Kűzdelem egy kávéért

137 3 0
                                    

(Ötös szemszöge)

A Bizottság már rámtalált, Lutherék elől nem tudom sokáig titkolni a világvégét, a szem tulajdonosát nem akarja elárulni az a seggfej fehérköpenyes.
Chh azthiszi ő a minden. Az emberek telljesen érdektelenek, nemhiába dolgozom egyedül.
De még így sem jutok időben nyora, hogy kit kéne kiiktatnom, hogy megelőzzem a világvégét.
Talán Dolorest is megkereshetném- csapongtak a gondolataim amikor zajokat hallottam a nappaliból.
Veszekednek. Megint. Megőrülök tőlük.
- Mi van itt? - kérdeztem egyáltalán nem érdeklődve a válasz után.
- Luther azt hiszi Anya ölte meg Apát- közölte szemrevetően Diego
- Luther? - néztem rá választ várva.
Luther nem mondott semmit.
- Nem mondod komolyan, hogy miután minket gyanúsítottál Apa meggyilkolásával Anya a legjobb tipped- néztem rá szétrobbanó fejjel
Luther megvonta a vállát és elkezdett valamit magyarázni, de nem érdekelt és fejben máshol jártam.
- Na jó én elmentem és szerzek valahol egy rendes pohár kávét- mondtam leginkább magamnak és elteleportáltam a kocsiba. Begyújtottam, de még mindig azon kattogtam, hogy vajon honnan találhatott meg a Bizottság. Már szinte automatikusan a lerobbant kis fánkozóhoz mentem. Ahogy kiszálltam megláttam ugyan azt a lányt aki a múltkor rám borította a kávéját. Általánosságban mérges lennék rá hogy idejött, de most megnyugtatott egy normális ember látványa. Odaszökeltem az ajtóhoz hogy kinyissam neki, de ő megelőzött. Éppen szarkasztikus fenyegetéssel akartam feltartani, de mintha láthatatlan lettem volna nekem jött.
- Deja vu mormolta az orra alatt.
Ahhoz, hogy ugyan azt a monológot elmondjam túl vicces volt a helyzet, ezért csak anyit böktem vissza, hogy én sem igazán örülök neki. Amikor belenéztem a szemébe egy 17 éves körüli lány futott el előttem véres ruhában, utána egy férfi aki valamiért befogta neki a száját és aztán szíven szúrta. Az sejlett fel bennem, hogy ugyan az a ruha van a lányon előttem mint az előbbi kisjeleneten szereplő áldozaton.
Így amikor ránéztem a ruhájára poénnak szántam, hogy ugyan azt felajánlom neki, mint amit elutasítottam a minap este, de csak egy könnycseppeet láttam végigfolyni az arcán, üres tekintettel bámult előre. Már félre akartam volna tenni a tőlem megszokott flegmaságot és nemtörődömséget, hogy megkérdezzem minden rendben van-e, de elfutott mégmielőtt feltehettem volna a kérdést.

 Már félre akartam volna tenni a tőlem megszokott flegmaságot és nemtörődömséget, hogy megkérdezzem minden rendben van-e, de elfutott mégmielőtt feltehettem volna a kérdést

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Accidentally In love  Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang