Újra együtt

38 0 0
                                    

,, - TI?! "
( Emma'Ann' szemszöge)
Mindenki pár másodpercig csendben ült, s próbált betelni a látvánnyal. Évek... számukra évek múltak el úgy, hogy nem is hallottak egymás felől.

Végül a csendet Allison boldog sikolya törte meg, majd beleugrott Luther nyakába, aki csak átkarolta a derekát és megpörgette. A többiek is csatlakoztak az öleléshez, bár Ben-ből az erőm az időutazás során kifogyott, így újra láthatatlan lett, de ő is ott volt és vigyorgott mint a vadalma.

- Hogy vagytok? - kérdezte Diego
- jól, te? - várta Allison a választ.
- Mi is.- szólt Ötös érzelemmentes arccal, majd hozzám lépett.

Fájt látnom, hogy mennyire megváltozott. Talán mégis hiányoztam neki. Bár nem ez volt az 1 millió dolláros kérdésem, de egy pillanatra mégis csak a szerelmem és a baba apját láttam benne.

- Te pedig?
A sötétített napszemüvegem mögül megemelkedett a szemöldököm, egy féloldalas mosolyra húztam a számat, majd válaszoltam.
- Én is jól vagyok, köszönöm.- csípőre tettem a kezem, s kissé megdöntöttem a fejem.

(Ötös szemszöge)
Ha a nőnek nem lett volna szőke a haja és hatalmas hasa, azt mondtam volna, hogy Emmával futottunk össze.
Bár nem volt lehetetlen, mégis kizártam az esélyét. Úgy emlékeztem, azt mesélte, hogy az 1900-as éveit Európában töltötte, azt az Emmát aki szeretett, pedig otthagytuk magunk mögött.

- Nem úgy értettem - néztem végig az idegenen gúnyosan. Milyen egy élősködő!

- Persze, hogy nem- vihogott Diego- amióta nincs barátnőd, azóta tele vagy feszkóval tesó - masszírozta a hátam felettéb poénosan Diego.
- Megöllek mégmielőtt levegőt vennél- nekilendítettem a falnak. Emma emlegetése is kiakaszt. Magára hagytam, egyedül meghalni.

(Emma'Ann' szemszöge)
- Elég! Nem az én házamban!- fogott egy puskát a szőke nő, akinél amúgy éppen vendégek voltunk.

Odaléptem Ötöshöz, odanyújtottam a kezem
- Ann Mcton, Klaus felesége. Örvendek!- csaptam fel az állam
Mire Ötös megfordult és hahotázni kezdett. Sosem láttam még így nevetni. Csak nevetett és nevetett.

- Megkérdezhetem, hogy mi ennyire vicces, had nevessek én is.- keményìtettem meg a hangom, bár nehezemre esett a kacagó fiú láttán.
- Jaj. Fhuu te jó ég!- kapkodta a levegőt, majd Klausra nézett és ismét végtelen nevetésbe kezdett.
Unottan megforgattam a szemeim, leültem és keresztbetettem a lábam.

Az új ruhám illata megcsapott, amire előjöttek az ekkori emlékeim. A kedvenc parfümöm még muszáj lesz megkeresnem, mert azt sosem leszek képes elfeledni.

 A kedvenc parfümöm még muszáj lesz megkeresnem, mert azt sosem leszek képes elfeledni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Egy újságban találtam a szabóságot és egyből beleszerettem a ruhába.
Ötös pedig sikeresen elnyomta a röhögését, majd leült mellém.
- Bocs, bocs. - törölte le könnyeit- ilyen jót évek óta nem nevettem.

Accidentally In love  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora