vajon...

65 2 0
                                    

,,-Szóval..."
(Emma szemszöge)
-Szóval, azért kell mindenkinek ittlennie, mert amíg halott voltam-Ötösre néztem, aki rémülten pillantott rám vissza, majd a cipőjét kezdte el bámulni- azon kívül, hogy megismertem Ben-t találtam egy érdekes dolgot. Ötösnek már ezelőtt egy jópár nappal is mondtam, de csak kinevetett-simítottam végig a vállán, de nem nézett fel a cipőjéről- hogy Vanyának van ereje.

-Hahaha. Ez pont pár perccel ezelőtt adta elő Ötös nekem. Én is csak nevettem- mondta széles mosollyal
-Nem. Nem csak vicc, ezt találtam az apátok irodájában- nyomtam Vanya kezébe a naplót.
Végigfutotta a tekintetével, majd felállt és Allison felé indult.

- Vanya!-lefogtam- félt tőled. A saját apád. Nem Allison hibája, 5 évesek voltatok, honnan kellet volna tudnia?- a lány leült és összefonta ujjait- de most, hogy tudunk róla, segíthetsz megakadályozni az apokalipszist.

Eddig bírtam gyengén lerogytam a kanapéra, túl sokat akartam. Amíg én erőt gyűjtöttem a napló körbejárt. Rátettem a kezem Vanyáéra, így nyugtatva őt.

-És most?- nézett fel Ötös a naplóból
- Mi most?- kérdezte Diego- Most a bérgyilkosok megkapták a magukét, van mégegy segítségünk a szuperhős csapatba, neked meg újraéledt a csajod. Mit akarsz még?-dőlt hátra elégedetten kettes.
-Nem, nem. -állt fel idegesen Ötös, s járkálni kezdett. Így a sötét tincsei megcsillantak a lámpák gyenge fényében, ami automatikusan is vonzotta a tekintetem és ha ez nem lenne elég, smaragdzöld szemeit mélyen az enyémbe fúrta.
Aggódik-állapítottam meg.
-A Bizottság nem hagyná, ha meg is előznénk.
Ouchhh, ez fájt, bár igaza van.
■■■■
《Pár perccel később》
- Uum. Azthiszem jó útra léptem, Ötös te mit változtatnál a következő terven? <--elmondtam a tervem-->
- Hát ez így egészen megvalósítható lehet...-gondolkozott el- de vigyáznunk kell majd.
- Vajon...- kezdtem volna, de
Elindult felém, magfogta a csípőm, nyakamra tapasztotta ajkait, amitől sóhajtottam egyet, s elteleportált minket a szobájába...

- kezdtem volna, deElindult felém, magfogta a csípőm, nyakamra tapasztotta ajkait, amitől sóhajtottam egyet, s elteleportált minket a szobájába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Accidentally In love  Where stories live. Discover now