- Rohadtul nem tudsz rólam semmit sem, Verstappen! – káromkodni volt kedvem. A lehető legdurvább jelzőkkel akartam őt illetni, amiért megmerte kérdőjeleznie Charles barátságát felém. Méghogy Charles képes lenne engem eldobni, csak a győzelem miatt. Ez is azt bizonyítja, hogy nem ismeri Charlest. Viszont nem engedhetem meg Verstappennek azt, hogy kihasználja azt, hogy Charlesszal milyen szoros a kapcsolatunk. Verstappen nem láthatja, hogy mik is a gyenge pontjaim, mert aztán könnyen feltudja ellenem használni. Pierrenek igaza volt, már nem vagyok a kishúga, nem lesz többé mellettem, hogy megvédjen. Pontosan az ilyen helyzetekre gondolt. Nincs itt többé Pierre, hogy megvédjen, hivatalosan is a magam ura vagyok, ami azt jelenti, hogy saját magamnak kell kiállnom magamért és szembeszállnom Verstappennel. – Irigy vagy, hogy neked nincsenek olyan barátaid, mint nekem Charles. – ha Verstappen úgy döntött, hogy undok lesz velem, akkor tőlem is megkapja ugyanezt a viselkedést. Csatát kezdett, tőlem még akár háborút is fog kapni, ha ez a vágya. Verstappen arca elsötétült, amiből azt vontam le, hogy fején találtam a szöget. Minden bizonnyal nem voltak barátai, és talán ez miatt kurva irigy volt a mi csapatunkra.
- Ugye tisztában vagy vele, hogy ellene voltam, hogy Horner pont téged szerződtessen le hozzánk? – hiába sétáltam el előle, Ő szó szerint követni kezdett engem, pedig nagyon nem voltam kíváncsi az ostobaságaira. Nem fogom engedni, hogy elvegye a kedvem.
- Gondolom azért voltál ellene mert lány vagyok, igaz? – és kezdődik a nóta. Hozzá fog kellenem szokni, hogy senki nem akar elfogadni, mert lány vagyok.
- Azzal, hogy csaj került a csapatba nincs gondom – rántotta meg a vállát hanyagul. – Sőt, határozottan jó ötletnek tartom. – hazudnék ha azt mondanám, hogy nem lepett meg a válasza. Tőle nem ilyen válaszra vártam. – Mindenki rólunk fog beszélni, hisz ha azt vesszük történelmet ír a Red Bull azzal, hogy leszerződtetett hozzánk egy lány. A forma egyes történelem első női pilótája a Red Bullnál – értetlenül ráncoltam össze a homlokomat, ugyanis fogalmam sem volt róla, hová akar ezzel kilyukadni, mert biztos, hogy nem engem akar hirtelen magasztalni. – A bajom az, hogy a forma egyes első női pilótája pont Te lettél, Gasly. – és már helyben is vagyunk. Nem tetszett ahogy kimondta a nevemet. – Annyi klassz lány közül pont Te kaptad meg ezt az életreszóló esélyt. – cincogva a fejét csóválta – Egy olyan Kislány, akinek a legjobb haverja az én legnagyobb riválisom! – felsóhajtottam. – Mond csak mennyit kellett nyalnod Horner seggét, hogy ezt összehozd? – még pislogni is elfelejtettem. Vajon hány ember fogja még azt gondolni rólam, hogy csak a pénz miatt kerültem be a forma egybe, és nem a tehetségem miatt? Lesz olyan valaki aki egyáltalán elfogja fogadni, hogy egy lány, pilóta lett? – Láttalak már gokartozni a bátyáddal meg a haverjaiddal, és meg kell, hogy mondjam nem vagy Te olyan jó pilóta, hogy valaki önszántából szerződést ajánljon neked. – próbáltam nem tükrözni, hogy szavaival mennyire megbánt. Nem fogok gyengének mutatkozni előtte. Kitudok állni magamért. Már nincs olyan, hogy elfutok sírva Pierrért. Jaj, ha Pierre itt lenne, Verstappennek nem lenne ekkora szája.
- Pedig én önszántamból ajánlottam neki szerződést, ugyanis szerintem nagyon is jó pilóta. – Verstappennel egyszere fordultunk meg a tengelyünk körül, majd találtuk szembe magunkat Christian Hornerrel.
Na igen, abban a pillanatban nem nagyon tudtam, hogy mit kellene hirtelen csinálnom. Kezet fogni vele és rögtön hálálkodni, amiért esélyt adott nekem? Akárhogy is vesszük Horner volt az egyetlen aki tényleg megmerte lépni azt, hogy leszerződtetett egy lányt. Az a lány pedig pont én lettem. Ezért pedig örökre hálás leszek neki, és mindent megfogok tenni, hogy büszkévé tegyem Őt.
Horner mosolygott, én pedig fapofával álltam és csak vártam valamire. Biztos, hogy hallotta a veszekedésünket Verstappennel. Sőt lehet, hogy még Charlest is látta. Máris úgy éreztem, hogy elárultam a csapatomat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rómeó és Júlia Forma 1 módra | CL16 | BEFEJEZETT
Hayran KurguMindenkibe bele szerethetett volna. Mindenkibe, kivéve a bátyja legjobb barátjába nem.