18.Kazandım!

885 44 3
                                    

3....2....1.... ".

Zaman nasıl geçti anlamadım. Ama kazanan..........
______________________________________________

Eveetttt. Kazanan bendim. Baran daha yeni başını sudan çıkarıyodu. Kahkahalar atarak konuşmaya başladım.

"BEN KAZANDIM KARABEY! BEN! BEN! BEN!".

"Aferim benim kızıma".

Bu sözleri söylerken yüzerek yanıma gelmişdi. Belimden tutup beni yakın olduğumuz havuz duvarına yasladı.

"Eeee? Baran bey ben kazandığıma göre senden her şey isteye bilirim. Dimi? ".

"Dinliyorum".

"Bir düşüneyim bakıyım".

"Düşün, düşüüün. Bakalım başıma yine ne boklar açıcaksın".

"Hah. Buldum".

"Geldik zurnanın zort dediği yere. Hadi bakalım başımıza ne gelecek? ".

"Bu evden gidene kadar benim istediğim her şeyi yapmaya mecbursun! ".

"Yok artık. O kadar da değil".

"Bana ne! Ne istersem yapmak zorundasın! ".

İşaret parmağımla göğsüne yavaş yavaş baskı uygulayarak söylediğim cümlenin ardından ellerimi havuzun kenarına uzatıp başımı geriye atdım. Saçlarımı savururken boynum da hiss etdiğim dudaklar başımı doğrultmama neden oldu ama Baran izin vermedi.

Ellerim yavaşca omuzlarındakı yerini alırken gözlerim kapanmışdı. Boynuma uyguladığı tarifsiz dokunuşlar beni zevkin köşelerin de süründürüyodu. Boynumdan ayrılıp tam boğaz hizzamdan öpünce ağzımdan çıkan kısık bir inlemeye hayır diyemedim. Bikiniminden taşan göğüs üstüme kondurduğu öpücükten sonra boynunu kavramış bulundum.

Ayaklarımı beline dolarken tam erkekliğine temas edeceğimi düşünmemişdim. Bu hareketimden utanıp ayaklarımı indirmek isterken Baranın koca elleri popomu sıkmaya başlamışdı. Başımı kaldırıp kendinden geçirdiğim adama baktığım da hızla dudaklarımı kavraması bana kısa bir şok geçirtmişdi.

Elleri çok hızlı şekilde hem okşayıp hemde sıktığı popomu yakıyodu. Dudakları dudaklarımı talan ediyo, aklımı çalıyodu benden. Karşımdakı adamın alt dudağını kendi dudaklarımın arasına alıp emerken zevkden ıslandığımın farkın da değildim açıkcası.

Dudaklarımı ondan ayırmak için çekildiğim alt dudağını çekiştirip bırakmıştım. Gözlerim hala kapalı bu anın hazzını sorguluyodu. Ama vücüdüm da hiss etdiğim soğuk damlaların farkına varana kadar. Gözlerimi açıp baktığım da havuza düşen damlaları görüp gülümsedim.

"Geçelim mi eve üşürsün? " diyen Baran'a kaydı gözlerim. Ve sonra cevapladım.

"Hayır istemiyorum geçmeyelim. Şu anı her insan yaşayamıyo. Havuzun için de ve mutlu yamur damlalarının altın da olmayı yaşayan bazı şanslı insanlardan biriyiz".

"O zaman keyfini çıkartalım".

Yağmurun altın da biraz vakit geçirip eve geçtik. Baran 'hasta olursun diyip çıkardı beni ve kendisini havuzdan.

Aradan tam bir saat geçmişdi ve biz bu bir saat için de tek tek duş almış ve aşağı inmiştik. Baran benden önce inmişti aşağıya ben de üstümü giyiniyodum. Üstüme çok rahat şeyler geçirmeyi her zaman sevmişimdir ve yine aynı şeyi yapdım.

 Üstüme çok rahat şeyler geçirmeyi her zaman sevmişimdir ve yine aynı şeyi yapdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aşağı indiğim de Baran koltukta televizyon izliyodu. Tam olarak yaymalanmışdı.
Ben konuşunca gözleri koltuğun başlığına yaslanmış beni buldu.

"Eeee? N'apalım? İlk isteğim ne olsun sizden Baran bey?".

"Ben o isteği kabul ediyomuyum ki küçük kız?".

"A..a.. Nedenmiş o? Ayol ben kazandım yaa? Niye mız mızlanıyosun? ".

"Mız mızlanmıyorum. Ama bunu duyarlarsa karizmam biter. Demezler mi kos koca Baran Karabey küçük bir kızın dedikleriyle oturup duruyo? ".

"Desinler karın değilmiyim? ".

Bu sözleri söylerken kucağına yerleşmişdim. Ben çok arsız bir kız olmuşdum değil mi? Ama umrum da değil ki. Benim hayatım. Benim kocam istediğimi yaparım.

"Öylemisin? ".

Elleri yine bir yerlerimi sıkıyodu. Ve bu sefer bu yer kalçalarımdı. Bu adam bana böyle yaparken neden hep akılımı itiriyorum ben?

"Yes, l am your vife! ".

"Hmm... if that's how I'm going to put up with you now".

Kucağın dan hala inmemişdim. Şu an onu çok bezdirmek istemiyodum ki sonra daha fazlasını yapa bileyim.

"İlk isteğimi söyliyim mi? ".

"Söyle başımın tatlı belası söyle".

"Senden ilk isteğim......" .

















Sizce Dilan ne isteyecek? Merak ediyomusunuz?






To be continued........

BANA AİTSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin