12. Sevgiyi Hissetmek

14.2K 665 120
                                    

İyi okumalar.

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.

Medya: Bölüm fotoğrafı olabilir.

**********

Sevgiyi Hissetmek

Acı çekiyordum. Ruhumun derinlerinden gelen bir acıydı. Gözyaşlarım artık akmayı bırakmıştı. Çaresizdim ve  babamı dinlemediğim için pişmandım.

Çok büyük bir sessizlik vardı. Ellerim bağlı, ağzımda bantla, arabada karşımda oturan adamın yüzüne iğrenerek bakıyordum. Pis pis sırıtıyordu.

"Artık bitti benimlesin ve benimsin sarı kız." Dedikleriyle yolun sonuna geldiğimi anlamıştım.

.
.

3 gün önce,

Mutluydum. Hayatım boyunca yaşayamam sandığım bir mutluluktu. Sevgilim vardı bana bebek gibi davranıyordu. Abilerim vardı her an yanımda olmak için çabalayan. Miraç vardı, ikizim, beni korumak için ant içmiş gibi sürekli yanımda biten.

Annem ve babam vardı. Annem bu hayatta tanıdığım en anlayışlı kadındı. Hala ona anne demekte zorlanıyorum ama bunu hakkediyordu. Biliyorum.

Babamla ise durumlar çok karışıktı. Bazen çok yakındık, bazen aramıza mesafeler giriyordu. Kendini çok fazla suçluyordu. Bana bakarken ne kadar şefkatli olsada gözlerindeki acıyı görebiliyordum.Barlas bana onunla konuşup aklındakileri anlatmam gerektiğini söylemişti. Bunu yapacaktım. Benden çekinmesini istemiyordum.

Umut 2 gün sonra tedavi için hastahaneye yatacaktı. Miraç da bunu fırsat bilerek 2 hafta bizde kalsana demişti ve kabul etmiştim. Bunun için heyecanlıydım. Onlarda misafir gibi değil de evin kızı gibi kalacaktım. Bu beni mutlu ediyordu.

Barlas ile ise her şey  güzel gidiyordu. Tatilin üzerinden 2 gün geçmişti. O akşam sabaha kadar beni sevmiş, izlerimi okşamış ve öpmüştü. Hiç bir art niyetle yaklaşmamıştı. Aksine canımı yakmaktan korkmuştu.

"Dudaklarım deva olsun, alsın bütün ağrılarını demişti." Bana böyle davranması, sevmesi beni çok mutlu ediyordu. Karşıma çıktığı için minnettardım. Hayatım yavaş yavaş normale dönüyordu.

Umut son sınavına gitmiş, bende babamın yanına gitmek için hazırlanıyordum. Heyecanlanmıştım. Giderken sevdiği tatlıdan almayı düşünmüştüm.
Yaman abime mesaj atıp öğrenmek istedim.

Siz
-abi müsait misin?

Yaman abim🐣
- müsaitim civcivim bir sorun mu var?

Siz:
-ben babama süpriz yapacağım da
-hangi tatlıları sever bilemedim.
-bana söyler misin?

Yaman abim🐣
- kalbinin sevdiğim civcivim.
- baba diyen dillerine kurban olayım.
- babam en çok şekerpare sever, Gökhana sevdiği pastahanenin konumunu atarım ordan alırsın.

Siz
-teşekkür ederim abicim yarın görüşürüz.

Konuşmadan çıkıp, hazırlanmaya devam ettim. Bugün nedense çok fazla süslenesim vardı. Krem ve kahve tonları karışık kemerli bir etek ile beyaz gömleğimi çıkartmıştım. Üzerine de krem örgü süveter gitmiştim. Altıma ten rengi çoraplarım ve uzun çizmelerim ile hazırdım. Biraz makyaj yapmış ve saçlarımı dalgalandırmıştım.

İlk Aşk   / Gerçek Aile Serisi 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin