İtiraf

3.4K 225 36
                                    

                Yiğit'ten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                Yiğit'ten

Sofi önümüzde neşeyle kuyruğunu sallayarak giderken biz de yanyana yürüyorduk. Arada ellerimiz birbirine temas edecek kadar...

"Buraya sık gelir misin" dedim gülerek

"Evet; ama seni daha önce görmemiştim görsem bu yüzü unutmazdım"

Kahakalarımız ormanda yayılıyordu şimdi.

"Buna düşen var mı ya" dedim

"Flört tarihi boyunca mutlaka olmuştur Yiğitcim.Klişeleri küçümsemeyelim başarılı olmuşlar ki klişe olmuşlar değil mi?"

"Güzel bir yaklaşım Hazar Bey hemen not alıyorum"

"Hazar Bey deyince ürperdim"

"Pazartesiyi ürpermiş şekilde geçireceksin o zaman" dedim

"Seni gördüğüm sürece hiçbir şey sorun değil" diyerek elini uzattı tutmam için.

Sadece üçümüzdük burada, kimse görmezdi. Çok kısa bir tereddütten sonra elini tuttum.
Parmaklarımız birbirinin arasından geçti anında, sanki hep bu anı bekliyormuşuz gibiydi.

Elime yayılan sıcaklık ve o tamamlanma hissi çok güzeldi.

Sanki rutinimizmişcesine el ele yürümeye devam ettik.

45 dakika sonra

"Sofi yorul artık lütfen"diye köpeğine seslendi adam.

"Acıktın mı" dedi Yiğit

"Evet birazdan ağaçlardan meyve toplamaya çalışacağım.Hadi dönelim."

Arabanın yanına kadar geldiklerinde Yiğit nefes nefese kalmıştı." Hayırdır basketçi bey yoruldunuz" dedi Hazar

"1 yıldır sıfır antreman Hazar, kondisyonum bitmiş"

"Hıım yazık bir de gençsin" dedi çocuğun büzdüğü dudakları baş ve işaret parmağının arasına alıp sıktı.

"Sigarayı mı kessen acaba Yiğit?" onunla uğraşması çok keyifliydi.

Neşeli bir Hazarı görmek ise daha da etkilemişti sarışını.

"Zaten yarısını içiyorum artık Hazar"diye göz kırptı

"Bak sen" dedi adam

"Senin bu çıkışlarına ölüyorum, çok beklenmedik. Heyecanlandırıyorsun beni veee birazdan kızaracaksın"

"Bildim" dedi gülerek, arabasına yöneldi.
Yiyecekleri,katlanır ahşap sandalyeleri ve portatif küçük masayı getirip ağacın altına yerleştirdi.

Yiğit "yardım edeyim" diyerek yanına geldi ve yiyecekleri masaya koymaya başladı.

"Sofi neden mızıklıyor Hazar? sandviçten verdim ama yemedi"

Gün Işığım (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin