nyomasztó gondolatok

69 3 0
                                    

~az akadémián~
(Ötös szemszöge)
Hirtelen újra az ágyamon feküstem, hirtelen arra gondoltam, biztosan megint ki akar hagyni egy fontosabb részletből, s szépíteni a dolgok valódi menetén.

Magam felé fordítottam Emmát, hogy ráparancsoljak, vigyen vissza, de amit ekkor láttam még nekem is ilyesztő volt.
Kirohantam az szobámból és Allison volt az első akit megpillantottam, ezért erősen megragadtam a könyökét és rángatni kezdtem, közben hadartam.
- Allison! Segíts már, nem tudom mi baja. Nézd már meg, hogy,,,- ránéztem, de az ő arca fájdalmat tükrözött, ekkor lazítottam a szorításon, s így folytattam: -összeesett és nincs magánál. Kellene valaki aki tud segíteni-majd ölbe vettem a lányt és megindultunk vele le a nappaliba.
■■■■
(Diego szemszöge)
Kiabálást hallottam, mintha valakik veszekednének. Csak reméltem, hogy nem Ötös akadt ki telljesen Emma magánakcióján, mert abból sok jó nem sült volna ki.

Kiléptem a szobámból a sötét falépcsők irányába néztem. Lentről jöttek a hangok. Megindultam a zaj irányába, de Anyu jött el mellettem. Elkaptam a csuklóját.
- Anya..- belenéztem a szemébe)- te hogy-hogy talpon vagy?
Mosolyogva rámnézett, amitől összeszorult a torkom
- Úgy, hogy felálltam a székből-simított végig a kezemen- Miért, te hogy csinálod?
Ekkor láttam meg Ötöséket a nappaliban.
Az öcsém idegesen járkált fel-alá, Allison valakinek a kezét símogatta könnyes szemekkel
Basszus! Emma

-Gyere Anya! Kelleni fog a segítséged.- kezdtem el magam után húzni a nőt.
■■■■
(Klaus szemszöge)
Kellet ez a zuhany. Bár közelébe sem ér a partydrogoknak, enyhítette a zavarodott gondolataim.

《Pár órával korábban》
Amég Hazel és Cha-cha fogva tartottak felfedeztem egy újabb képességem. Mikor megszöktem, magammal hoztam egy aktatáskát abban bízva, hogy pénz van benne. Kinyitva azt a Vietnámi háború kellős közepén találtam magam, engem is besoroltak. Kb egy évet töltöttem ott és rátaláltam életem szerelmére Dave-re. Nagyobb léptékekben haladva: Davevel szerettük egymást, mesélt magáról, ahogyan én is. Dave halálát követően újra az aktatáskához nyúltam és ismét a jelenben találtam magam. Túl sok rossz emlék nyomására kicsináltam az aktatáskát és felkerestem a többieket. Örültem, hogy egy vidám arccal bővült a kis csapatunk, bár Ötöshöz egy agresszív, szürke személyiségű unalmas embert párosítottunk képzeletben Bennel, így mindkettőnknek kellemes csalódást okozott Emma.

《Jelen》
Némi tudatmódosító szer után kutatva jártam a szobákat,amikor Diego beordított;
- Klaus szedd össze magad és told ide a segged azonnal
- Aham, csak egy kis- túrtam a cuccok közt és sikerrel jártam. Már épp dobtam volna bele a számba, mikor 6-os rámszólt
- Ne merészeld!!!
- Miért, mit fogsz csinálni? Megütsz? - néztem rá vihogva és bekaptam a tablettát, ekkor Ben egy hatalmas bal horgot biggyesztett az arcomra amitől kirepült a számból a kis gyógyszer.
- Mi a...!- összenéztünk, de nem tudtuk folytatni, mert Diego benyitott.

- Nem fogok neked tovább papolni- felrántott a földről- húzd a segged a nappaliba!                  ~~~▪︎■ ♡ ■▪︎~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Nem fogok neked tovább papolni- felrántott a földről- húzd a segged a nappaliba!
~~~▪︎■ ♡ ■▪︎~~~

Accidentally In love  Where stories live. Discover now