Time's out

34 0 0
                                    

(Mesélő szemszöge)
Emma a konyhában ülve szürcsölgette kávéját, a kezében forgatva az aznapi friss és ropogós újságot.
Ötös álmos hangon a nyakába duruzsolta: - Jó reggelt!
Kikapta a lány kezéből a csészét és tágra nyílt szemmel lecsapta a bögrét.

- Április elseje van!!! - beletúrt a hajába és összetrombitálta testvéreit és aggodalmasan vázolta a mai napg fő problémáját, amikor Luther körbenézett.
- Hol van Vanya?
- Főpróbán, azthiszem 9-től kezdődik az előadása, nem? - bár választ nem kapott átbeszélték a napi tervet, Emmát pedig Ötös bezáratta a saját lakásába Lailával.
■■■■
Emma szemei vörösre sírva duzzadtan virítottak szép arcán, amikor Ötös mellé teleportált.
- Vanya kiakadt, de ne aggódj, megoldjuk. Csak tudod, ha nem...- elakadt a fiú hangja, rátette a kerekedő pocakra és mélyen a szerelme szemébe nézett- csak. Szeretlek! - majd elteleportált, ezzel Emmát ismét sírásra ösztönözte.
■■■■
7.számúban összegyűltek a gyermekkori sérelmek, az elnyomás érzete a koncert miatt és pont ma tudta meg, hogy az első férfi akit szeretett egész eddig börtönben ült és másnak adta ki magát.
Csak a koncertbe fektette reményeit, bár érzelmei túlkerekedtek rajta, s az ereje, s csak úgy sugárzott az egész terem.

A Hargreeves testvérek igyekeztek húgukat kiábrándítani és életben is tartani, amikor Allison elsütötte a fegyvert Vanya füle mellett, ami kizökkentette a lányt, így az ereje a Holdba irányult, ezzel felrobbantva a bolygót.
■■■■
Emma lakását körülvette a varázslat, mely gátolta a kijutását, az megszűnt, s a lány kirohant az utcára.
Sötét volt már egy ideje, a csillagok csak foltokban látszódtak az égen, amikor egy fehér sugár lövellt a Holdba ezzel darabokra szaggatva azt.

( Emma szemszöge)
Na, ha már így több 100 év után eljön a biztos halál, csináljuk rendesen.- gondoltam, s bementem a lakásomba. Felrángattam magamra a rég őrzött fűzőt, bálnacsont abroncsot és egy púder színű selyem- csipke szegélyes ruhában vártam a véget.

Sejtettem, hogy Ötösék valami megoldást keresnek, bár azt is, hogy nincsen rám ideje. Sajnáltam a kis apróságot.

Becsapódtak az első meteoritok, láttam ahogyan egy hatalmas, forró lávaszerű hullám közeledik felém, kitártam karjaim beletörődve a dologba.
Hátradőltem...
■■■■
Ötös épp ugrott volna Emmáért, mikor Luther rákiáltott
- Nincs rá időnk. Csinálj valamit!
A fiú arcán egy könnycsepp csúszott végig, amikor rájött a megoldásra.
- Egy körbe! Mindenki! Közeleg!

Így a 6 Hargreeves sikeresen elteleportáltak a jelenből, ezzel szétszórva a család tagjait az 1900-as években.

Ötösnek szörnyű bűntudata volt, lelkét kifacsarták és darabokra tépték abban a pillanatban, mikor szerelmét magára hagyva családját választotta. Az apja talán büszke lenne rá és persze a testvérei az életüket köszönhetik neki, viszont Emma helyén egy hatalmas űr tátongott szívében, melyet senki és semmi nem volt képes kárpótolni.
■■■■
(Emma szemszöge)
Kinyitottam a szemeimet.
Bassza meg! Túl könnyű lett volna csendben több milliárd emberrel együtt meghalni.
Csak ekkor vettem észre, hogy ismét hallom a pulzusainkat.
Ismerős volt a hely, könyvek, íróasztal és én. Az forgott a fejemben, vajon Lilával és Ötösékkel mi történhetett, mikor meghallottam egy jellegzetes hangot.
A hátam borsódzik ettől a monoton zajtól, mindig is utáltam és már sejtettem, hogy mi vár rám miután az illető végigér a folyosón.

A hátam borsódzik ettől a monoton zajtól, mindig is utáltam és már sejtettem, hogy mi vár rám miután az illető végigér a folyosón

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Accidentally In love  Where stories live. Discover now