,, - Akkor most mi is vagy? "
(Emma szemszöge)
- Hát ezt talán úgy tudnám legegyszerűbben elmagyarázni..- gondolkodtam hangosan- u megvan. Láttad a Vámpírnaplókat, na az áll hozzám a legközelebb, bár az elferdített dolgokon alapszik. - adagoltam lassan az információkat-Emlékszem, még régebben sok képregény készült az Esernyő Akadémiáról és azokat az éveket pont itt, Dallas környékén töltöttem.
Megpróbáltam feleleveníteni az emlékeim.Egyes számú: Luther- szuper erős, 2. Diego- asszem a késdobáloß srác, akiről Lila beszélt, 3.számú egy lány volt Anna vagy Ashley ő az akaratát érvényesítette az embereken, 4.számú volt Klaus, de neki nem tudom a képességét, Ötös itt ül velem szemben, Hatos számú volt a srác akiből polip karok nőttek ki és volt még egy lány. Vanya, akinek a könyvét olvastam- neki nem volt ereje. Ó igen és a másik lány a csapatban Allison volt. Tényleg.
- Nem. De még csak nem is hallottam róla. -nézett rám megvetően-
-jólvan, találtam jobb körülírást.- mosolyodtam el büszkén, mire ő kíváncsian vizslatott- a testvéreidnek van erejük, ugye?(Ötös szemszöge)
Vajon honnan tud a családomról, egy szót sem mondtam neki róluk- kételyeim elkezdtek ostromolni, mert még mindig egy idegennel beszéltem. Bár megmutatta a múltját és nyitott volt előttem legféltettebb titka, mégis ódzkodtam kissé tőle. Az, amit az emlékei közt láttam, kissé még engem is megrémített, pedig én voltam a bérgyilkos.- Igen- válaszoltam kurtán
- Na, akkor menjünk sorba. Fel van gyorsítva a reagáló képességem, elbírok nehezebb dolgokat, de ne gondold túl, azért egy falat nem török át. Célozni és fegyverekkel bánni is jól tudok ennek az egyik oka természetesen az a sok év amit megéltem és az emberi önzőség -az arca hirtelen elkeseredetté vált, de gyorsan folytatta- én is rá tudok venni embereket dolgokra de E/2-be kell mondanom a kívánságom, akkoor mit tud a 4. Tesód?
- Halottakat lát. -majd hozzátettem- ha józan :/
- Ó tényleg, na igen, én nem látom hanem hallom őket, de csak bizonyos történelmi helyeken, te teleportálsz, ugye?
Csak egy biccentést kapott válaszul
- Na igen, azt nem tudok, sem pedig időben utani viszont sokáig élek és nem igazán öregszem szóval igazából ez is betudható valamiféle időutazásnak. Utoljára pedig nem növesztek csápokat, így egymagamban is elég egy elbaszott szörny vagyok - húzta el a száját- mint láthattad. De figyelj csak... nem lehet, hogy Vanyának van ereje, csak valami megakadályozza a használatát? -nagyra nyíltak a szemei és ahogy belenéztem valamiért telljesen megnyugodtam. Nem gondoltam a világvégére, csak arra, hogy többször kéne vele lennem.
Várjunk, mit mondott? Vanyának van ereje csak valami akadályozza??
- Nemhiszem. Miért lenne?
- Ne nézz rám így!-kezdte, mire elkaptam a tekintetem és inkább a kávém ittam- csak mert eddig mindegyik képességetekhez kötődik velem kapcsolatban is valami és én még varázsolni is tudok. Nem-e lehet, hogy Vanya valami mágus vagy tünde, vagy valami ilyesmi. Túl gyanús lenne, ha nem lenne éppen senkinek ilyesmi képessége.Nem bírtam tovább. A vállaim egyszerűen fel-le kezdtek rángatózni a belőlem előtörő gúnyos nevetéstől. Elképzeltem Vanyát hegyes fülekkel, vagy egy nagy hegyes kalappal varázsigét mormolni.
Vanya.. tünde vagy varázsló?? Az év vicceBár így, hogy mondja... mindannyiunk ereje megvan benne valami különbb változatban. Akkor miért ne segíthetne megelőzni a világvégét.
Nem láttam a többiekkel halottként feküdni a romok alatt, ereje van. Maradt még pár napunk, pontosan mennyi is.
Április 1. Azt mondta április elsején született!! Ez mindenképp egy kapocsAz jó, igen így jó lesz. Megittam a maradék kávém és felálltam. Máris jobb lett a kedvem, ez a lány mindent megváltoztathat!
- Megosztanád velem is, hogy minek örülsz? - kérdezte még a fánkkal a kezében.~~~▪︎■ ♡ ■▪︎~~~
YOU ARE READING
Accidentally In love
FanfictionA story egy kitalált szereplő (Emma) és Ötös (Five Hargreeves) közötti románc kialakulását írja le, kiegészítve a sorozat beli történésekkel-szereplőkkel. Minden egy pohár kávéval indult... ,, Telljes nyugodtsággal sétáltam ki a kis helyiségből amik...