Hazar'ı kızdırmanın keyfiyle gülerek girdi odaya sarışın. Gözlerini merakla etrafta gezdirdi, Hazarın en mahrem anlarına tanıklık eden bu odada yer alma düşüncesi içini titretmişti.
Hazarın kendisine yakışan sadelikte bir odası vardı. Pahalı ancak zevkli eşyalar seçilmişti; fotoğraf,biblo,parfüm gibi içinde bir insan yaşadığına dair nesnelerden hiçbirini bulundurmayan bir müze gibiydi oda.
Siyah saten çarşaflı geniş yatağa bakınca yutkundu, burada Hazarla olmak istiyordu bu gece.
Odanın kapısını kapatıp çocuğun yanına geldi adam. Arkasın sarıldı,baktığı yönü çoktan anladığı için kulağına fısıldadı.
"Seni hayal ediyorum burada,seni düşünüp kendime dokunuyor..."
Sözünü tamalamasına izin vermeden elimi geriye attı Yiğit, adamın aletini avuçlayıp sıktı ve okşmaya başladı.
"Nasıl dokunuyorsun sevgilim? Hayallerinde seni mutlu edebiliyor muyum peki Hazar?" Başını geriye çevirip adama baktı loş ışıkta koyulaşmış mavileriyle.
"Ediyorsun güzelim; ama şu dokunuşun bugüne kadarki bütün zevklerime bedel."
Sertleşmiş aletini çocuğun sıkı kalçalarına yasladı bekletmeden. Elini uzattı pantolonunu ve aşağı indirdi. Geriye kalan boxerın lastiğinde parmaklarını gezdirirken boynunu sertçe emmeye başladı.
"Bunu da çıkarmamı ister misin?" diye sordu boxerına dokunup.
Kendinden geçtiğinden güçlükle "çıkar lütfen" diyebildi Yiğit.
Boxerdan da kurtulunca altı çırılçıplak kalan çocuğun kalçalarını sıktı. "Bakmaktan çıldırabilirdim, sonunda bana ait bunlar diyerek okşamaya başladı ve sert bir şaplak attı."
"Bu benimle dalga geçtiğin içindi" dedi gülerek
"Hazaaar. çok kincisin ama ilk kez hoşuma gitti" diye göz kırptı çocuk
"Hıım beğendiğine sevindim aklımda olsun" diye atışmalarını devam ettirirken
İki parmağıyla lobların arasını açtırıp deliğini bulmayı ihmal etmedi adam. Orta parmağıyla deliği okşayıp masaj yapıyordu.Kendinden geçen çocukla fısıltılı şekilde konuşmaya devam etti.
"Güzel mi böyle Yiğit, beni içinde ister misin? Merak ediyor musun nasıl hissettireceğimi? Seni zirveye ulaştırırım sevgilim her nasıl istersen, emrindeyim"
"Evet çok..."
"Sorunu da unutmadım" diyerek boştaki elini çocuğun aletine attı ve ileri geri hareket ettirmeye başladı."
"Kendime böyle dokunuyorum ve seni masama yatırmış becerdiğimi hayal ederek boşalıyorum Yiğit" dedi
Bir eli deliğine ufak ufak girip çıkarken diğeriyle yaptığı el işiyle çocuğun bedenini istila etmişti. Onu zevkten çıldırtan bir istilacıydı Hazar.
Boş durmayan dudaklarıyla da boynunu ve kulak memelerini emip ısırıyordu.
Birden durdu sonra. Yiğit ne olduğuna anlam vermeye çalışırken" böyle olmaz çok kuru" dedi.
Anlamaz şekilde baktı çocuk. Hazar sarışının arkasından ayrıldı ve önüne geçip dizlerinin üstüne çöktü. "Islatmam lazım" dedi göz kırparak.
Zevkten mayışmış çocuğun dimdik olmuş penisini ağzına aldı ve mavi gözlerine daldı keyifle. Zevkten büyüyen göz bebeklerini izledi, seyiren aletini ağzında hissetti.
Çıldıracak gibi olan Yiğit, adamın kafasını aletine bastırmaya başladıkça ağzının daha da derinine aldı Hazar zevk suları sızdırmaya başlamış penisi. Elini de hızlandırdı bir yandan. Çocuğu mutlu eden tempoyu bulması zor olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Işığım (BxB)
General FictionKaprisli ve sıklıkla asistan değiştiren patronunuzun gay flört uygulaması Rainbow'daki kullanıcı adını tesadüfen öğrenirseniz ne yaparsınız? Yiğit onu daha iyi tanıyıp gözüne girebilmek için fake bir profil yaratacaktı.