18. BÖLÜM

854 34 42
                                    

Dün gece yaşananlar:

Dün Arda ile akşama doğru birlikte dışarı çıkmıştık, ve ben orada uyuyakalmıştım. Bizim şansımıza da abimler benim uyuduğumu düşünüp mesaj atıp dışarı çıkmışlardı.

Bu yüzden de Arda'yla eve rahat bir şekilde girebilmiştik. Eve geldiğimizde de abimleri bekledik. Geldiklerinde de direkt olarak kapıyı kitleyip uyumuştuk.

Aslında beraber uyumaya gitmedik. Şöyle oldu: abim ve Bora abim eve geldiklerinde saat 11:30'du. ilk olarak ben uyuyacağımı söyledim ve odama çıktım, Daha sonra da Arda uyumak istediğini söyleyip benim odama geldi.

Sabaha kadar da kapı kitli olduğu için rahat bir şekilde sarmaş dolaş yatabilmiştik.

~~~

fbkadinfutbool;

Sevgili Elfin Güneş, kulübümüz bu zamana kadar oynadığınız bütün maçları gözden geçirmiş, ve sizinle transfer görüşmesi gerçekleştirmeye karar vermiştir.

Sizleri bugün saat 15:00'da Fenerbahçe
Şükrü saraçoğlu spor kompleksimize davet ediyor, ve iyi günler diliyoruz.

Başarılı futbolcu Elfin Güneş'e saygılarımızla...

Hayatımı, kaderimi, gidişatımı, tüm dünyamı değiştirecek olan mesajı, Arda'nın sıcak kollarında uyurken almıştım.

Arda hala uyurken kalkıp telefonuma baktığımda, Fenerbahçe kadın futbol takımının benimle görüşmek için, stadyuma davet ettiğini gördüm.

Elim ve ayaklarım titrerken yavaşça yatağa kalkıp mesajı idrak etmeye çalıştım. Nasıl olurda bir anda benimle görüşmek istediler?

"Allah'ım, rüyaysa lütfen uyandırma beni..." diye fısıldadım heyecanla. Bir süre sonra Arda'ya baktığımda gözlerini açıp ovuşturdu.

O kadar tatlıydı ki; bir iki saniyeliğine mesajı falan her şeyi unutup gülümsedim.

Arda beni ayakta görünce yanıma geldi ve elini belime koyup, "sevgilim, bir şey mi oldu?" Dedi. Elim hala titrerken gözüm dolmaya başlamıştı.

"A-arda..." dedim titrek sesimle. "Ba-bana bir mesaj geldi az önce..." Arda bana korku dolu gözlerle bakarken sakinleşmem için ellerini yanağıma koymuştu.

"Evet sevgilim, ne mesajı?"
"F-Fenerbahçe kadın futbol takımından..."

Arda'nın son söylediğim şeyden sonra gözleri mutlulukla açıldı. "Ne yazmışlar?" Dedi heyecanla. Gözlerim dolu bir şekilde gülümsedim. "Benimle transfer konusunda görüşmek istiyorlarmış...."

Yerimde zıplayıp Arda'ya sıkıca sarıldığımda Arda'nın sesi kulağımda çınladı. "Başaracağını biliyordum bebeğim..."

Arda'dan ayrılıp hemen saate baktım. Saat 13:00'dı. Görüşmeye 2 saat vardı. Hemen hazırlanmak için Arda'ya, "Aşkım iki saatim var, ben üzerimi değiştireyim, sende abimleri uyandır. Ama bir şey söyleme ben söylemek istiyorum. Tamam mı?" Dedim masumca.

Arda gülerek başını salladı ve yanağıma bir öpücük kondurup odadan çıktı. Hemen dolabın önüne geldiğimde ne giyineceğime karar verememiştim.

Vakitim daraldığı için hemen, üzerinde mavi desenler olan bir tişört, altıma gri bir eşofman pantolon, kafama da mavi bir şapka giyip aşağı indim.

Vakitim daraldığı için hemen, üzerinde mavi desenler olan bir tişört, altıma gri bir eşofman pantolon, kafama da mavi bir şapka giyip aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Vazgeçilmez Yara *Arda Güler*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin