Huzur, aşk, sevgi, mutluluk, hüzün, sinir... bu duyguların hepsini yaşadığım bir insanın olması... dünyanın bana en güzel hediyesi...
Yağmur sesleri ile birlikte gözlerimi araladığımda Arda'nın omzundan başımı kaldırıp etrafa baktım. Sabah olmuştu. Resmen bir geceyi ormanda uyuyarak geçirmiştim.
"Kendi kendine mi konuşuyorsun sen bakayım?" Arda'nın sesini duymamla yerimden sıçradım ve elimi damağıma bastırdım. "Ya ama altıma sı-" diyecekken ağzımın kapattı. "Şş, küfür yok güzellik,"
Başımı sallayarak elini çekmesi için işaret yaptım. Arda gülerek elini çekti ve yanaklarıma öpücükler kondurdu.
Aklıma gelen şeyle tekrardan yüzümde güller açmıştı. İki gün sonra kadın futbol takımı ile ilk maçıma çıkacaktım. Fazlasıyla heyecanlanmıştım.
"İki gün sonra maçım var arda!" Diyerek ayağa kalktım ve kendi etrafında döndüm.
Malım çünkü.
"Biliyorum güzelim, bende çok heyecanlıyım." Diyerek ayağa kalktı ve çantanı bana uzattı. Eve gitmek için arabaya doğru ilerledik.
Arabaya bindikten sonra kemerimi bağladım ve radyoya bastım. Arda'nın en sevdiği şarkı çalıyordu. Zaten şarkıyı duyunca da yüzünde güller açmıştı.
Yol boyu şarkı söyleyerek geçmişti. Eve geldiğimizde çantamı alıp içeri girdim ve Arda'da içeri girdiğinde kapıyı kapatıp mutfağa girdim.
Dolaptan aldığım soğuk suyu bir dikişte içtiğimde arda mutfak kapısına yaslanarak beni izliyordu. Gülümseyerek dudağına yapıştım ve elimi boyuna yerleştirdim.
Arda'nın eli belime doğru gittiğinde mutfak kapısına yaslanmış bir şekildeydim. Bu güzel anımızı bozan şey çalan telefonum olmuştu. Oflayarak telefona baktığımda kaptanımız fatma ablanın aradığını gördüm.
Kaşlarımı çatarak telefonu açtım ve, "efendim abla?" Dedim. Fatma abla gülüyormuş gibi bir nefes verdi. "Merhaba canım" Dedi. "Hemen konuya girmek istiyorum."
"Dinliyorum abla,"
"Bak elfin," diyerek girdi söze. "Bizim takımda bir kız var bilmem biliyor musun. Yaren adı. İşte yaren senin... abinden hoşlanmış, konuşmadığınızı biliyorum ama en azından Bora'ya söylesen?"Kelimeleri idrak etmem uzun sürmüştü ama abartılı bir tepki vermedim. "Anlıyorum abla. En kısa zamanda Bora abimle konuşacağım." Dedim.
"Çok sağol elfin, maçta görüşmek üzere!" Diyerek telefonu kapattığında gülümsedim. "Ne olmuş sevgilim?" Dedi arda merakla.
"Bizim yaren abla emirden hoşlanmışta, en azından borayla konuşsan olmaz mı diyor."diyerek açıklama yaptım ona.
Emir ha.... Emir... abim yok, artık emir var. Artık o bir yabancı. Annem yabancılarla konuşma derdi. O artık bir yabancı. Emir bir yabancı ve ben onunla konuşmayacağım. Annem dedi. Annem söyledi bana.
Arda kaşlarını çattı. "Elfin? İyi misin?" Kollarıyla beni sarstı. Düşüncelerden çıktım ve ona baktım. "Ne oldu sevgilim?" Dedi panikle. "He yok bir şey aşkım, öyle bir an düşündüm konuşayım mı diye."
"Konuşacak mısın?" Dedi.
"Elbette konuşacağım, bora abiyi hala seviyorum!" Diyerek güldüm ve Arda'nın yanağına bir öpücük kondurdum."Hadi hazırlanıp gidelim yanına, söylerim tek gelir." Diyerek odaya çıktım ve giyinme odasına girip rahat bir şeyler giydim.
Arabaya doğru ilerlerken kafamdaki düşünceler bir türlü gitmiyordu. Bora abi ile uzun zaman sonra tekrardan görüşecektik. Onu gerçekten çok özlemiştim...
Arda ile Bora abinin attığı konuma gitmek için yola çıktık. Giderken de heyecanım devam etmişti. Konuma vardığımızda ayaklarımın bile titrediğini gördüm. Arda'da bunu fark etmişti.
"Elfin, neden titriyorsun güzelim?!" Dedi panikle. "Ya bilmiyorum, bora abimi uzun zamandır görmüyordum, sanırım ondan..." dediğimde rahat bir nefes aldı.
"O da seni çok özledi," dedi.
"Nasıl? Nerden biliyorsun ki?"Arabayı park edip telefonunu çıkarttı ve bana Bora abimle olan mesajlarını gösterdi. Okurken gözümden yaş akmıştı. Mesajda beni çok özlediği yazıyordu...
Abimm
12:30: arda, olm ben elfini çok özledim be, buluşsak mı acaba bir yerlerde? Emiri getirmem zaten. Vallahi çok özledim. Seni, elfin'i... ya ben böyle duygusal şeyleri beceremem ama işte ne biliyim, özledim gerçekten."
mesaja "❤️" ifadesini bıraktınız.
Hızlıca göz yaşlarımı silip Arda'ya gülümsedim ve arabadan inip parka doğru koştum. Bora abimin beni görmesiyle ayaklanması, kollarını açması, ve beni havaya kaldırması ani gelişmişti.
Ellerimi özlemle boynuma dolayıp kafanı boynuna gömdüm. O benim abimdi, her zaman öz abimdi, hala da öz abim. Abim dediğim kişi bana iyi gelemese de, diğer abim bana çok ama çok iyi geliyordu.
"Miniğim..." dedi. "Biraz fazla sıkıyorsun sanki..." o an ne kadar sert sarıldığımı fark ederek güldüm. Arda'da yanımıza gelip abisine sarılmıştı. "Aslanım, n'aber?" Dedi bora abim Arda'nın omzuna vurup.
Arda'da duygulanmış olacak ki, sadece gülümsemekle yetindi.
"Ayakta durmayalım, hadi geçin." Diyerek bize çardağı gösterdi Bora abim. Çardağa doğru ilerledik. Bora abimin yanına oturup başımı omzuna koyduğumda, "lan oğlum, kıskanır bu şimdi kalk kalk," dedi bora abim.
Arda kendini savundu. "Ya ne kıskanması abi, mal mıs- ay şey yani saçmalama ne kıskanması, sonuçta abi kardeşsiniz."
"O baştaki lafı ben senin götüne s-"
"AMA YA!" Diyerek bağırdım. "NİYE KÜFÜR EDİYORSUNUZ BURDA BEN VARIM AMINA KO-"Ben niye ettim ki şimdi🥰
"SALAK AKQĞSKWÜLSÜQŞSÜWŞAĞW" (bunu bir kahkaha olarak anlayabilirsiniz) diye anırdı bora abim. Gülmedi. Anırdı.
O kadar saçma bi durumdu ki su içen arda suyu suratıma püskürtmüştü.
"Ya arda, abdest aldım şerefsiz!" Diye gürledim. Arda gülerek konuşmaya çalıştı. "Lan güldürmeyin beni lan!"
Gülmekten yerlere yatmıştık. Ciddi anlamda arda ve ben bir ara yerde gülmeye devam ediyorduk. Bora abim çardaktan düşmememek için çaba gösteriyordu.
Uzun zaman sonra böyle gülmek bana çok iyi gelmişti. İyileşmeye başladığımı hissediyordum. Ne kadar açık yaram varsa Arda ve Bora abim hepsini kapatıyordu.
EVEEET BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDDİİİKKK.
Biraz enerjik olmaya başladım gibiii.
OKULLAR AÇILIYO😰
Tabii ben mal gibi sınıfta kaldığım için işe gideceğim. ama akşamları falan bölüm yazarsama atmaya çalışacağım. Zor zamanımda bana destek olduğunuz için teşekkür ederim. Özellikle de HÜMEYRA bebisime burdan kalp gönderiyorum. Kurban verenee seni askimmm❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçilmez Yara *Arda Güler*
Teen Fiction"Güzel olan şey dünya değil, Elfin. Güzel olan sensin." 🩷 Çocukluktan gelen bir aşk, kalpten gelen bir futbol sevgisi. Sevdiğinin peşini bırakmayan, güçlü olan ama belli etmeyen kız, hayatını futbola ve sevdiklerine adamış bir çocuk. Arda güler ve...