14. rész

358 50 26
                                    

Mark

Így kell ezt csinálni, három legyet egy csapásra. Lett munkám, szállásom, és még Vee-vel is maradattam. Kell ennél több? Jelen pillanatban boldognak érzem magam, és remélem, hogy így is marad. Bíztam Vee együttérzésében, és milyen jól tettem. Bár az utolsó szabályával nem értek annyira egyet, de ez legyen a legkevesebb, majd megoldom.

Nemsokára kezdődik az első műszakom, és nem akarok elkésni. Felveszem a munkaruhámat, fekete élére vasalt nadrágot, fehér inggel. Azt hiszem, jól nézek ki. Vee a nappaliban vár, végignéz rajtam, de nem szól semmit. Az ajtó irányába mutat, így hát arra veszem az irányt. Bezárja mögöttünk az ajtót, és előre megy.

Leérve körülnézek, a többiek már szorgoskodnak. Mivel szombat van, nagy forgalomra számíthatnak.

– Figyelem! – kiálltja el magát Vee.

Köré gyűlnek a többiek, én pedig meghúzódom a háta mögött. Hazudnék, ha azt mondanám, nem félek a reakcióktól, ugyanis nem vagyok éppen senkinek se a szíve csücske.

– Mondd Vee, nem érünk rá! – szólal meg Yiwaa.

– Mark nálunk fog dolgozni – lép el előlem, hogy mindenki rám tudjon figyelni.

– Az a Mark... – kerekedik el Yiwaa szeme.

– Nem, ő csak Mark – feleli Vee szigorúan.

– Sziasztok – üdvözlöm őket.

– Nahát, derült égből. Ki gondolta volna! – Húzza fel szemöldökét Yoo, és sejtelmesen elmosolyodik.

– Még ide is betolakodsz? – bosszankodik Ritz.

– Hogy kerül ide? – kérdezi Yiwaa. – És ami a legfontosabb, mit fog csinálni?

– Takarítani. Úgyis panaszkodtatok már, hogy nem bírjátok – válaszol Vee.

– Inkább takarítok én, nem kell ő ide – dünnyögi Ritz, de csak én és Yoo halljuk meg.

– Mi az, talán félted a helyedet? – szúrja oda Yoo. – Van is miért! Ő ugyanis...

– Hagyjátok abba a beszélgetést, munkára, nemsokára nyitunk – szól ránk Vee, és mindenki oszlani kezd. –Gyere velem!

Hátramegyünk a raktárba, kezembe nyom egy felmosót és egy vödröt, majd elmagyarázza a felmosás rejtelmeit. Oké, hogy gazdag családból származom, de azért felmosni még tudok.

– Bármi kérdésed van, fordulj hozzám, vagy Yoo-hoz. Megértetted?

– Igenis főnök.

– Minden tisztítóeszközt itt találsz. Letörlöd a polcokat, bútorokat, az illemhelyiségeket rendben tartod.

– Értem.

– Arra különösen figyelj, ott mindig tisztaság legyen, óránként nézz rá.

– Úgy lesz – bólogatok hevesen.

– Nyitás után, ha kell, leszeded a poharakat, letörlöd az asztalokat, és megcsinálod, amire utasítanak.

– Mindig mindenki itt van?

– Általában pénteken és szombaton. Majd megkapod a munkabeosztásod. Most pedig csináld a dolgod, nem érek rá téged babusgatni.

Magamra hagy, tanácstalanul toporgok egy helyben, gőzöm sincs, mivel kezdjek. Legalább adott volna egy listát, amiből kiindulhatok. De ha már a felmosó a kezemben van, csinálok felmosóvizet, és elkezdek felmosni.

Most én jövökDove le storie prendono vita. Scoprilo ora