İyi okumalar.
Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum.
Teşekkür ederim.
******
Tutulan Sözler
Güneşin gözüme vurması ile yüzümü buruşturdum. Hareket etmeye kalkıştım ama birnin belimden sıkıca tuttuğunu fark ettim. Gözlerimi açıp kafamı çevirdiğimde babamın huzurla uyuyan yüzü ile karşılaştım. Biraz daha sakince dönüp yüzüne bakmaya başladım.
Yaşıtlarına göre oldukça dinçti. Annem arada hala spor yaptığını söylemişti. Etkisini görüyordu. Saçları siyah beyaz karışıktı ama ona çok güzel hava katmıştı. Yüzü dolgundu, yanakları ve elmacık kemiği şişkindi. Yüzümüzün bu bölgesi benziyordu. Ne kadar zayıf olursam olayım yanaklarım ve elmacık kemiğim hep belirgindi.
Yakışıklıydı babam, ama ondan öncesinde merhametliydi. Onu tanıdıkça ne kadar güzel bir baba olduğunu anlamıştım. Sadece evlatlarına karşı değil herkese karşı bir sevgisi vardı. Bana bakarken gözlerinde hala kendini suçlayan ifadesi vardı. Ne kadar belli etmemeye çalışsada görebiliyordum.
Ellerim babamın gür saçlarına gitti. Yavaşça okşamaya başladım. Hepsinin saçı yumuşacıktı. Annem abimlerin saçlarının babama çekmesi için çok uğraştım demişti. Haklıydı hepsinin saç yapıları aynıydı. Sadece Miraçın saçı kıvırcıktı. Annemin küçük kardeşine çekmiş saçları.
Baba tarafından olan kuzenlerim ile sadece hastahane de karşılaşmıştık ayaküstü. Annemin yakında onlarında bizi ziyarete geleceklerini söylemişti. Anne tarafı ise tamamen Mardinde yaşıyormuş. Dedem ve ananem çok gelmek isetemiş ama annem benim biraz daha toplanmam gerektiğini söyleyince vazgeçmişler.
Yerimde biraz daha hareket edince babamın uyanmış bana baktığını gördüm. "Günaydın güneş kızım."
"Günaydın babacım." Gözleri ışıl ışıl baktı. Beni kendine çekti. "Annen gelene kadar keyif yapalım." Çocuk gibi konuşmasına bende gülmüştüm.
Saçlarımı okşuyordu. Arada eli bileklerime gidiyor acısını almak için yavaş yavaş okşuyordu.
Yıllarca bir baba nasıl olur düşünmüştüm? O adamı bazen Umutu severken görürdüm. Gülerdi ona ama yüzü bana dönünce yine eski haline döner bana kızardı. Zamanla anlamıştım o adam beni hiç sevmemişti.
Şimdi göğsünde yattığım adam ise bana içi gider gibi bakıyordu. Artık öğrenmiştim, bir baba ne olursa olsun çocuğunu severdi. Benim babam beni saf sevgi ile seviyordu. Bunu gözlerinden, hareketlerinden anlayabiliyordum. Düşüncelerim ile iyice sokuldum ona , bu anı bekliyormuş gibi beni belime destek olarak çekti beni kendine.
"Akşam olanlar hakkında konuşmadık kızım, nasılsın?" Şefkatli sesi ile içimde bir yerlerde deprem oldu. Akşam olanlar aklıma gelince ise moralim bozuldu.
"Bilmiyorum, sence abime fazla mı tepki verdim?"
"Sanki birbirinizi biraz yanlış anladınız. Ateş seninle konuşmak için gelir, eminim ki başka bir şey demek isterken o laflar çıktı ağzından. Aranız yakında düzelir merak etme." Saçımı öpmüştü.
"Umarım." Moralim gerçekten çok bozulmuştu.
"Sıkma canını hadi kalk hazırlan aşağıya inelim. Bende annene bakayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk / Gerçek Aile Serisi 1
Novela JuvenilGerçek aile/ ilk aşk hikayesi Kitaplar birbiri ile bağlantılı değildir. Çok fazla klişe olmayan gerçek aile ve aşk hikayesi arıyorsan doğru yerdesin. İnsan hiç konuşmadığı birini özler miydi? İnsan adından başka birşey bilmediği birinin konuşmasın...