(Ötös szemszöge)
- Na akkor! -csaptam össze a kezem miután Emmától nyugodt szívvel és rám egyáltalán nem jellemző gondolatokkal tudtam elfordulni- kezdjük elölről. Várjunk, Klaus hogy-hogy nem kérdezted meg, hogy lefeküdtünk-e már? - kutattam körbe a hatalmas immár sötét szobát, viszont nem láttam.
- Biztosan elment egy night clubba- röhögött fel Diego.
- Na mindegy, Klaus hülyeségére most nincs időnk. Szeretném nektek bemutatni Emmát!- léptem el a lány elöl.
-Sziasztok! Örülök, hogy megismerhetlek benneteket- mosolygott őszintén a széparcú lány és közben egy enyhe pír ült ki az arcára.
Milyen ártatlan és milyen gyönyörű- vesztem el egy pillanatra az arcában.
- Emma! Ő itt Luther, Allison, vanya és Diego- mutattam be a testvéreim akik mosolyogva biccentettek.
- szia! Üdv a családban!- húzta Allison egy ölelésre Emmát- jó, hogy végre van Ötösnek is valakije.
Emma csak mosolygott, majd rám nézett. Én csak megvontam a vállam
Inkább legyen egy csinos és művelt barátnőm, mint egy nem is élő bábu- gondoltam magamban és visszamosolyogtam rá.
- Mi a képességed? - hajolt előre Luther.
- Ó Vanya! Kérhetnék majd esetleg egy autogrammot? Olvastam a könyved- kérdezte Luthert ignorálva.
- Persze- adta Vanya a félénk választ, mivel még a saját testvérei sem nyilatkoztatták ki véleményüket a könyvével kapcsolatban.
- visszatérve a kérdésedre Luther...- kezdtem volna elújságolni az okot amiért elfogadtam, hogy barátnőmnek állítják be
- Ne, had mondjam én. Kérlek - szorította meg a még mindig összekulcsolt kezem.
- Az az én hatalmas erőm, ami egyikőtöknek sincs- kezdte el felcsigázni a társaságot, bár engem is mivel csak olyan ereje van, ami nekünk is.
- Szóval az az erőm...- nézett rám egy lágy mosollyal, mire viszonoztam azt-
YOU ARE READING
Accidentally In love
FanfictionA story egy kitalált szereplő (Emma) és Ötös (Five Hargreeves) közötti románc kialakulását írja le, kiegészítve a sorozat beli történésekkel-szereplőkkel. Minden egy pohár kávéval indult... ,, Telljes nyugodtsággal sétáltam ki a kis helyiségből amik...