20. Hayatın Getirdikleri

9.6K 490 125
                                    

İyi okumalar.

Medya: Yaman Kandemir

Size çok ama çok uzun bir bölüm ile geldim.

Bölümün bir kısmında çok fazla olmayan +18 lik kısım var. Uyarı koyacağım okumak istemeyen arkadaşlar uyarı bittikten sonra okuyabilirler.

*****

Hayatın Getirdikleri

Mutluluk neydi? O anı yaşamak mı yoksa, gösterişten, sürdürülmesi imkansız bir durumdan başka neydi. Şu an yaşadığım durum tam anlamı ile buydu. Yüzümde samimi bir ifade vardı. Mutluydum.

Ailem bana iyi gelmişti. İlk defa bir yılbaşını dayak yemeden geçirmiştim...

Hala iskeledeydik ve hepimiz yere çökmüş oturuyorduk. Toprak abim beni kollarının arasına almış üzerime battaniye örtmüştü. Miraç ile Miran baya sarhoş olmuşlardı.

Artık mayışmıştım ve uyku bastırmıştı. Yerimde doğrulup esneyince, "hadi güzelim git uyu bende şarhoşları yatırayım." Abime gülüp yanağını öpüp ayağa kalktım. Barlas kalkmama yardım etmişti. "Bekle beni. On beş dakikaya geleceğim. Elbiseni sakın çıkarma." Nefesini kulağımda hissetmiş ve yutkunamadım. Sadece kafa salladım ve herkese iyi geceler diyerek odaya çıktım.

Çok fazla alkol almamıştım ama kendimi mayışmış hissediyordum. Ayakkabılarımı aşağıda çıkarmıştım çıplak ayaklarım ile önce banyoya geçtim. Makyajımı temizlemeye başladım. Temizleme işim bitince, biraz da bakım yapmıştım. Yüzüm yumaşacık olmuştu. Saçlarımı açmış ve salık bırakarak rahatlamıştım.

Dişlerimi de fırçalayıp odaya geçmiştim. Aklıma Barlasın rujunu ben çıkartacağım demesi gelince ruju alıp dudaklarıma sürmüştüm. Sanırım bende az değildim.

Yukarı çıkalı neredeyse yarım saat olmuştu ve Barlas hala gelmemişti. Sanırım abimleri atlatamamıştı. Sıkılmaya başlamıştım ve uykum gelmişti. Biraz sonra kapı yavaşça açılmış ve Barlas sakince içeriye girip kapıyı kilitlemişti.

"Güzelim." Bana doğru hızlıca yürümeye başladı. Kollarım boynuna giderken onun ellleri de belimi bulmuştu.

"Sonunda nerede kaldın?" Sırıtmaya başladı. "Ne oldu çok mu özledin." Dudaklarımı büzerek, "özledim." Sesime hareketlerime şaşırdı. Bakışları kırmızı dudaklarıma kaydı. Parmağı ile dudağımın üzerini okşadı.

"Sarhoş musun?" Dilimi damağıma vurarak cıkladım. "Olmalı mıydım?" Beni iyice kendine bastırdı.

"Her halin birbirinden farklı ve ben hepsine aşığım."

Yüzüme dikkatlice bakmış, elleri çillerimi sevmişti.  "Aşığım," demiş ve gözümün altını öpmüştü, "seviyorum," diyerek burnunu boynuma gömmüştü. "Doyamıyorum," boğuk çıkan sesi ile boynumu öpmüştü.

Kollarımı iyice sardım boynuna. Ellerim ensesine gitti. "Çokkkk seviyorummm." Harfleri uzatarak söylememe güldü ve kafasını boynumdan çıkardı. Burnuma küçük bir öpücük bıraktı. "Şebek seni." Kıkırdamıştım.

"Şimdi daha önemli işlerimiz var ama." Anlamayan gözler ile ona baktım. Bizi biraz ilerletti ve dolabın karşında durduk. Beni ters çevirip aynadan önüne getirdi. Şimdi aynadan birbirimize bakıyorduk.

İlk Aşk   / Gerçek Aile Serisi 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin