İyi okumalar.
Size her hafta bölüm yetiştirmeye çalışıyorum ve böyle olunca bölüm yazasım da gelmiyor. Sanırım biraz doldum bu konuda.
Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum.
******
Uzaklaşma
Bir yerlerden bir ses duyuyordum. Birinin gülme sesiydi. Saçımı da biri okşuyordu. Rüyada mıydım? Neredeydim? Sanırım gözümü açmam gerekiyordu. Yavaşça gözümü açtığımda Barlasın kahveleri parlayarak bana baktığını gördüm.
"Günaydın soleil." Kendime gelmek için etrafa baktım. Üzerimde bir şey yoktu ve bedenimin büyük kısmı Barlasın üzerindeydi. "Günaydın sevgilim." Camdan baktığımda güneşin batmak üzere olduğunu gördüm. Etrafa turuncu ışıklarını yaymıştı.
"Çok mu uyuduk?" Bir eli ile belimden tutarak tamamen üzerine doğru gelmemi sağladı. "Cık çok uyumadın ama özledim. Sabahta çok yemek yemedin acıkmış olmalısın." Ellerim ile yanaklarını okşamaya başladım. Onun elleri ise hiç boş durmuyordu. Belime parmakları ile yuvarlak çiziyordu.
"Yorgun hissediyorum kendimi." Çapkınca güldü. "Daha bir şey de yapmamıştık halbuki. Şimdiden böyle yorulursan o zaman ne yapacaksın yavrum."
"Arsız seni. Sen böyle değildin ne oldu sana?" Bakışları üzerime değdi. Yavaşça yutkundu. İçimden adem elmasını öpmek geldi. "Sen üzerimde böyle yatarsan ben de arsız olurum güzelim. Beni kışkırtan sensin." İnanılmaz şekilde ona baktım.
"Nee, ben giyinmiştim sen yatarken zorla çıkardın be." Nazlı halime gülmüş ve beni kendine iyice bastırdı. "İyi ki yapmışım kokunu doya doya aldım. Her yerini hissettim." Dudaklarını boynumda hissetmem ile huylandım ve aklımdan geçen adem elmasını öptüm. Bir anda durdu. Kendine gelince tek hamlede beni altına alıp üzerimdeki yerine geçti.
"Yaramaz kızım," köprücük kemiğime küçük küçük öpücükler bırakıyordu. "Neden böyle yapıyorsun," sesi neşeliydi. Boynuna kollarımı doladım.
"Seninle uğraşmak çok zevkli, sınırlarını çok güzel koruyorsun ve içimdeki yaramaz kız da onu geçmeni istiyor."
"Yakacaksın bizi," boynumu emmeye başlamıştı. Ellinin biri bacağımı okşuyordu. "Ben de çok istiyorum ama şimdi değil." Biraz yukarı kalkmış ve alnımı öpmüştü. "Zamanı gelince de böyle arsız olmanı istiyorum." Göz kırpıp üzerimden kalkmıştı.
Ayakta baş ucumda üzerinde sadece boxer ile dikiliyordu. Elini bana kalkmam için uzatmıştı. "Hadi kalk giyin, Miran ve Kaan ile dışarda yemek yiyeceğiz. Ateş aradı eve erken gelsin dedi." Elini tutup kalktığımda aynadaki görüntümü görünce yanaklarım kızarmaya başladı. Üzerimde sadece kilot ile karşısındaydım. Beni böyle görünce yutkunamadı.
Beni kendine çekti, "gitmek istemiyorum, burada seninle sabaha kadar sevişmek istiyorum." Dudakları hala boynumdaydı. Elleri ile kalçamı sıkıp kendine iyice bastırdı. "Çok güzelsin, eşsizsin, sadece banasın, beni mahvedensin." Kelimeler ağzından çok zor çıkıyordu.
"Şimdi gitmezsen bu odadan hiç çıkamayacağız. Senin üzerindeki kıyafetleri çıkartan aklımı sikeyim." Küçük bir kahkaha attım. "Gideyim o zaman ben," dudağını öpüp, koşar adım uzaklaştım.
Dolabın önüne çıkardığım kıyafetlerimi geri giydim. Ayna karşısında kendime çeki düzen verirken Barlas odaya gelmişti. Siyah pantolonun üzerine, siyah boğazlı kazak giymişti . Raftan ilk ayakkabılarını çıkardı sonra ona uygun kemer ve saati ile tamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk / Gerçek Aile Serisi 1
Teen FictionGerçek aile/ ilk aşk hikayesi Kitaplar birbiri ile bağlantılı değildir. Çok fazla klişe olmayan gerçek aile ve aşk hikayesi arıyorsan doğru yerdesin. İnsan hiç konuşmadığı birini özler miydi? İnsan adından başka birşey bilmediği birinin konuşmasın...