8. Ziyaret

19.2K 982 261
                                    

Medya;Yaman Kandemir

Çok uzun ve olayın çok olduğu bir bölüme hoş geldiniz.

İyi okumalar..

****

Ziyaret

Merhaba minik kardeşlerim,

Ben büyük abiniz Toprak, annem bu defteri size kendimizi anlatmak ve sizi beklerken yaşadıklarımızı yazmamız için verdi. Şu an daha ilk sayfası ve ilk yazan benim.

İkinizide çok merak ediyorum. Cinsiyetlerinizi daha öğrenemedik. Rüyamda ikinizden birini kız olarak görüyorum. Eğer öyleyse biriniz kız ise onu hepinizden ayrı seveceğim. Hepinizi çok seviyorum ama okuldaki arkadaşım Eren yeni doğan kız kardeşi ile hep hava atıyor bana. 2 tane erkek kardeşim var diye, ama ben onları çok seviyorum ve iyi ki varlar. Sizde öyle.

Heyecanla bekliyorum sizi ama bu aralar yaramazlık yapıyorsunuz, annemin sürekli beli ağrıyor. Lütfen uslu durur musunuz?

Daha gelmenize çok varmış. Annem o zamana kadar bu defteri doldurun demişti. Ateş resim çizeceğini söyledi. Yaman daha 4 yaşında ama o da sizin için stickerlarını yapıştıracakmış. Şimdi odasında onları hazırlıyor.

Sizi heyecanla bekliyoruz. Size bir söz vermek istiyorum; sizi geldiğinizde ne olursa olsun herşeyden koruyacağım. Sizi şimdiden çok seviyorum miniklerim...

Büyük abiniz Toprak...

♠️

Yazardan;

Mehmet bey hastaneden çıkalı 3 gün olmuştu. Evde dinlenmeye başlamıştı. Bu günlerde çok durgundu. Karısı bunun farkındaydı ama hastalığa yoruyordu. Şimdi yemek masasında oturmuş herkes sessizce yemeklerini yiyorlardı. Evleri son günlerde gelen misafirler dışında çok sessizdi.

Bütün aile salonda oturmuş kahvelerini içerken zil çalmış ve Barlas ile ikizler gelmişlerdi.

"Nasılsın amca?"

"İyiym oğlum dinleniyorum, sen nasılsın?"

"İyiyim bende bu günlerde daha yoğunum işleri bitirmeye çalışıyoruz". Adam anlayışla kafasınk sallamıştı.

Belgin hanım mutfağa geçmiş, ikizler ve Miraçta yukarı çıkmışlardı.

"Baba bence artık anneme söylemeliyiz." Büyük oğlunum konuşması ile ona baktı. Haklıydı kızlarının yaşadıklarını bilmesi lazımdı.

"Evet baba annem o gün hastahanede Mihreyi gördükten sonra bana onunla ilgili sorular sormaya başladı."

Belgin hanım o gün çok belli etmemeye çalışsada içinde hep bir acaba vardı. Mihrenin ona çok benzemesi en büyük etkendi.

"Biliyorum bana bişey demek istiyor ama hastayım diye diyemiyor. Olur konuşalım siz Miraçları da çağırın anneniz gelir şimdi."

Herkes salonda oturmuş birbirlerine bakıyorlardı. Belgin hanım bişeylerin olduğunun farkındaydı. Oğulları ve eşinin son günlerde daha mutsuz ve dalgın olduklarını görüyordu.

"Bizim size söyleceğimiz bir şey var." Herkes merakle Mehmet beye bakıyordu, o ise gözlerini karısından çekmiyordu.

"Geçen haftalarda Toprak yanıma gelip, Cihan Korhan'ın ona bazı imalarda bulunduğunu söyledi . Bu imalar kız kardeşinizin yaşadığı ile ilgili , ilk başta inanmak istememiş ama sonra bana bir telefon geldi kızınız yaşıyor diyerek."

İlk Aşk   / Gerçek Aile Serisi 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin