pályájára csöppent, aminek soha nem lesz vége. Lehet, hogy hónapok óta nem beszélt a húgával, de tudta nagyon jól, hogy valami nem oké a lánnyal. Már akkor tudta mikor meglátta Adelinet Verstappennel abban a klubban. Addy nem szokott lerészegedni. Ott tudnia kellett volna, hogy a húgával van valami. Mi van akkor, ha Verstappen keze van a dologban, hogy most eltűnt?

Pierre a tizenhetedik helyen végzett. Nem zavarta. Szinte már kiugrott a menő autóból, és máris húga keresésére indult. Az egész boxutcát és a paddockot végigjárta, de senki nem látta. Sőt még csak a pályáról sem látták elmenni, ami már érdekes volt, mivel az autója még mindig ott volt. Még a hotelt is felhívatta, de csak elmenni látták reggel, visszaérkezni már nem. A telefonját nem vette, de Pierre ezen nem lepődött meg, ugyanis amióta a lány bekerült a forma egybe, a kapcsolatuk nagyon megromlott, Addy pedig rá sem gondolt, hogy kontaktusba kellene lépnie vele. A fiú végső elkeseredésében még az anyukájukat is felhívta. Volt olyan naiv, hogy azt hitte, hogy talán az anyjuk tud valamit a lány holléte felől. De ezzel a hívásával csak még jobban rontott a helyzeten, mert a szüleik kijelentették, hogy azonnal indulnak Spanyolrágszba, mert most van elegük. Már így is azt érezték, hogy elveszítették a lányukat, hiszen az a szezon kezdetétől feléjük sem hederített. Az anyjuk pedig kimondta azt, amire Pierre is gondolt. Adelinnel valami nem stimmel, és segítségre szorul, mert valami nagyon nagy baj lehet az életében, amiről már megint nem beszél, hanem eljátssza, hogy minden rendben van.

Addy ugyanis tökéletesen tudott titkot tartani és elhitetni mindenkivel, hogy minden tökéletes az életében, miközben belülről szenvedett és a darabjaira tört. Pierreben még nagyon élénken élt az a jelent, mikor a lány teljesen kifordult önmagából és olyan mély depresszióba esett, hogy az majdnem az életébe került.

Nem csoda, hogy Pierre magát kezdte el okolni a húga eltűnése miatt. Lehet, hogy a lány csak pár órája nem volt jelen, de a fiúnak már ez sok volt. Hetek óta semmit nem tudott a húgáról. Mi van akkor ha csak a világnak mutatta, hogy élvezi az életet és boldog. A pódium tetején állva tényleg mosolygott, de mi volt a háttérben? Összebarátkozott Verstappennel, a legnagyobb ellenségével. A saját bátyját és a barátait eldobta magától csak azért, hogy Verstappennel barátkozzon össze. Pierrenek már itt kellett volna sejtenie, hogy valami nem oké.

Rómeó és Júlia Forma 1 módra | CL16 | BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora