Deserve?!

42 0 0
                                    

(A szövegben elszórtan zeneszöveg részletek lesznek, sját fordításom, a fejezet végén igyekszem egy címet sem lehagyni)

(Emma szemszöge)
Reggel amint felkeltem leszaladtam vetni egy pillantást Allisonra, hogy biztosan semmi baja se essen, de ő nyugodtan pihent Luther karjaiban, kivel megosztották azt az amúgysem széles ágyat.

Erre elmosolyodtam. Ez volt minden álmom, mióta csak az eszemet tudom. Gyorsan lefényképeztem őket és készítettem reggelit. Mogyorókrémes- pillecukros szendvicsekkel sétáltam vissza Ötös szobájába és elkezdtem keltegetni a fiút.
- Ötös - súgtam lágyan a fülébe- reggeli!

Éppen felkelt és a combom kezdte simogatni, míg a szeme a fényt szokta, ekkor egy hangos koppanás az éjjeli szekrényben.
- Bizottság? - néztünk aggódva össze, majd kibontottuk az üzenetet

Ma délután 3-kor találkozunk
-I-

- Szóljunk a többieknek!- néztem rá a baba apukájára, aki még mindig nem tud semmit.
■■■■

Aggódtam Allisonért, nem akartam, hogy belőle is ilyen szörny legyen, de mindenki jönni akart, így a könyvtárban vártuk a balsorsot.

- És eljött a kiscsalád!- vicsorgott az Intéző amint végignézett a kisebb csoportunkon.
- Mit akarsz? - léptem kőzelebb Lilához és a fagyos nőhöz
- Ó. Itt a kis szerelmesünk - szorította két ujja közé az arcom- vajon van naplód? És ha van akkor mit írhatsz benne?
,,óh Kedves Naplóm!
Találkoztam egy fiúval, ki örömmel világította ki a szívem" -nézett gúnyosan a szemembe.
- Jaj, hagyjuk a metaforákat. Te is tudod, hogy egy pillanatba sem tellik és a szíved már rég nincs a helyén.- böktem meg a mellkasát.- tehát mondd, miért jöttél? Egyenesedtem ki, s undorodva néztem Lilara.

- Megkérni, hogy szakíts Ötössel, gyere vissza és ne akadályozd a világvégét.- vázolta az Intézó, majd rágyújtott.
- Ti mind a ketten az ellenséggel vagytok? - fogta fel Diego a történéseket - ha ezt tudom el sem hívlak a kávézóba!- bökött dühösen Lilára
- Óh szivem.- forgatta meg a szemeit a lány- nem mindig a jófiúk kapják a glóriát. A te hőskomplexusod már beteges.

- Elég! Nem teszem meg amit kértek.
- Erre számítottam- fújta ki a füstöt a nő- ezért gyorsan összeköttettem Ötöst magammal - ajándékozott meg a nyertesek mosolyával
- M-m mégis k-ki? -dadogtam, hiszen az vagy a családomból volt valaki, vagy egy sorstársam tette, akivel szívesen találkoznék még.
- A bátyád unokája- vont vállat- bár már nem találkozhatsz vele, csak a lefelé vezető úton.
- Ennél tudunk még lejjebb süllyedni? - néztem rá megvetően- kezdjük akkor

A Hargreeveseket egy védőburokkal védtem le, így ők nem jöhettek nekem segíteni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A Hargreeveseket egy védőburokkal védtem le, így ők nem jöhettek nekem segíteni. Természetesen útközben megjelent a Bizottság java Liláék háta mögött, ezzel nem könnyítve a dolgom. Akiket tudtam megöltem, de persze rajtam is volt védővarázs, hiszen a babát semmiképp sem akartam elveszíteni, néhány embert megjelöltem és egy csettintéssel eltörtem a nyaki csigolyájukat.

Hosszabb távon nem tudtam gondolkodni, hiszen Ötös megelégelte a hangtalan ordibálást és a szűntelen golyózáport, s a képességével ki akart jutni.
- Ötös! -behúztam Leonnak és leterítettem- ne hátráltass. Ha így folytatod elvérzek!- igyekeztem a leghangosabban mondani, hogy biztosan hallja, de nem hagyta abba.

Az erőm lekötöttem egy fix pontra a padlóban, így a barátom akarata nem nehezített, s gyorsabban tudtam mészárolni a Bizottság alkalmazottjait.

Több társam is megöltem,mire végeztem és Lilaékhoz eljutottam.
- Elképesztő!- tapsikolt az Intéző
- ó Atyám mondd, vajon azt kapjuk amit megérdemlünk? - néztem sgembe a nővel, ki most a gyermekem apja életével fenyeget.

Vanya kiszabadult és valahogyan sikerült lelassítania az időt, így nekiálltam felbontani a köteléket Ötös és az Intéző között. Baromi sok erőt vett el és időben sem kevés volt, de sikerült.
Ekkor Vanya a földre zuhant, ahogyan én is, így egy nagy lökéshullámot kibocsátva magamból.

(Lila szemszöge)
Emma összeesett. Anyám kapva az alkalmon gyorsan előkapott egy pisztolyt, s a testvérem hasába eresztett vagy 5 golyót.
Ahol a baba növekedett. Ezt még én sem bírtam hideg vérrel és Ötöst is megsajnáltam, ezért az összes erőm összegyűjtve visszatekertem az idő nehéz kerekét, s gyorsan kirúgtam a pisztolyt a számomra már ismeretlenné vált nő kezéből.
- Milyen mélyre süllyedünk?! - néztem a szemébe- jaj és igen Anyám- formáltam undorral azt az egy maró szót, mely a szívemben tüskeként élt- azt kapjuk, amit megérdemlünk.

(Emma szemszöge)
Az Intéző szíve testéből kiszakadt, s messzire repült, ezzel örök vicsort fagyasztva az érzéktelen nő arcára.

A védőburok lassan, foltokban felszakadt akárcsak az erőm. Lila hozzám szaladt és átkarolt.
- Meglőtt. Nem érzed ugye? A hasad, a hasad az nem... nem.. - húzogatta fel a pólót a hasamról- nem vérzik! El sem hiszem!- mosolygott.

Újra együtt voltunk. Lila, én, a baba, Ötös és Hargreeveség. A Bizottság megszűnt, vagyis egyelőre...

Ötös hozzám rohant, felkapott és szorosan magához ölelt.
- Útálom, hogy mindent egyedül akarsz elintézni. Ha bajod esik, azt sosem bocsátom meg magamnak. Miért nem engedtél ki?
De válasz helyett csak egy gyengéd azonban szenvedélyes csókot kapott.

Egészen addig örültünk amíg...

Accidentally In love  Where stories live. Discover now