(Emma szemszöge)
Gyors léptekkel hasítottam a levegőt Mr.Hargreeves irodája felé. Megragadtam a fiókot.
Be van zárva
-persze, hogy be van!-forgattam a szemeim a saját naivságomra. A hajam a szemembe lógott és még nem voltam annyira jól, hogy kirántsam a fiókot.
- Klausss! Gyere ide nagyon gyorsan!-visítottam ki az ajtón
Pár perc múlva négyes állt az ajtóban és engem nézet, enyhén lihegett, a pulzusa olyan 100 lehetett első hallásra.- Mondd meg kérlek Bennek, hogy rántsa ki a fiókot.
Klaus csak oldalra fordította a fejét és bólintott. Eltelt pár perc, még mindig semmi.
- Hall engem ugye?- vártam Klaus válaszát, aki gyorsan bólintott egyet.
-Ben, fogd meg a kezem és úgy próbáld meg a másikkal kirántani azt a fiókot- mutattam arra amelyikben a ládika rejlett, s kinyújtottam a kezem.
Az összes erőm összeszedve elkezdtem a kezemen át vezetni azt, pár másodperc múlva láthatóvá vált Ben ahogyan átjárta az energia és sikerült! Nagy lendületet vett és a zár és az öreg tölgyasztal nagy reccsenéssel jelezte hogy kint van a fiók.-Ezaz! Köszönöm!- mosolyogtam felváltva 4-esre és 6-osra
- Igazán nincs mit.-ölelt át Ben, de nem tűnt el csak csodálkozva nézett rám
- Ne is kérdezd, nemtudom. Gondolom az erőm egy része benned maradt- vontam meg mosolyogva a vállam.
Kikaptam a ládát és leugrottam a lépcsőkön, besietve a nappaliba ott volt mindenki.Ötös felállt, megölelt, s egy hosszú csókot adott, amiben benne volt minden. Elmosolyodtam amíg az ajkaink összeértek, ahogyan ő is. Szétváltunk és ő leült.
Vanya akkor esett be az ajtón-Foglalj helyet kérlek-mutattam a kanapéra
Már kezdtem érezni, ahogy lassan visszajön az erőm.
- Ötös! Felkapcsolnád a karláncom?- néztem rá kérdőn, mert nem volt kedvem mégegyszer összeesni
-Persze!- felpattan, szobájába teleportált, aztán elém. Csuklómra lágy puszit lehellve felcsatolta a vékony ezüstláncot.
Átjárt az összes bennem lévő erő, hullámként futott végig a testemen a bizsergető, gyógyító érzés.szemeim alatt megjelentek az erek, majd eltűntek,mire kissé mindenkiben megfagyott a vér.-Bocsánat, ez sajos a velejárója.-néztem bocsánatkérően körbe.
- Megszokjuk... egyszer -nézett rám Allison. Valakit nyugtatni próbált, bár nemtudtam, hogy magát, vagy engem, de a próbálkozási kísérletre elmosolyodtam.
-Szóval...
YOU ARE READING
Accidentally In love
FanfictionA story egy kitalált szereplő (Emma) és Ötös (Five Hargreeves) közötti románc kialakulását írja le, kiegészítve a sorozat beli történésekkel-szereplőkkel. Minden egy pohár kávéval indult... ,, Telljes nyugodtsággal sétáltam ki a kis helyiségből amik...