,, Kivéve... "
~ az akadémián ~
Mindenki leült arra várva, hogy Ötös elkezdje ezt a "nagyon fontos" családi gyűlést.
Már mindenki ott ült a nappaliban, odakint már besötétedett az ég és az utcák is kiüresedtek, csak egy-egy kósza embert lehetett látni akik bevásárlásból igyekeztek haza a családjukhoz, vagy az éjjeli műszakra mentek kapkodva.
A nappaliban a régies kopott bútorzatot sárga fényű asztali lámpák világították meg, a szőnyegeken vérfoltok díszelegtek, amik Emmának nem jöttek jól.
■■■■
(Emma szemszöge)
Eléggé feszélyezett voltam. A kávézóban még jó ötletnek tűnt, ahogy Ötös előadta, viszont ez a nappali önmagában is árasztotta a keménységet. Inkább egy irodának tudtam volna elképzelni.
Roman stílusú vol. Tágas hely, régies-fa bútorzat, fapadló amit nagyjából olyan idős szőnyegek borítottak mint én. A szőnyegeken vérfoltok, amiket annak ellenére, hogy sikerült egy varázslattal a vér éhségemet húsra cserélnem, még mindig kívántam a vért. Éreztem a szagát és már már az erek jöttek fel a szemem alatt de elkaptam a tekintetem és kémleltem tovább a szobát. Régi könyvek szaga, szövetborítós kötetek, üvegvitrinek, szobrok, portrék.
Fekete alapon egy család, a gyerekeken sötét ruha, sötét maszk. 7 gyerek, 1 monoklis férfi: Sir Reginald Hargreeves. Milyen egy különc volt- jutott eszembe a férfi stílusa és bele is borzongtam.
Ismét a vér szaga. Megérkezett Diego, utolsóként. Fel volt repedve a homloka, a vér már nem csurgott rajta, ellentétben én mégis azt akartam ízlelni már-már le sem vettem a szemem Diego homlokáról éreztem, hogy nemsokára elveszítem az önuralmamat, mikor Ötös megfogta a kezem és beállt elém úgy, hogy eltakarja testvérei elöl az arcom.
- Megvagy?- nézett gyönyörű szemeivel mélyen az enyémbe- kimehetsz, ha úgy jobb.
- Nem, csak kell egy kis - kifújtam a levegőt, s rákulcsoltam az ujjaimat az övéire - idő.
VOUS LISEZ
Accidentally In love
FanfictionA story egy kitalált szereplő (Emma) és Ötös (Five Hargreeves) közötti románc kialakulását írja le, kiegészítve a sorozat beli történésekkel-szereplőkkel. Minden egy pohár kávéval indult... ,, Telljes nyugodtsággal sétáltam ki a kis helyiségből amik...