(Mesélő szemszöge)
Az Esernyő Akadémia az ágyon fekvő lány felett állt és aggódva nézték, ahogyan a robot serte-pertél körülötte.- De én ezt nem értem!-csattant fel Ötös- hogy lehet az, hogy a Motelben többször is rálőttek és begyógyultak a sebei, de itt meg csak egy ártatlan varázslat volt és...
- Várj mi?- nézett fel Luther- miért vagy te a tesztpatkánya?
- Nem vagyok tesztpatkány, de még csak laborpatkány sem-javította ki szemrehányón bátyját- csak számonkértem rajta valamit és az emlékeit mutatta meg
- Á, ezt a csajt egyre jobban csípem! Tisztára képregény szereplő- vigyorgott Diego.
- Gyerekek!-egyenesedett ki Grace- csak pihennie kell. Hagyjátok aludni és menjetek a szobátokba.
Ezzel mindenki elindult a szobája felé.
■■■■
(Ötös szemszöge)
-klaus!- szóltam rá az arcát tapogató vigyorgó bátyámra- megint részeg vagy?
- Nem, csak tudod.. sok volt ez az elmúlt pár napNem is volt itt, kínozták-meglehet, de napok azért nem teltek el....
- Fáj a fejed? -néztem a szemébe ártatlan kíváncsisággal
- Ó igen, ha tudnád mennyira...-kezdett bele a meséjébe de a pólója nyakánál fogva közelebb húztam az arcomhoz.
- Ne is próbáld meg kimagyarázni magad. Hol voltál?.. nem is Mikor voltál?
- 19.... valamennyi, a vietnámi háború kellős közepén, jó? Érzékeny téme. Eressz el
- Meddig voltál ott?-mértem végig
- Úgy egy évet-merengett Klaus
Idegesen beletúrtam a hajamba.- ez egy régi szokásom, ha valami nem hiányzik a bajhoz állandóan azon kapom magam, hogy az ujjaimat a fekete tincseim közé süllyesztem.
- És hol a táska?
- Milyen táska?-akadékoskodott Klaus
- Az aktatáska, amivel oda jutottál- veszítettem el már sokadjára a türelmem és nekifeszültem Klausnak
- Tönkre tettem-vigyorgott 4-es
- Hogy mit csináltál?
Ez sok volt. Telljesen az idegemre ment Emma állapota, a kötődése a Bizottsághoz, Klaus tervezetlen időutazása és az eddigi tervem felrúgása.Idegesen kivágtam az akadémia ajtóit és Vanya lakására indultam.
YOU ARE READING
Accidentally In love
FanfictionA story egy kitalált szereplő (Emma) és Ötös (Five Hargreeves) közötti románc kialakulását írja le, kiegészítve a sorozat beli történésekkel-szereplőkkel. Minden egy pohár kávéval indult... ,, Telljes nyugodtsággal sétáltam ki a kis helyiségből amik...