Hayranım Sana

3.5K 244 50
                                    

Yiğit'ten

Uykuya dalmadan önce keşke hemen sabah olsa da onu görsem diye düşündüğüm adam, şu an ofiste terör estiriyordu. Herhalde kötü bir gün geçiriyor diye düşündüm.

Sabah 8.05'te masamdaydım. Tam odasına kahvesini bırakmak için kapısını açmıştım ki onu içeride çalışırken buldum.

"Günaydın" dedim neşeli bir şekilde. Gülüşünü, kokusunu,etkileyici ve derin bakışlarını özlemiştim. İnsan ne çabuk alışıyordu bazı şeylere.

"Geç kaldın" dedi soğuk bir şekilde. Gülümsemem yüzümde dondu.

Şaka mı yapıyor diye gözlerinin içine baktım dikkatlice. Yapmıyordu ve suratı gayet ifadesizdi.

"Asansörler çok yoğundu,o yüzden. Hem sadece 5 dakika..."

"Bahane istemiyorum" diye susturdu beni

Neden böyle davranıyordu anlam verememiştim.

Cumartesi gecesi gayet iyi anlaşıyorduk. O geceki samimiyetimizi fazla bulup bana yerimi mi hatırlatmak istedi? Ya da işten ayrılmamı istiyor olabilir miydi? Çalışmamdan memnun olduğunu sanıyordum.

Kafamı ondan uzaklaştırıp işlere odaklandım; ama o kendini hatırlatmak istemişti anlaşılan

1 yeni mesaj

Hazar Bey: Yiğit klavyeye döver gibi basmayı keser misin? başım ağrıyor

Yiğit: Tabi Hazar Bey kusura bakmayın

Klavye sesimi kapı kapalı olduğu halde nasıl duymuştu ki?

Şu an rüya görüyor olabilir miydim acaba? Rüyalar bile bu kadar anlamsız olmazdı gerçi.

Günüm tüm saçmalığıyla ilerlerken belalım Tuna Bey asansörden indi.

Dersimi almıştım, samimi olmaya çalışan bir gülümseme oturttum suratıma.

"Hoşgeldiniz Tuna Bey, Hazar Bey ofisinde"

"İyi" dedi Tuna Bey, yüzüme bile bakmadan. Hazar Beyin karşısındaki boş ofise yöneldi.

Her gün yapılan temizlik dışında ilk kez açık görüyordum burasının kapısını. Demek ki ofis Tuna Bey'e aitmiş.

Hazar Bey'e selam bile vermemişti adam. Müdürleri odasına çağırıp duruyordu. Bizim katta inanılmaz bir trafik yaratmıştı bugün.

Benim için böylesi daha iyiydi, Hazar Bey'e kafa yormamı engelliyordu.

Gerçi kafa yoracak bir şey yoktu. Tuna Beyle bir sorun yaşadıkları açıktı. Bunun sinirini de zincirin en zayıf halkası olan benden çıkarıyordu işte.

Onun kibar ve düşünceli yönünü görmüş olduğum için bu tavırlarını garipsedim. Belki de gerçek Hazar Bey buydu ve ben kısa süreli bir ilüzyon yaşamıştım.

1 yeni mesaj

Hazar Bey: masam iyi silinmemiş

Yiğit: Hemen Emine ablaya haber veriyorum Hazar Bey

Hazar'dan

Zaten sinirim tepemdeyken bir de Tunanın ofisine yerleşesi tutmuştu.Bu hafta yaz dönemini kapatacaktık ve üretim eylüle kadar ara verecektik.

Tuna'nın sezonun bütün iyi sonuçlarını üstlendiği ve babasına ne kadar çalışkan olduğunu hissettirdiği o dönemdeydik işte.

Holdingdeki ofisini de kullanabilirdi ama burda Yiğit'i ve beni gözlemlemeyi amaçladığından emindim. Cumartesi gecesi yaptığı imalardan çocuğu radarına aldığını anlamıştım.

Gün Işığım (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin