,, - Szóval az az erőm...- nézett rám mosolyogva, amit viszonoztam-"
(Emma szemszöge)
Féltem bevallani. Nem akartam mindenki előtt elásni magam az első pillanatban ezért volt egy B tervem.
- mosolyra tudom kényszeríteni Ötöst- mondtam ki végül egy kamu szerelmes vigyorral az emlegetett irányába nézve.
- Uhh te jó ég, mindjárt hányok- jelentette ki Diego
- Ötös egy szóra kérlek- intette magához a fiút- te egy átlagos embert hoztál ide, amikor az egész ház a feje tetején van??- kérdezte lehalkított,azonban ideges hangon
- Én...- kezdte volna megmagyarázni Ötös, de a megmentésére siettem, ha már szarba kavartam.
- Figyelj csak. Kérlek tudnál nekem hozni valami ennivalót és egy kávét kérlek, én addig megpróbálok beszélgetni a többiekkel- néztem rá kérlelőn.
Nem kellett neki kétszer mondani, gyorsan kislisszant a kellemetlen helyzetből és egy jódarabig távol is volt.Megkaptam Vanya autogrammját, Allisonnal beszélgettünk az érzéseiről, a kislányáról és a hírnév hátrányáról.
Mikor Diegohoz léptem ő csak megvetően rámnézett én pedig belekaroltam, majd felhúztam a kanapéról.
- Gyere velem!
- Te csak ne parancsolgass nekem átlagos csajszi- jól megnyomta az átlagos szót.
- Azt még meglátjuk- majd felhúztam és elindultam vele feltérképezni a házat. Már egyáltalán nem zavart a vére, csak Ötösre tudtam gondolni, amikor a vérre néztem.
Amikor már mindent átnéztünk félrehúztam .
- Ennek Ötös nem fog örülni - villantott egy perverz vigyort
- Jesszus! Ennél nagyobb sértést nem is kaphattam volna! - néztem végig megvetően rajta.
Ez kiakasztotta felrepült a pulzusa az egekbe és amilyen magasra ment a pulzusa az egoja valószínűleg olyan mélyre süllyedt.
- Az van, hogy semmiképp sem árulkodnék, de tudod vannak ismerőseim itt-ott. Egy bizonyos csapat téged nyomoz és utánad áskálódik. Szeretném ha Ötöst kihagynád belőle, akármit is csinálsz, valamint bemutatnálak a fogadott tesómnak is szóval próbálj meg te is kimaradni minden szarból jó?- kérdeztem komolyan a szemébe nézve
- Igenis- mondta gúnyosan- már értem Ötös miért van belédzúgva...
- Oh igen?! Kérlek világosíts fel
- Majd elmondja ő, miután visszajött a kajáddal- és már indult is, hogy otthagyjon, de a falhoz toltam a mellkasánál fogva és álmosollyal újra megkérdeztem.
- Infót infóért. Miért tetszem véleményed szerint Ötösnek?- néztem rá újra bár most keményebben és nem kérlelően
- Mert rámenős vagy, szemtelen és nem hagysz békén senkit amíg el nem éred a célod - mondta majd megigazította a nevetséges bőr cuccot ami a ruháján volt- ugyan úgy mint Ötös
És ezzel otthagyott.~~~▪︎■ ♡ ■▪︎~~~
YOU ARE READING
Accidentally In love
FanfictionA story egy kitalált szereplő (Emma) és Ötös (Five Hargreeves) közötti románc kialakulását írja le, kiegészítve a sorozat beli történésekkel-szereplőkkel. Minden egy pohár kávéval indult... ,, Telljes nyugodtsággal sétáltam ki a kis helyiségből amik...