41.Yılbaşı gecesi

628 41 13
                                    

İşte böğle koca bir üç ay. Bu gün yılbaşı ve biz şu an Baran'la akşam yemeği yapıyoruz. Oldukca romantic bir gece olsun istiyoruz. Çünki bizim yani bebeğimiz, ben ve Baran'ın birlik de geçireceği ilk yıl başı gecesi. Bu yıl çok güzel olması dileyiyle......
______________________________________________

Evet şu an biz yeni evimiz de ve ilk yılbaşı gecemiz için yemek yapıyoruz.  Ben pilav yapıyo Baran'sa sarma sarıyo.

Ben pilav için şehriye kavururken Baran bana fıkra anlatıyo du. Şimdi şura da yırtılıcam. Kiz bu nasıl fıkra? gülmekden altıma sıçıcam artık. Ben karnımdan dolayı eğilemediğim için elimin altın da ki mutfak sehpasına vuruyodum. Ağzımdan garip garip gülme sesleri çıkarken Baran bana bakıp dizini dövüyo du.

"Ayyy Baran yeter artık. Valla gülmekden kusucam artık haa" ve hala gülmem durmamış dı.

"Kızım o nasıl gülmek? " gülerken bu kelimeyi zor söylemiş di "eşşek anırıyo sanki" ve ardından bir kahkaha kopar dı.

"Eşşek sensin pezeveng".

"Tamam gülüm kızma yaa şaka".

Karnımı okşayarak "bak oğlum bu baban gibi kahpe olma emii? " dedim.

"Benim oğlumun babası cillop gibi bir adam. Nereden kahpe oluyo? ".

Ben ona cevap vermek isterken tava da kavrulan şehriyelerden cızırtılar geldi. O tarafa dönüp "eyvahh! Allah seni kahr etmesin Baran! Yakıyodum yemeği haa! " dedim.

O sıra da arkamdan bana sarılıp karnımı okşayan Baran'la gözlerimi kapatdım. Başımı arkam da olan göğsüne yaslayıp kollarına doladım ellerimi.

"Güzelim.... ".

"Aşkım... ".

Biz böğle bir birmizi sararken Baran omuzlarından aşağı olan boynumu öpüyo du. Elimin altın da kı ocağı kapatıp ona taraf döndüm.

"Te amo, hombre!".

"Te amo mujer hermosa! ".

Yüzüme güzel bir gülümseme otururken dudağımın kıvrılan kısmına değen öpücükle dudaklarına kapandım. Dudakları dudağımı kendinkilerle büyülerken aklım yine göyler de uçuşup kalbime kelebekler yolluyo du. Bu adam bana her yaklaşdığın da ben böğle oluyorum.

Onun dadaklarından ayrıldığım da elleri karnımı okşuyo du. Karnım o kadar güzel ki anlatamam. Böğle biliyomusunuz nasıl? Karpuzun yarısını kesersiniz yarım bir şey çıkar yaa? Öğle minik ama tatli bir şey. Daha beş ayım da olduğum için küçük. Ama güzel.

Baran bana hayran hayran bakarken ben yemekleri ocağa diziyodum. Ardından birlik de duş alıcakdık. Mutfağı Baran toplamış dı. Bana "sen otur çok yoruldun" dedi. Oturduğum da bana bir papatya çayı yapıp verdi. Ve kendisi de etrafı toparlamaya başadı.

"Hatırlıyomusun? ".

"Tatil de gittiğimiz evi mi? ".

"Evet de. Onu söyleyeceğimi nereden anladın ? ''.

"Çünki orada da mutfağı ben toplamışdım".

"O günü tekrardan yaşamayı o kadar çok isterdim ki.... ".

Bu konuşmayı yaparken o bana yaklaşmış ve yüzümü avuçlamış dı. Gözlerime bakarak da konuşuyo du.

"Bebeğimiz dünyaya gelsin en alasını yaşayacağız gülüm ".

"Baran.... ".

"Seni hiç yanlız bırakmıyıcam gülüm ".

"Yine ne söyleyeceğimi bilmen ve beni bu kadar yakından anlaman beni mest ediyo".

BANA AİTSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin