6 yıl sonra
"Günaydın sevgilim kahvaltı hazır"
"Hazar eline sağlık birtanem; ama ne gerek vardı. Sabah yiyemiyorum biliyorsun."
"Sofi bebeğim günaydın" dedi Yiğit. köpek gözleri kapalı halde kuyruk sallıyordu sevindiğini belli etmek için.
"Sofi uyandı tuvalete gitti,parkta eski performansı kadar olmasa da erkek köpekleri dövdü ve geri uyuyor" diye anlattı Hazar keyifle
"Ayrıcaa bugün önemli bir gün, yemen lazım" dedi adam şefkatle
"Yemezsem işe alınmaz mıyım yani?"
"Bilmiyorum Yiğitcim insan kaynakları yöneticiliği için önemli bir kriter olabilir kahvaltı" gülmeden edemedi Hazar
"Doğru aşkım işe alımlarda ne tarz manyaklar çıkar karşımıza bilemeyiz"
"Bak bak o manyağa nasıl aşık oldun ama." diye göz kırptı sevgilisine.
"Hem merak etme Julia'yı tanıyorum benimle alakası yok yöneticilik tarzının"
"Ayrıca bu son mülakat, bu güne kadarki bütün aşamaları geçtin sevgilim."
"Umarım parmağın yoktur Hazar"
"Yok tabiki saçmalama"
"Heyecanlıyım çok. Bu iş olursa hayatımız değişecek sevgilim"
"Seni tanıdığımdan beri hayatım harika gidiyor Yiğit. Benimle olduğun sürece de öyle geçecek,bu bir değişiklik sayılmaz." sadece başka bir ülke. Ailemiz beraber olduğu sürece sorun yok.
Uzanıp dudaklarına bir öpücük kondurdu çocuğun.
"Ben götüreyim mi seni görüşmeye"
"Elimden tutup harçlık da ver sevgilim. Ben Yiğitin velisiyim bu çocuğu işe alacaksınız de."
"Sen iste 5 dakikalık iş" dedi alayla.
"Mood: Hazar Fatih Denizerin sevgilisisindir"
"Şimdilik" diye düşündü Hazar.
"Hadi ben taksi bulmaya çalışayım sevgilim."
"İş yerinin aracıyla gitsene"
"Olmaz iş görüşmesine gidip aldatıyorum firmamızı bi de araçlarını kullanamam"
"Kural 1: iş görüşmesine zamanında git ama" dedi Hazar.
"Kural 2: düşen telefon bulursan kurcala" suratındaki muzip ifade Yiğiti de güldürdü.
"Yaaa Hazar yıllar oldu, hep hatırlatacak mısın? :
"Eveeet, kötü bir çocuk oluşunu da seviyorum çünkü"
"O zaman hastayım deyip mülakata gidişim de hoşuna gitti. Ne kadar entrikacı biriyisim öyle"
"Şşşt ikimizin sırrı"
"Lafa tutma Hazar gidiyorum bu sefer."
"Şans öpücüğü ver bakalım yavrum"
Hızlıca olmasını amaçladıkları öpüşme yine uzayıp derinleşince güçlükle ayrıldı Yiğit.
"Hazar ama ya"
"Sevgilim sen de öptün,hatta ilk dil kullanan sendin ya" diye isyan etti adam.
"Haklısın" deyip göz kırptı oğlan ve kapıyı çekti.
Yiğitten
Birkaç sefer görüşmeye gittiğim için aşina olduğum plazaya gelmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Işığım (BxB)
General FictionKaprisli ve sıklıkla asistan değiştiren patronunuzun gay flört uygulaması Rainbow'daki kullanıcı adını tesadüfen öğrenirseniz ne yaparsınız? Yiğit onu daha iyi tanıyıp gözüne girebilmek için fake bir profil yaratacaktı.