"Günaydın Hazar Bey" derken mavi gözlerindeki pırıltıları farketmemek imkansızdı çocuğun.
"Günaydın güzelim" dedi adam fısıltıyla
Gözlerini kocaman açtı Yiğit, çok sevimliydi bu hali. Diğer ofisi işaret etti eliyle "Duygu burada"
Tuna'ya erken uyanmak zor gelince onları denetleme görevini Duygu'ya vermişti anlaşılan. Gece hayatından vazgeçmesi zordu adamın.
Neyin peşindeydi merak etse de ağzından laf almaya çalışacak kadar bile Tuna'ya katlanamıyordu bu ara Hazar.
"Ben ofise geçiyorum. Misafirlerimiz gelince haber verirsin Yiğit"dedi yüzünü buruşturarak.
Geniş bir gülümseme yayıldı çocuğun yüzüne ve böylece günü aydınlandı Hazar'ın.
1 yeni mesaj
Hazar: Günaydın çok güzelsin yine
Yiğit: Teşekkür ederim Hazar Bey
Hazar: Odama gelsene birazdan
Yiğit: Peki
Sabırsızlıkla odasına gitti adamın, çok özlemişti. Dün sadece telefonda ve kısa süreli görüşmüşlerdi.
Yiğit'in emlakçıyla gezmesi gereken birkaç daire vardı.Bütün günü onunla geçmişti ama sonunda kendine uygun bir yer bulup kaporasını vermişti. Sözleşme işlemleri için bugün öğlende izin alacaktı.
"Hoşgeldin"
Ayakta karşılanmayı beklemiyordu çocuk. Ona doğru büyük adımlarla yaklaştı Hazar. Kapının tam önünde durdurdu. Ellerini beline dolayıp kendine çekti çocuğu.Öyle sarılmış şekilde kaldılar bir süre.
"Özledim seni"
"Ben de"
Bir elini belini okşarken diğerini sarı saçlarının arasında gezdiriyordu. Başını boynuna gömdü, çocuğun uzun süredir deli gibi etkilendiği kokusunu içine çekti.
Biraz uzaklaşıp güzel yüzünü izlemeye başladı. Mavileri alev alev bakıyordu sarışının. Hazar'ın aşık olduğu gün ışığı odasını doldurmuştu.
Büyülenmiş gibi Hazar'ı izliyordu Yiğit.Dokunuşlarının tadını çıkarırken kollarında eridi adamın. Bambaşkaydı Hazar; aşk,hayranlık,tutku hepsini hissettiriyordu içinde. Yakalanma ihtimalleri olmasa şu an burada onunla olurdu seve seve.
Göğsü hızla inip kalkarken,adamın dudaklarına kilitlendi. Her tepkisini izleyen Hazar bu mesajı kaçırmadı elbette.
"Öpebilir miyim seni?"
Cevabı Hazarın dudaklarına yapışarak verdi oğlan.Alt dudağını iştahla emdi adamın. Zevkten gözlerini kapadı Hazar, bu çocuğun dudaklarının tadından mahrum kaldığı zamanlar ne anlamsızmış şimdi anlıyordu.
Öpüşme derinleşince kapıya dayadı oğlanı. Dilleri birbiri üzerinde hareket ederken eli boş duramadı Yiğitin. Adamın kabarmış aletini okşamaya başladı pantolonunun üstünden.
Hazar kısık kısık inlerken çocuğun kravatını çıkarıp yere fırlattı. Gömleğinin düğmelerini açtı ve göğsüne öpücükler kondurmaya başladı. Öpmekle yetinmeyip emmeye başladı ve ufak ısırıklarla bembeyaz pürüzsüz vücudu işaretledi.
Öpüşü sertleştikçe Yiğit aletini daha da sıkıyordu avucunda. Sesli inlemesine engel olamadı adam, ancak kapının ardında adım seslerini duyan Yiğit, elektrik çarpmışcasına ayrıldı ondan
" Biri geliyor."
Kapı çaldı, çocuk insanüstü bir hızla düğmelerini kapatıyordu. Hazar ise masasına sığındı o da dağılmış haldeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Işığım (BxB)
General FictionKaprisli ve sıklıkla asistan değiştiren patronunuzun gay flört uygulaması Rainbow'daki kullanıcı adını tesadüfen öğrenirseniz ne yaparsınız? Yiğit onu daha iyi tanıyıp gözüne girebilmek için fake bir profil yaratacaktı.