"Kör Bayan Mı Dedi O!?"

196 152 17
                                    

Sevgi
Benim acil buradan gitmem lazımdı. Burada kalamazdım patrona söyler müsait olduğu zaman tekrar görmeye gelirim ikisinide ama şimdi yapamam
Aynen öyle, hadi defolalım buradan!
-İç ses bir sakin ol, survivor yarışmasında değiliz.
Ben hâla şaşkın ve korku dolu gözlerle Samet'e bakarken içlerinden biri "Samet?" dedi.
"Merhaba Emre. Kusura bakmayın, pek sakin bir giriş yapamadım. Sevgi? Sen misin?"
-İç ses ben Sevgi değilim desem ne olur?
Rezil olursun
-Allah kahretmesin
İnşallah kahretmez, amin. Very very much amin
"Ben gideyim en iyisi. Çekilebilir misin?"
"Niye? Korkuyor musun?" dedi ve bileğimden tuttu
Hadi göster kendini kızım! Gerçek Sevgi ol bakayım!
"Bak çocuk beni delirtme, üzüntüm sinire dönüşürse bende seni bir güzel dönüştürürüm. O zaman kim neyden korkuyor görürsün. Sizin gibi akıldan yoksun varlıklar yüzünden bir acı yaşayamıyorum, daha sonra gelirim ben, çek lan elini bileğimden diş fırçası!" dedim.

Thats my girl! İşte benim kızım!
Bileğimi çocuğun elinden sertçe çektiğimde koridorun çıkışına doğru ilerlerken Samet bileğimden tuttu.
"Gitmek istediğine emin mis-" demeden yüzüne sert bir tokat yapıştırdım. Yüzüne tokat attım!
"Ne yapıyorsun lan sen?" dedikten sonra yakamdan tuttuğunda bacak arasına bir tekme geçirdim.
"Sakın ama sakın, bir daha bana vurmaya çalışma. O, 5 ayın acısını Melisa iyileştiğinde senden çıkarıcağız. Merak etme" dedim.

Hızlı adımlarla koridorun sonundan merdivenlere doğru gittim ve üşenmeden hepsini tek tek indim. Arabaya doğru giderken arkamdan bir ses duydum.
"Bir bakabilir misin?" Bu ses adının Emre oluğunu düşündüğüm çocuğun arkadaşına aitti. Arkamı dönüp "Buyur?" diye sordum. "2 dakikanı ayırabilir misin? Birkaç bir şey sormam lazım" dedi.
-Çocuğu reddedemem değil mi?
Reddedersen evde görüşürüz
-Tamam ya

"Tabi. Seni dinliyorum" derken çoktan yanıma gelmişti.
"Sana soracağım soruları yanlış anlama. Bilgi amaçlı soruyorum. Rahatsız olursan söyle."
"Sorun değil"
"Melisa ile tanışıyorsun sanırım, bana nasıl tanıştığınıza dair genel olarak bilgi verir misin?"
"Melisa ile cafede tanıştık. 4 veya 5 ay arkadaş kaldık. İkimizde çok seviyorduk birbirimizi. Sonra Melisa işten ayrıldı,"
"Bir dakika, bir dakika. Melisa cafede mi çalışıyordu?" diye sorunca şaşırdım.
Onlar bilmiyor muydu?
"Siz, bilmiyor muydunuz?" diye sordum.
"Hayır. Lütfen anlatmaya devam et"
"İşte Melisa ayrıldı. Sonra ben numaramı değiştirdiğim için bir daha görüşemedik."
"Peki sana Melisa'nın burada olduğunu kim söyledi?"
"Sansür patro-"
"Ay kusura bakma kod ad kullandım. Eski bir patronumuz. O söyledi. Ama ben onun nereden öğrendiğini bilmiyorum."
"Patron nasıl biriydi?"
"2 tane patron geldi. Hangisi?"
"İkiside"
"ilk gelen baya bir yumuşak patrondu. Biz ona pamuk patron diyorduk. Onun bizim aramızda kullandığımız kod adı oydu."
"Sonradagelen?"
"O biraz sıkıntılı bir insandı" dedim
"Sıkıntılı derken? Size bir şey dedi mi? Yaptı mı? Tehdit falan etti mi? Ediyor mu? Vurdu mu?"
"Sakin ol. O kadar değil. Anlıyorum endişeleniyorsun ama," diyemedim
"Yukarıda Samet'e 'O 5 ayın acısını çıkarıcağız Melisa iyileşince' dedin. Demek ki bir şey demiş ya da yapmış p-"
"Ya dedi veya yaptı ama senin dediğin kadar değil. Tamam anlatacağım. Ama sakin ol." dedim.
"Nolur anlat"
"Bizim patronumuz sinirli bir insandı. Çoğu kişiye acımıyordu. Sadece bir kişi vardı torpil geçtiği, o da Samet'ti. Samet ise aşırı gıcık bir insandı. Başa çıkması aşırı zordu. Bazen gıcıklık olsun diye bileğimizi sıkar veya ensemize vururdu. Bunu sadece bize değil. Gıcık olduğu müşterilere de yapardı ve suçu bizim üstümüze atardı. Biz yapmadığımız suçun cezasını çekerken Samet bizi keyifle izliyordu. Bazen hiç çıkamıyorduk o dükkandan. Bazen ise hiç giremiyorduk. Ama her türlü yaşadığımız şey Samet yüzündendi. Biliyorum, Samet'i şuan öldürmek istiyorsun. Bizde öyle. Bir ara Melisa ve Samet birbirlerine girmişlerdi. Samet'in burnunu kanattığı için tokat atmıştı patron. Sonra bizde patronla birbirimize girmiştik. Ben patronun gözünü morarmıştım, o da beni hastanelik etmişti o gün. Ondan sonra ikimizde atıldık zaten. Ben Melisa işten ayıldı dedim ama, kusura bakma"
"Bir dakika bir dakika. Ben şuan hiçbir şeyin sindiremiyorum. Hem Melisa'ya vuruyor, hem de sana öyle mi?"
"Niye tanımadığın bir insan için sinirleniyorsun?" diye sordum.
"Bir insan için sinirlenmem gerekiyor ise illa onu tanımama gerek yok. Eğer biri bir kıza el kaldırıyorsa kendini öldü bilsin.
Ayrıca hiçbir türlü tanımadığım bir insan değilsin artık. Melisa seninle çok iyi bir arkadaşsa sende iyi bir insansın demektir. Bana numaranı ver ve patronun numarasını at. Akşam mesaj atacağım tamam mı?"
"Tamam, benimde söylemem gereken şeyler var. Bende atarım." dedikten sonra numaramı verdim.
"Teşekkür ederim, senden bir şey isteyebilir miyim?" diye sordum.
"Her zaman"
"Asla kafandan Melisa ve kuzeni hakkında kötü şeyler geçirme. Hep pozitif düşünün. Tamam mı?"
Dudağının kenarı kıvrıldı.
-çok çekici!
Kendine gel
-şaka ya

"Tamam, sende. Görüşürüz" dedi ve beni bekleyen ablamın yanına gittim.
"Sen az önce flörtleştin mi?"
"Bir kerede saçmalama Allah aşkına ya. Canından çok sevdiği insanlar ölü gibi yatarken amacı bu mu olur sence? Ayrıca bir sürü dedikodu var kız, senin kardeşin ne yaptı aklın almaz aklın"
"Niye kız?"
"Çünkü aklın yok" deyip kahkaha attım.
"Komik varlık seni" diye sayıklanırken arabayı çalıştırdı.

Ablama her şeyi anlattım.
"Ayyy işte benim yetiştirdiğim girl. Aferin kız!"
"Ya Allah aşkına tamam teşekkür ederim de ama Türkçe konuşurken bir daha ingilizce kelime ekleme araya"
"Eminim sende yapmışsındır"
"Sen yapma"

Bir süre sonra arabanın ani fren yapmasıyla neredeyse cama yapışacaktım.
"Önüne baksana bayan kör müsün!" dedi.
Bayan mı dedi o! Kör mü dedi o! Ben bunu parçalarım!
Arabadan indim ve ağzıma geleni saydım
"Sensin lan kör bayan! Bir daha bir kadına veya kıza özelliklede bana veya ablama bayan dediğini duyarsan parçalarım seni oğlum! Bak beni delirtme sana bir küfür ederim bir parçalarım seni o zaman görürsün dünyayı tersten! Ben körsem sen neysin? Ters yoldan girmişsin bir yerlerin yemiyor diye ağzını açmıyorsun! Gücün bana mı yeter lan senin! Delirtmeyin beni hepinizi karakolluk ederim yemin ederim! Çek lan şu arabanı onu da parçalarım!"
Dedim tek nefesteve arabaya geri bindim.

"Kusura bakma abla çekiyorum arabayı" dedi adam
Böyle adam olursun işte...
"Sevgi? Psikopat falan mısın ablacım sen? Kızım senin nefesin falan yok mu?"
"Sür abla şu arabayı"
Harikaydın Sevgi! İşte bu! Böyle ol kızım! Sen busun! Sen Sevgi Sever'sin!
-Tabi canım ismimden de belli ne kadar sevgi dolu olduğum
Yani dışa karşı bir tık farklı olabilirsin ama bir şey olmaz
-tabi canım tabi bir tık sadece

İhanet ve İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin