"Merhaba Hazar Bey" dedim heyecanımı belli etmemeye çalışarak.
"Merhaba Yiğit 4. kata zamanında çıkabilmene sevindim " dedi.
Ve ilk lafımı yemiştim.
"Haklısınız özür dilerim bir takım aksilikler oldu da" diye çaresizce açıklama yaptım. Ne dese haklıydı.
"Umarım bir daha olmaz"
Mesajı almıştım ve konuyu uzatmadım.
Arkasında bıraktığı parfüm bulutunu koklayarak çalışmaya devam ettim.4 saat sonunda onlarca telefon yanıtlamıştım. Toplantı notları hallolmuştu.Umarım erken konuşmuyordum;ama ilk gün için fena değildim bence.
Dosyaları okumaya devam ederken asansörün kapısı açıldı ve elinde kağıtlarla Yeşim yanıma geldi.
Masam oldukça iyi konumlanmıştı, bu kata giren herkesi görebiliyordum.
4. Kat teras,tuvalet, benim masam ve ziyaretçilerin bekleme alanı, Hazar Beyin ofisi ve henüz kapısını açık görmediğim bir odadan ibaretti.
Yeşimin topuklularının sesi yankılanıyordu şimdi kendi tabirimle açık ofisimde.
"Vaay Yiğitcim hâlâ buradasın bravo. işin sırrını senden önceki 5 kişiye söyleyebilseydin keşke."dedi kadın neşeyle
"5 kişi ha?" şaşırmıştım gerçekten.
"Evet, geçen yıl Hazar Bey'in asistanı Müge Abla emekli olduğundan beri kimse bu görevde tutunamadı"
"Hazar Bey kaç yıldır burada ki?" diye sormadan edemedim. Patronumun kapısının önünde onun hakkında konuşuyordum cidden cesur bir hareketti.
"6 senedir üst düzey yönetici, ondan önce mühendis olarak girmiş buraya. Kaç yıl çalışmış bilmiyorum."
"Anladım"
"Bu kadar hızlı yükselmesi konusunda çeşitli rivayetler var ama. İşte Tuna Bey falan..."dedi fısıldayarak.
"Neyse canım sonra konuşuruz, bu raporları kontrol edip imzalatırsın Hazar Bey'e"
"Yemekte yanımıza gel Yiğit" diye de ekledi giderken.
"Olur görüşürüz" ilk günden yalnız yemek istemediğimden bu öneriyi hemen kabul ettim.
Yeşim'in söylediklerini düşündüm de, İnsanların birbirinin başarısını çekemediği bir dedikodu kazanına düşmüştüm anlaşılan.
Hazar Beyin cvsine bakan biri neden hızlı yükseldiğini anlardı zaten.Bildiği yabancı diller, mezun olduğu okul...
Yükselişini Tuna Beyle olan arkadaşlığına bağlamak oldukça kötü niyetliydi bana göre.Kapıyı çalıp odasına girdiğimde bir eli çenesine dayalı şekilde raporları okuyordu. Duruşunu hiç bozmadan bana baktı.Çalışırken oldukça ciddi olduğunu anlamıştım bugün.
'"Bunu imzalamanız gerekiyormuş" diyerek belgeleri götürdüm.
"Tamam şuraya koyabilirsin" dedi.
Tam dönüp gidiyordum ki
"Yemeğe çıkmadın mı daha" sorusuyla durdum."Çıkıyorum şimdi, önce bitirmem gereken işler vardı da" diye yanıtladım sanki adamın çok umurundaymış gibi.
"Siz?"
"Birazdan ben de çıkarım"dedi.
"Peki afiyet olsun" dedim ve sonunda odadan çıkabildim.
Gerçekten keyifli bir sohbetti Hazar Bey diye mırıldandım kapıyı kapatırken.
Onun yemekhaneye gitmeyeceğini ise Işıl hanımın notlarından biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Işığım (BxB)
General FictionKaprisli ve sıklıkla asistan değiştiren patronunuzun gay flört uygulaması Rainbow'daki kullanıcı adını tesadüfen öğrenirseniz ne yaparsınız? Yiğit onu daha iyi tanıyıp gözüne girebilmek için fake bir profil yaratacaktı.