(Unknown feelings=ismeretlen érzések)
(Emma szemszöge)
Reggel a jól ismert szobában ébredtem.
Ismét.
Jólesett a tudat, hogy Ötös és én, eggyütt, azután az éveknek tűnő pár nap után.A szoba a reggeli napsugarak által nyújtott melegségben úszott, a város kezdett éledezni, az emberek a munkába igyekeztek megkezdeni egy újabb napot, ezzel megkeresve a kenyérrevalót.
Észrevettem egy kislányt az anyukájával, a gyermeken apró, lila egyberuha volt, amelyen kis, csipkevirágok díszelegtek. Szőke haja két fonatban ékesítette, szép, mosolygós arcát. Anyukájával beszélgettek valamiről. Az anyukáján egy fehér, térd alá érő szoknya volt egy fehér csipkefelsővel.
,, Biztosan egy ünnepségre mehegnek " -átjárta a testem egy pillanatyni szúró érzés, hirtelen könnyek gyűltek a szemembe.- Mhhhm... -fordult át a másik oldalára a mellettem fekvő fiú, majd nem bírtam megállni, hogy ne simítsam meg az arcát. Miutál elemeltem a kezem, újra mormogni kezdett, bár a szemét nem nyitotta ki
- Ne, Dolores, ne menj el - duruzsolta félálomba.
■■■■
Lilaval ittam a kávém és sírva meséltem el a problémáim, amik aznap kísértettek.
Nem is tudom mikor sírtam ennyit
- Szóval... -kattogott az agya- ti együtt vagytok?
- Hát... mondhatjuk úgy is. Vagyis voltunk. Még vagyunk.. -próbáltam sorba rakni a gondolataimat.- ahhj nem tudom!
Ismét sírva fakadtam
- Oké. Nyugi, majd megbeszélitek. De, mondd csak -terelte a témát- kinek akartál bemutatni?
- Óóó, tényleg!- lesepertem a könnycseppeket- Most be is mutatkoztok szépen egymásnak.Szemrebbenés nélkül, mintha mi sem történt volna, letettem az asztalra a bankjegyeket, persze szép borravalóval, majd a Hargreevesekhez mentünk.
- Dieeegoo! -kiáltottam el magam.
- Szólt valaki? - nézett ki Klaus az egyik asztal alól, amin csak nevetni tudtam
- Hogy van Ben? -körbe pillantottam
- Kérdezd meg őt magát!- mutatott Klaus a konyhából kisétáló testvérére
- Been! - boldogan ugrottam a nyakába és újra megjelentek a már jól ismert könnyek a szememben.- jó látni téged! Na és persze - vigyorodtam el - ölelni
- Igen. És mindezt neked köszönhetem-szorosabbra húzta az ölelését.- hogy-hogy itt?Erre leügetett az egyik kedvenc Hargreeves fiú testvérem.
- Mond boszi!- kérte számon rajtam az előzőket
- Mondtam, hogy be akarok mutatni valakit -kezdtem Lilát a férfihoz rángatni- Diego, ő itt Lila. Lila, ő Diego!Miután végigmérték egymást Lila finom nőiességel Diego ágyékába rügott, ezzel felidegesítve őt és harc közben bájcsevejjel beszélgettek.
- Jólvan. Ennyi elég volt, mert még a végén porrá verlek- állt meg a lány
- Ó engem te csak ne félts. Bírnám én még egy évig is. - heccelte Diego a féltestvérem a felszakadt száját törölgetve.
- Egy élmény volt!- fordított neki Lila. - Emma, lejárt az ebédszünetem, majd még találkozunk. Csók! - dobott felém egy puszit.
- Oké. Jó..- gyilkolást akartam mondani, de ezt nem a szupercsalád előtt kellett volna hangoztatni - munkát!- böktem végre ki.
■■■■
~a Bizottságnál~
(Lila szemszöge)
Beérve a Bizottságra, amilyen gyorsan csak tudtam, felkerestem Anyám és elmondtam neki, mit láttam Hargreeveséknél.
- Vajon mit tervezhetnek? - nézett a levegőbe, majd rágyújtott. Útálom ezt a szokását, annyira fullasztó, amennyire az Anyám tud lenni.
- Honnan tudnám?! Csak azt akartam, hogy tudj róla - vontam vállat, de persze az előléptetés is jól jönne. Igaz, hogy most új a pozícióm, de jobb lenne egy sokkal tekintélyesebb szerepet kapni.- Holnap rákérdezek. Ha az ő pártjukat fogja, megtámadjuk őket, ha mellénk áll, akkor nem teszünk semmit -gondolkozott
Mindig olyan eltekintő volt Emmával, mindig is utáltam ezért...
- Ötösse egymásba vannak gabalyodva- köptem ki a szavakat az idegességtől, bár amint kimondtam meg is bántam.
- Így viszont mindjárt más... Akkor megöljük őket - húzott egy alljas vicsort a szájára.- Igen, és a többieket is.Eltette a cigarettáját és kiment az irodából. Tűsarkújának kopogását még úgy 10 percig hallottam visszhangozni a folyosón
YOU ARE READING
Accidentally In love
FanfictionA story egy kitalált szereplő (Emma) és Ötös (Five Hargreeves) közötti románc kialakulását írja le, kiegészítve a sorozat beli történésekkel-szereplőkkel. Minden egy pohár kávéval indult... ,, Telljes nyugodtsággal sétáltam ki a kis helyiségből amik...