,, amíg... "
(Mesélő szemszöge)
Emma a kezeit szorosan a hasára tapasztotta, míg Lila testével próbálta védeni fogadott testvérét, akivel már inkább voltak vérszerinti testvérek, mint fogadottak, hiszen némelyik vérszerinti családtagok nem tesznek ennyit a rokonaikért, mint ez a két ismeretlen lány egymásért.Hirtelen Herb és Dott jelentek meg. Leporolták magukat, majd szavaikat a lányokhoz intézték.
- Akarom tudni? -nézett Herb Emmára.
- Nem. Ti itt?
- Amikor azt mondtam Dottnak, hogy nem tudnátok végezni az Intézővel komolyan gondoltam, de gondolom jobban tenném ha szappannal mosnám ki a szám. - nézett büszkén Lilára- Mit akartok itt? - jött oda Ötös is
- Csak egy ígéretet tenni. Azt akarnánk megígérni, hogy ameddig a Bizottság létezik, addig nem keresztezzük az utatokat és nem bántjuk a családjaizokat.- Köszönjük! Ennyit mi is megígérhetünk.- néztem körbe a könyvtárban.
Kezet fogtunk, majd el is mentek.Az akadémián jöttem rá, hogy ha én vámpír maradok, akkor a kicsi is az lesz, legalábbis az a vér fog benne keringeni, így megoldás után kutatva ledőltem pihenni.
Álmomban egy gyönyörű zöld mezőn voltam én, Ötös és Ella, a kislányunk. Egy átlagos család életét éltük. Talán csak a fantáziám játszott velem, de elindított bennem egy gondolatot.
Ha az életem újraindul minden halál után, s amíg halott vagyok egy másik dimenzióban létezem talán csak azt a dimenziöbeli énem kell megölni, hogy többé ott ne ébredjek fel? De akkor hogyan fogok meghalni, ez hülyeség.
Vagy.. ha meghalok és a tülvilágon csak a vámpír énem ölik meg?! Az járhatö lehet.
Ettől a hirtelen ötlettől vezérelve felpattantam. Csak 2 ember kellett a tervemhez. Ötös és Ben.- Ötös! Gyere kérlek.- alig mondtam ki, már ott is állt mellettem és egy puha csókot adott a nyakamra, amibe egész testem belebizsergett.- most szükségem lenne rád és Benre. Tudnál szólni neki?
- Persze, azonnal ittvagyok.- mondta majd elteleportált
■■■■
- Csak el kéne törnöd a nyakam.- bíztattam- kérlek Ötös, nem akarom magamnak megtenni
- És ha nem jössz vissza? - könnybe lábadt a szeme. Még sosem láttam ilyen törődőnek
- Én mindig visszatérek hozzád- fogtam meg az arcát
- Rendben.Puhán megfogta az állam és a homlokom, s a fülembe sügta
- térj vissza hozzám
Majd egy reccsenés, minden világosabb lett. Egy pillanatra megijedtem de a baba pulzusa is visszaállt, újra hallottam őt.- Ben. Egy fa hegyes valamit kéne egyenesen a szívembe szúrnod- néztem szét.
- Na nem. Én erre nem vállalkozom.
- Pedig muszáj leszel, na itt is van. Minél hamarabb, annál jobb- mosolyogtam bíztatóan, közben hallottam Ötös hangját
- Vajon mennyi titkot tartogatsz még?- nagyon halkan suttogta, de hallottam.
- Gyerünk Ben! Az új családommal tölteném a hajnalt és nem a túlvilágon, légyszi...Ekkor 6.számú egy széklábat húzott át egyenesen a testemen. Érezte. Fájt.
■■■■- Hála az égnek!- sikkantott Allison- fent van. Emberek hahoo!
- Jaj de jó! A család sokszoros megmentője- szaladt hozzám Vanya elsőként.
- Reggelt, álomszuszék!- jött be Diego is Lilával az oldalán
- Istenem! Emma, már kishíján megöltem Bent.- csókolt meg mohón ÖtösNem hallottam senki pulzusát, nem éreztem végtelen éhséget. Vajon a baba megvan még?
Gyorsan a hasamhoz kaptam, mire Lila mosolyogva jelezte, hogy a pocaklakó még odabenn van.Hihetetlen mértékű öröm kerített hatalmába. Átkaroltam Ötös nyakát, a lábaim körbefontam a fiú csípője körül és már csak onnan szóltam a többiekhez.
- Köszönöm szépen mindenkinek! Kiemelten Bennek, amiért vállalta a piszkos munkát. Ha látja valaki Luthert mondjátok meg neki, hogy muszáj lesz megkedvelnie, mert én innen el nem megyek!- Ötös füléhez hajoltam, majd belesúgtam: Csak a te szobádba!
Ő nem is volt rest. Miután ő is bökött egy Kösz mindenki-t felteleportált a szobájába és finom csókokkal kényeztetett, de amikor már csak alsóneműben voltam megállítottam.
- Ne Ötös!
- Ez az új taktikád?- nézett rám gyanítva valamit- csak mert bejön
És már folytatta volna a munkálatokat, de ismét leállítottam szegényt.
- Nem, most tényleg nem!
Elvettem a kezét, s a hasamra helyeztem.- Terhes vagyok!Tartottam a reakciótól, amit kapni fogok, de csak egy könnycsepp ért a már feszülő hasamhoz és a fiü ajkai.
- Ez hihetetlen!- mosolygott és megcsókolt - Fiú lesz ugye? - nézett rám pimaszul
- Nem. Lány és Ella lesz a neve- közöltem kész tényként amire csak jóízűen felkacagott és átfonta karjait a derekam körül.
- Legyen. Érted bármit - nyomott egy puszit a hajamba.Az egész napot így töltöttük. Egyikőnk sem volt ideges, bár a dátumokat követhettük volna, ugyanis holnap ért véget a világ...
~~~▪︎■ ♡ ■▪︎~~~
( ___Marina: Bubblegum bitch//
____ KALEO: Way down we go___
___ Arctic Monkeys: Do I wanna know___
___Melanie Martinez: Soap___
___Bella Poarch: Living hell___)
ESTÁS LEYENDO
Accidentally In love
FanficA story egy kitalált szereplő (Emma) és Ötös (Five Hargreeves) közötti románc kialakulását írja le, kiegészítve a sorozat beli történésekkel-szereplőkkel. Minden egy pohár kávéval indult... ,, Telljes nyugodtsággal sétáltam ki a kis helyiségből amik...