"Benim de korkduğum senin başım da olamaman.... ".
______________________________________________Dediğim sözle kafamı aşağı eğmiş ve ona nisbet yaparmış gibi kollarımı bir birine dolamışdım. O da elini çeneme atmış ve yüzümü ona taraf döndürmüş dü.
"Ben seni yanlız bırakamam. Daha verdiğim sözleri tutucam".
"Haa yani verdiğin sözleri yerine getirip bırakıcaksın öğlemi? ".
"Bak şimdi. Ben öğle mi dedim? ".
Kollarımı çözüp ona taraf döndüm koltuk da. Vücüdum tam da ona doğruy du.
"Korkuyorum adam anlamıyomusun? Beni bırakmandan da, sana bir şey olmasından da, başına bir şey gelmesinden de korkuyorum".
Elleri yüzümü avuçlarken yüzüme yaklaş dı.
"Taman. Korkunu anlıyorum. Ama korkma. Sen bana güven ve benim yanım da güven de olduğunu bil".
"İşte benim korkum da bu yaa. Senin yanım da olamaman deşüncesi".
"Güzelim, sen bunları düşünme. Tamam mı? Ben sana "elimi tutarak " bu elleri ölene kadar bırakmayacağımı söyledim".
Bu sözden sonra biraz da olsun kendimi sakinleştirmiş ve anın da ona sarılmışdım.
"Beni sakın bırakma tamam mı? Eğer ki de bırakırsan seni bir kaşık su da boğarım".
Gülerek bana " sen beni gerçekden de çok seviyomuşsun kızz" dedi.
"Tabii seviyorum! Ne sandın? ".
"Sevmiyosun diğe düşünüyodum da ben".
"Aşk olsun yaa! Bana bunu mu yakıştırdın".
Ondan uzaklaşıp ayağa kalkarken söylemişdim bunları. Ve arkama bakmadan merdivenlere yönelmişdim.
"Gel kızz bura ya şaka vallaha şaka" arkamdan hızla gelip kolumu tutdu.
"Yalancı köpekk".
"Aaaa ama ayıp oluyo bak köpek falan.Tch..." .
Hala bir şey söylemezken o beni yavaşca tutup merdivenin yanında ki duvara yasla dı. O gözlerimin içine bakarken nedensizce yumuşamışdım. Onun gözleri yavaşca dudaklarıma inerken içime bir heyecan oturmuş du. Gözlerim kapanırken o da dudaklarıma kapanmış dı.
Beni her seferin de açlıkla öperken kendimden geçmem normal değil. Adamın öpüşlerinden bile zevk alıyorum. Onun elleri kısa elbisemin kapatamadığı bacaklarımı sıkıp okşarken benim ellerimse onun çıplak göğüslerine yerleşmiş di.
Alt dudağımı sömürüp bitirdiğin de gözlerimi dikti kendilerininkini.
Yavaşca kulağıma yaklaşıp
"Seni bu gece zorlamak istiyorum " dedi.
Hafif bir gülüşle kafamı kulağıma yaklaşan yüzünün açık da bıraktığı boynuna gömdüm. Geceyi odamız da kevkle geçirmek istiyoduk ikimiz de.
Baran beni sargılı koluna rağmen kucağına almak istese bile ben izin vermemişdim. Mazallah kanar falan.
Odamıza geçmişdik. Artık üstümüzü çıkarmış ve yatağa yatmışdık. Ben karnımdan dolayı Baran'ın göğsüne tam giremediğim için o bana ahtapot gibi sarılmış dı. Dudakları boynuma tatlı işkenceler verirken ben kısık kısık inlemeler bırakıyodum.
Elleriyle dantel tangamın örtmediği popomu sıkıp beni inletirken kendisi boş durmuyo boynumu yiyip bitiriyo du. Baran'ı benden ayıran çalan telefon olmuş du.
Her kesden özür dilerim geç bölüm yayınladığım için. Ama bazı arkadaşlar hikayemi beyenmediklerini ve hiç hoşlanmadıklarını söyledikleri için ben sizin de bundan rahatsızlık duyduğunuzu düşünüp yeni bölüm yayınlamıyodum. İnstagram ve watty üzerinden bir sürü kötü yorumlar geliyo du. Şimdi size soruyorum benim hikayem o kadar mı iğrenç ve gereksiz?
To be continued.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA AİTSİN
RomanceBeni bırakamazsın... Neden...? Çünki, bana ait olduğunu biliyosun...