Backstabber

62 1 0
                                    

(Emma szemszöge)
Hajnalban egy rémálomból riadtam fel, amikor az órára pillantottam az még csak fél négyet mutatott.

Kint a Nap első sugarai aranyba borították az apró szobát és a várost is, a madarak még álmosan hangoltak, a levegő pedig csípősen áramlott a szűkös utcákon.

Óvatosan kibújtam Ötös karjai közül, magamra kaptam az egyik fekete ingem és egy magasnyakú farmer alá tűrtem be az ingem allját. Barna kócos hajam egy gyors fésülés után egy szoros copfba fogtam, majd a szokásos reggeli rutinomat elvégezve megindultam a Grindy's-be egy életet adó fekete italért.

 Barna kócos hajam egy gyors fésülés után egy szoros copfba fogtam, majd a szokásos reggeli rutinomat elvégezve megindultam a Grindy's-be egy életet adó fekete italért

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Agnes mosolyogva fogadt.
- Mit adhatok, Drágám?
- Most csak egy ütős és forró kávét kérnék- mondtam, majd megnyitottam a telefonom.

,, 2 nem fogadott hívás tőle, Keresztyanya "

- Na most végem...- mormogtam a szemem forgatva
■■■■
Már a keresztanyám irodájában ültem és a maradék kávém szürcsöltem, amikor egy nagy füstfelhőt húzva maga után megjelent a szőke, már-már fehér hajú nő.
- Jó reggelt!- adtam két puszit az arcára
- Neked is drága. Elárulnád, hová tűntél az elmúlt pár napban?- mért végig, majd elnyomta a csikkel
- Hát, ami azt illeti...- indítottam- rábukkantam pár érdekes dologra...
Hagytam egy kis szünetet átgondolva a hírek fontossági sorrendjét.
- például azt tudtad, ho....
Kopogás, majd Dott jelent meg az ajtóban.

- Megérkezett- mondta idegesen a ruháját igazgatva a törékeny termetű nő.
- Ne haragudj Drága. Be akarlak mutatni a jövőbeli társadnak. Lila mostmár másik részlegen gazdagítja a Bizottságot-mondta egy büszke mosollyal- De, ne izgulj, meghallgatom a beszámolód.. később...
- Beengedheti Dott- kiáltott ki, majd előhúzott egy újabb cigarettát s rágyújtott, ezzel újra füsttel megtöltve a helységet.

Az illető besétált, majd ahogy megfordult és a szemembe nézett elnyúlt a képe, én pedig vörössé váltam.
- TE?! - kérdeztük egyszerre, majd keresztanyámra néztem, némi magyarázatot várva, aki elnyomta a csikket és hozzánk sietett.

- Tudom, hogy nem kedvelitek egymást...-kezdte, de a fiú elfordult, mintha rám sem bírna nézni.

- Leöntött forró, fekete kávéval!- emelte meg a hangját Ötös
- Tudom, tudom, de tökéletes párost alkotnátok. ,,Az év bérgyilkos párosa" - képzelgett a nő tovább.
- Ötös, megkérhetlek, hogy ne próbálkozz a keresztlányom megölésével?- húzta gúnyos vigyorra a vér színűre festett száját
- Még átgondolom - nézett át rajtam megvetően a fiú.
- Kezdhettek is összebarátkozni- mutatott a kijárat felé majd kitessékelt minket.

- Lenne kedved átbeszélni ebéd köz..
- Ne fáradj, nem eszem veled- hallgattatott el a fiú, akinek karjeiból csak pár órája keltem ki. Válaszul csak bólintottam és elhívtam inkább Lilát.

《Lilával》
- Bemutatnálak majd valakinek a jövő héten -hunytam le a szemem élvezve az ablakon át besütő melengető napsugarakat, mik az arcomon kúsztak végig
- Féljek?- nézett rám nagyokat pislogva a lány
- Attól függ...-pár másodpercnyi csend- humoros, enyhén piszkos fantáziával, fura ruhába jár és talán ami a legrosszabb nem rosszfiú- húztam el a szám
- Ha neked az jön be akkor már szervezhetem is az esküvőd Ötössel- nézett rám amíg bekapta az utolsó falatokat a fánkjából
- Te jó ég, ne is halljak róla-forgattam meg a szemem, majd cinikusan felnevettem és folytattam- olyan egy fölényes, arrogáns és hihetetlen idegtépő egy alak, esküszöm a több mint 140 életévem alatt nem találkoztam ilyen egy alakkal.- befejeztem, majd felálltam.
- Gratu az előléptetéshez!
- Kösz!- bólintott tele szájjal majd ő is felállt.
- És most...-vigyorogtam hamisan- mehetek vissza a saját tapló, egóhólyagomhoz, hogy "összemelegedjünk" idéztem keresztanyám szavait fájdalmas arccal

~Bizottságban~
-Intéző!- kiáltottam a keresztanyám után, mert ugyebár munkahelyen kötelező a hivatalos megszólítás

A nőnek a szájából ismét cigaretta lógott, magassarkúi hangos kopogása megállt, maj a hosszú szoknyáját susogtatva megfordult.

- Huhh. Megdolgoztatsz.-mondtam lihegve- arra jutottunk a társammal -szemforgatás-, hogyha legyilkolnánk a Bizottság főbb vezetőit a következő titkos gyűlésen, akkor te lehetnél az intézmény egyetlen vezetője és -lebiggyesztettem a szám- sajnálatos módon neked kéne átvenned a vezetői szerepet.

A hangom halk volt, hogy csak az hallja akinek szavaim intéztem. Reméltem, már majdnem tudtam is a válasza kimenetelét...

- Honnan tudjam, hogy a fiú is megteszi és nem szökik el?

Most komolyan?? Nem a hely és a szuper titkos időpont aggasztja, hanem Ötös lojalitása gyilkolás közben?! Te jó ég!

Széles mosolyra húztam a szám, ezzel megvillantva éles szemfogaim és csak ez után kezdtem mondani:
- Hidd el, kénytelen lesz.- biztosítottam a nőt- meg fogod tudni szerezni a pontos adatokat?- kérdeztem azért egy kis kétellyel.
- Amiatt neked ne fájjon a fejed!- simított végig ujjaival az arcomon - köszönöm ezt a pontos és gyors munkát Emma és Ötös!-kiáltotta el magát, hogy biztosan mindenki hallja. - Ezzel kiérdemeltétek a Bizottság büszke tekinteteit, s egy újabb, fontos megbízás!

Ezzel a mondattal fejezte be, amit én persze tisztán értettem, míg a többi alkalmazott csak írigylő pillantásokat lövellt felém és Ötös felé, aki persze mit sem tudott az egészről ezért nagy léptekkel mellém sietett majd könyökömnél elrángatott a mustráló szemek elől.

- Mit mondtál neki? - kérdezte valamivel nyugodtabb hangon az épület előtt.

Csodálatos 1953-mas napunk volt. Lágyan lengedezett a szellő, a nap melegítette a bőröm és sok illat keveredett a levegőben, többek közt Ötös mámorító menta és kávé aromája is megcsapta az orrom, mire elmosolyodtam.

Gyorsan elhadartam neki a tervet, amibe kelletlenül, de beleegyezett, majd otthagyott, mondván, hogy ő mostmár hazamegy.

Gyorsan elhadartam neki a tervet, amibe kelletlenül, de beleegyezett, majd otthagyott, mondván, hogy ő mostmár hazamegy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Accidentally In love  Where stories live. Discover now