Igaz vagy fantázia? 18+

130 4 0
                                    

(Ötös szemszöge)
Egy idő után meguntam a város járást. Vettem pár péksüteményt, majd hazaindultam. Csak remélni tudtam, hogy a testvéreim nem szedték szét Emmát.
Nem is értem, hogy miért nem mondta el nekik, hogy miket tud. Olyan hihetetlen az egész lány, mintha egy meséből csöppent volna ki. A kékeszöld csillogó szemeiben a színtiszta tengerpartot látom viszont, ahogyan hívogat, a gesztenyebarna haja pedig csak úgy csillog a napfényben, mint egy gyémánt, az illata pedig pont olyan, mintha a könnyedséget és a kecsességet préselték volna bele egy üvegbe.

Mire a gondolataim végére jutottam már haza is értem. A nappali telljesen üres volt, gondoltam, hogy mindenki megunja egymást nézni egy idő után, így é is felmentem a szobámba. Ahogy benyitottam Emma az ágyamon feküdt és az ajtót nézte, rámmosolygott. A mosolya végigsimította testem egész felszínét.
- Hát te?
- Ide lettem száműzve- eresztett egy félmosolyt, felállt, s közelebb lépett egészen addig amíg megfogta a nyakkendőm és igazgatni kezdte- tudod.. mivel a barátnőd vagyok- nézett mélyen és áthatóan a szemembe. - és ugyebár mivel Klaus nem kérdezte meg, hogy lefeküdtünk-e -utalt a felelőtlen kijelentésemre- a többiek úgy gondolták biztosra mennek.

Meglazította a nyakkendőm és kigombolta az ingem felső gombjait.
- Tudod, Diego azt mondta, hogy olyan vagyok mint te és ezért kedvelsz.
Közelebb hajolt a nyakamhoz majd gyengéd alig érezhető csókokat lehellt aprókat haladva felfelé.
Sóhajtottam egyet.
- Ne kínozz! Miben hasonlítunk?
Egy újabb nagyobb sóhaj hagyta el a szám.
- Hát... azt mondta, hogy rámenős vagyok, akaratos és addig nem hagyok senkit sem békén amíg meg nem kapom amit akarok- és az utolsónál már a csókja a szám sarkát súrolta.
■■■■

(Emma szemszöge)
Elhúzódtam. Levetettem a zakóját és levettem a nyakkendőjét. Kifelé gombolgattam az ingét kínzó lassúsággal.
- És most mit akarsz?- kérdezte két sóhaj között.
Felnéztem rá. Nem kerteltem, mélyen a szemébe néztem, beletúrtam éjfekete hajába és kimondtam: téged.
■■■■
(Ötös szemszöge)
,,Téged"
Nekem sem kellett több. Csak ennyit vártam tőle, mondja ki.
Nem bírtam magam tartóztatni.
Felkeptem az ölembe, majd szám a szájára tapasztottam. Alsó ajkába gyengéden beleharapva kértem engedélyt a bejutáshoz. Meg is kaptam, mohón vággyal telve csókoltam, nem bírtam betelni vele, többeaz egész lényétt akartam őt akartam az egész lényét.
■■■■

( Emma szemszöge)
Levettem róla az inget, végigsimítottam a kidolgozott felsőtestén és előkészítve a terepet még éhesen és vágyakozva csókoltam kioldottam az övét.
Ekkor megfordított
- Jobban szeretek én felül lenni- lihegte, de mosolygott
Lágyan szívta a nyakam a kulccsontomig, majd lefejtette rólam a felsőm ami a földön landolt, onnan apró csókokkal kényeztette a bőröm minden négyzetcentiméterét feltérképezve közben a másik kezével. A hátam megemelve kikapcsolta a melltartóm ami szintén a földön landolt. A felsőtestem kis piros foltok díszítették, amíg Ötös egyre lejjebb haladva már a hasam közepénél járt. Már folyamatosan bizseregtem egy ideje, de amikor a bugyim szegélyéhez ért egyszerűen milliónyi pillangó csapkodott a hasamban és felnyögtem.
Ő ezt csak egy mosollyal díjazta, majd a térdét a belső combjaim közé tolva egy újabb nyögés szakadt fel belőlem amit azzal apasztott el, hogy az ajkait az enyémre tapasztotta.
Levetettem a nadrágját, ő felemelt az ágyáról majd a falhoz nyomott nyelve mohón kényeztette az enyém az ujjaival pedig levetette az utolsó ruhadarabom is és belémhatolt, amire csak úgy reagáltam, hogy nagyobbra nyitottam a szám s beletúrtam a hajába.
Egész testben bizseregtem és oxigénhianytól lihegve próbáltam szóhoz jutni.
- Akarlak...- még mindig lihegtem- akarlak, magamban.
Csak ennyit tudtam mondani, mert újra mohón csókolt és lefektetett az ágyra, eközben az ujjai bennem mozogtak, amitől csak hátrahajtott fejjel próbáltam visszatartani a nyögéseket.
Miután levette a nadrágját mélyen a szemembe nézett.
- Biztosan akarod?- kérdezte ő is a hévtől lihegve
Nem akartam említeni, hogy egy 200 éves nő vagyok akitől nem kell engedélyt kérnie, de jobbnak láttam nem emlegetni a korom.
- Igen, igen. Akarlak téged- válaszoltam, majd vágyaimat nem tudtam tartóztatni és nekiestem az ajkainak mély barázdákat túrva a hajába.
Egy pillanat múlva bennem volt. Először tövig belémhatolt, amire mindketten felnyögtünk, majd elkezdett egyre gyorsabban mozogni bennem.
Éreztem a bizsergető érzés közeledtét, ahogy hatalmába kerít, majd mint egy robbanás, hullámként szétterjedt a testemben.
Ötössel egyszerre nyögtünk fel.
Ezután ledőlt mellém. Egy lágy csókot lehelltem ajkaira majd mellkasára hajtottam fejem.
Így aludtunk el

Accidentally In love  Where stories live. Discover now