Üvey Baba

3.1K 190 5
                                    

Yiğit'ten

Uyandığımda üzerimde ince bir pike örtülüydü. Yatak başındaki kısık yanan lambaların ışığıyla etrafıma bakındım. Hazarın odasında uyuyakalmış ve yalnızdım üstelik çıplak şekilde.

Kalçamdaki hafif sızlamaya göğsümdeki ısırıkların acısı da eşlik ediyordu; ama mutluydum.Sevgilimle harika anlar yaşamıştım.

Örtüyü belime sarıp Hazara seslenmek üzere koridora çıktım.Beni Hazar' dan önce gören üzerime koşarak gelen Sofi ise enerji patlaması yaşıyor ve oyun istiyordu. Belime sardığım pikenin ucundan tutup çekiştirmeye başladı. İkimiz de inatla çekiştiriyorduk örtüyü, birazdan yırtılacaktı muhtemelen.

"Hazaaar yardım et" diye seslenmemle yanımda buldum onu.

Telaşla sordu: "Yiğit yavrum iyi misin ne oldu?"

Sofiyle ikimizin kapışmasını görünce bir kahkaha attı.

"Sofi bırak" dedi. Benim ricalarımı dakikalardır duymazdan gelen köpek, robotmuşcasına ikiletmeden onu dinledi ve salona doğru kuyruğunu sallayarak ilerledi.

"Hazar neden uyandırmadın ya?"

"Kıyamadım sevgilim ayrıca seni ilk kez uyurken izledim. Büyüleyicisin."

"Hadi duşa gir temiz kıyafet de çıkardım. Sonra yemek yiyelim. Bende kalırsın bu gece olur mu?"

"İş kıyafetim yok yanımda"

"Sabah uğrarız giyinirsin. Hadi Yiğit bırakamıyorum seni çok özledim"

"İşe beraber mi gidelim?"

"Evet ne var?Yakalanmayız biraz uzakta bırakırım seni"

"Bahanelerim tükendi.Tamam ama tarlanın başında inerim"

Güldü Hazar." Tamam, tarlanın başında bırakırım yürürsün"

Duş alıp çıktığımda mutfaktan güzel kokular geliyordu.

"Sen yemek mi yapıyorsun Hazar dedim şaşkınlıkla" Fettucini alfredo hazırlamıştı yanında da şarap vardı.

"Kursuna gitmiştim her şeyi temel düzeyde öğrenme taraftarıyım ama yapmayı sevmem iş için ayırdığım zamandan çalıyor" dedi sakince

"Şaşırmadım işkolik Sevgilim cidden değişik birisin"

"Teşekkürler birtanem, umarım senin değişikliğine layık olurum. Sunshine seni. İngiltere ha iyi yedin beni" dedi.

"Ay ne bileyim annenin orada yaşadığını. Hem İstanbulda olsam görüşmek isteyebilirdin"

" zeka küpü zekaa. Kaç defa dedim uygulamayı o amaçla kullanmıyordum ben"

"Garipsin diyorum ya Hazar"

"Madem hatırlattın sorayım: Sen benim için mi üye olmuştun" diye sordu şüpheyle Hazar

"Hayır ben amacına uygun kullanıyordum eskiden" dedim dürüstçe

"Ahh!! bardağı o kadar sert koymasana Hazar kırılacak. Sevgilim cidden biraz fazla kıskanç değil misin?"

"Bilmiyorum ilk seferim diye heralde"

"Hadi yemeği soğutmayalım"dedi konuyu kapatıp.

Sohbet ederek yemeğimizi yedik. Şaraptan mıydı yoksa yanımdaki adamın verdiği sarhoşluk muydu bilmiyordum ama çok dingin hissediyordum kendimi.

Bulaşık işi bittikten sonra salona geçtik koltuğun ortasında yatan Sofi, Hazar tarafından rahatı bozulduğu için homurdanarak kalktı ve yatağına gitti.

"Beni üvey babası olarak görecek Hazar ya" dedim endişeyle

"Saçmalama sevgilim gece zaten yatağında yatıyor şimdi ilgi çekmek istemiş"

Sırtımı Hazarın göğsüne dayayıp koltuğa uzattım bacaklarımı. Ellerini belime sardı ve boynuma bir öpücük kondurdu.

" Seni çok seviyorum Yiğit. Hayatımda böyle bir eksiklik olduğunu bile bilmiyordum sana aşık olmadan önce. Şimdi sensiz nefes alamıyorum sanki. İyi ki girdin hayatıma gün ışığım"

"Ben de seni Hazar, her gün daha çok seviyorum"

Sofi ortamdaki yoğun sevgiyi ölçüp payını almak için koltuğa atladı ve yüzümü yalamaya başladı aninden.

Bu ıslak samimiyetimizi biraz azaltıp başını okşadım.Dizlerime yattı kızımız. Üçümüz huzurla Hazarın seçtiği filmi izlemeye başladık. Yarın işe gideceğimiz için fazla geç saate kalmayacaktık.

 Yarın işe gideceğimiz için fazla geç saate kalmayacaktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Gün Işığım (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin